mm730 viutv

ViuTV綜藝《MM730》系列無預警結束改捧7位造星仔仔 「造星老將」激動爆喊

最新娛聞

廣告

ViuTV有不少自家製的綜藝節目,而《MM730》系列就是其中一個長壽節目,可惜《MM730》突然於本週正式完結,其中《粉絲福利署》的單元已於昨晚(15日)播出最後一集。下週一起將由新綜藝《造星唔造星》接替該時段播出,而《造星唔造星》的主持班底更由7位《全民造星V》的參賽者組成,搶佔黃金時段出鏡的造星仔仔們亦被指受ViuTV力捧……

旨呈唔捨得爆喊 意外透露冇第五季

《MM730》-粉絲福利署的主持班底39歲的鄺旨呈(旨呈)、蔡寶欣(Pony)及蔡曉童(童童)擔任,節目於昨晚(15日)播出最後一集。作為主持之一的旨呈於社交平台上分享了與另外兩位主持的短片,大談節目完結後的感想。不捨得節目結束的旨呈更一度講到爆喊,當Pony見到旨呈喊時便向監製表示:「監製你聽到啦,求下你再開第五季俾我啲」,但是旨呈卻邊喊邊表示:「冇啦」,視乎意外透露了節目的動向。

mm730 viutv 童童見旨呈爆喊,自己都忍唔住喊埋一份!
童童見旨呈爆喊,自己都忍唔住喊埋一份!(圖片來源:IG@andy3think)
mm730 viutv 旨呈更稱節目唔應該喺呢個時候叫停。
旨呈更稱節目唔應該喺呢個時候叫停。(圖片來源:IG@andy3think)
mm730 viutv 旨呈曾參加《全民造星III》並打入四十強,可惜人氣平平。
旨呈曾參加《全民造星III》並打入四十強,可惜人氣平平。(圖片來源:IG@andy3think)
mm730 viutv Pony見旨呈爆喊時亦向監製求開第五季。
Pony見旨呈爆喊時亦向監製求開第五季。(圖片來源:IG@andy3think)
mm730 viutv 旨呈曾參加《全民造星III》。
旨呈曾參加《全民造星III》。(圖片來源:IG@andy3think)

《MM730》系列無預警全停

其實《MM730》系列有仍然多個單元在內,包括:《Auntie妳好》、《粉絲福利署》、《困獸鬥》、《突然探班》、《男女自然觀察學會》。而《mm730》無預警地結束可謂殺觀眾一個措手不及,更令不少網民表示:「完得咁突然……」、「其實啲單元幾好睇喎」、「突然探班唔係播咗冇耐咩?」

mm730 viutv 《mm730》的一系列節目無預警地結束。
《mm730》的一系列節目無預警地結束。(圖片來源:ViuTV)
mm730 viutv 《娛論潮》和《傾 of the World》為已經停播的單元。
《娛論潮》和《傾 of the World》為已經停播的單元。(圖片來源:ViuTV)
mm730 viutv 《MM730》人氣單元《Auntie妳好》結束令觀眾大感不捨。
《MM730》人氣單元《Auntie妳好》結束令觀眾大感不捨。(圖片來源:ViuTV《Auntie妳好》截圖)

《造星唔造星》力捧7造星仔仔

接替《MM730》時段播出的新節目是《造星唔造星》,並將由7位《全民造星V》的參賽者:樂庭、貓仔、王鋒、Adams 、呀Hei 、Taco 、Stick出戰主持。節目主打「造星再培訓」,並會邀請星級嘉賓為7位進行特訓,力捧7個造星潛力股!

mm730 viutv 新節目《造星唔造星》有7位《全民造星V》的參賽者。
新節目《造星唔造星》有7位《全民造星V》的參賽者。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
mm730 viutv Hei是《造星唔造星》的主持之一。
Hei是《造星唔造星》的主持之一。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
mm730 viutv 樂庭以及Taco同樣是主持班底之一。
樂庭以及Taco同樣是主持班底之一。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
mm730 viutv 賽前大熱門的王峰以及貓仔也在預告中亮相。
賽前大熱門的王峰以及貓仔也在預告中亮相。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
mm730 viutv Adams左)和Stick右)亦是班底之一。
Adams(左)和Stick(右)亦是班底之一。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

撰文:東方新地圖片來源:IG@andy3think、ViuTV、YouTube@ViuTV、ViuTV《Auntie妳好》截圖