約會實況

One Day約會實況|A0 Marco約19歲Hazel返屋企一秒即縮 對象曾係「賦女郎」

最新娛聞

廣告

ViuTV全新節目《One Day 約會實況》為身為A0的P1X3L成員Marco(葉振弘)搵來15位不同類型的女神,分別進行一日約會,首集Marco約會的對像,就係給人「GFable」感覺的Hazel(林熙彤),年僅19歲的她,原來仲做過「賦女郎」!
約會實況 Marco首次單拖主持節目。
Marco首次單拖主持節目。(圖片來源:ViuTV提供)

《One Day 約會實況》22歲Marco 約會19歲Hazel

約會女神前,Marco曾向193(郭嘉駿)取經,由於女神曾透露喜歡吃辣,因此193建議二人去吃麻辣火鍋,更叫Marco要趁機展現自己「暖男」的一面:「為咗表示你夠細心,到時記得叫鴛鴦鍋,話就算佢覺得麻辣湯底太辣,都可以食吓另一邊唔辣嘅湯底。」當時Marco曾大讚193高招,但到真正開始同Hazel約會,Marco卻將193的提點拋諸腦後,只按Hazel的提議,叫了一款湯底。

約會實況 首兩集節目搵來193做Marco的「約會軍師」,據知之後仲會有Phoebus吳啟洋、George歐鎮灝、Sica何洛瑤、Alice許寶恆等輪番上陣,為Marco出謀獻策。
首兩集節目搵來193做Marco的「約會軍師」,據知之後仲會有Phoebus吳啟洋、George歐鎮灝、Sica何洛瑤、Alice許寶恆等輪番上陣,為Marco出謀獻策。(圖片來源:ViuTV提供)
約會實況 不過Marco正式約會女神時,就完全將193的建議拋諸腦後,咩嘢「鴛鴦鍋」都唔記得晒。
不過Marco正式約會女神時,就完全將193的建議拋諸腦後,咩嘢「鴛鴦鍋」都唔記得晒。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

Marco約女返屋企有條件

待到食物上桌後,Marco問到:「你通常打邊爐係同邊個打?」Hazel回答:「屋企人、朋友囉,我會邀請我嘅朋友嚟我屋企打邊爐。」這時Marco表示:「但我自己對打邊爐已經係麻木咗,因為我屋企開邊爐店。」Hazel即說:「好開心喎!可以成日打邊爐。」Marco趁機問:「你要唔要過嚟試吓?」

約會實況 Marco以打邊爐同Hazel打開話題,似乎同Hazel傾偈傾得好順暢。
Marco以打邊爐同Hazel打開話題,似乎同Hazel傾偈傾得好順暢。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
約會實況 講講吓Hazel突然幫Marco夾嘢食,果然係好「GFable」!
講講吓Hazel突然幫Marco夾嘢食,果然係好「GFable」!(圖片來源:YouTube@ViuTV)

竟然要熟啲先?!

正當大家以為Marco原來咁識把握機會,而Hazel亦回答他:「可以呀!你係咪邀請我過嚟試吓?」的時候,Marco卻彈出一句:「但嚟我屋企打邊爐有一個條件,就係要熟啲先!」

約會實況 Hazel都主動問到:「你係咪邀請我過嚟試吓?」
Hazel都主動問到:「你係咪邀請我過嚟試吓?」(圖片來源:YouTube@ViuTV)
約會實況 但Marco竟然縮沙,話要同Hazel熟啲先!
但Marco竟然縮沙,話要同Hazel熟啲先!(圖片來源:YouTube@ViuTV)

網民大讚:單身唔係咁易做到㗎

Marco這句說話一出,即令網民笑爆肚,紛紛留言指Marco不愧係「憑實力單身」、「呢啲真A0,扮唔嚟」、「真A0冇誤」、「單身唔係咁易做到㗎」、「肯定可以繼續保持A0」等,亦有網民大讚Marco「好好仔,唔係亂約女仔」、「佢係一個好純嘅男仔」、「同到佢拍拖啲女仔會幾幸福」等等。

約會實況 節目組對Marco嘅評價係:捉到鹿唔識脫角,嘥晒!
節目組對Marco嘅評價係:捉到鹿唔識脫角,嘥晒!(圖片來源:YouTube@ViuTV)
約會實況 連Hazel都忍唔住笑!
連Hazel都忍唔住笑!(圖片來源:YouTube@ViuTV)

Marco解釋:一嚟就見家長會好尷尬

不過Marco隨即都有「補鑊」解釋:「間邊爐店通常我媽媽都喺度!」Hazel的回應係:「哦~」Marco再補一句:「咁如果一嚟就見家長呢,就會好尷尬!」令Hazel都忍唔住笑出聲。最後Marco總結:「咁所以呢,一定要做咗close friend,先可以嚟我度!」Hazel都好「畀面」地表示:「明白。」

約會實況 Hazel嘅反應係笑到見牙唔見眼。
Hazel嘅反應係笑到見牙唔見眼。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
約會實況 Marco自己都愈講愈尷尬。
Marco自己都愈講愈尷尬。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
約會實況 約會過後二人都有開心合照,唔知佢哋以後有冇機會變close friend呢?
約會過後二人都有開心合照,唔知佢哋以後有冇機會變close friend呢?(圖片來源:[email protected]

網店模特兒出身 19歲Hazel被封「小李麗珍」

今次在節目首集就同Marco約會的Hazel(林熙彤)年僅19歲,2021年已簽約Cool Style Management,成為古天樂旗下藝人,也是ANSONBEAN(陳毅燊)、Anjaylia(陳嘉寶)、盧慧敏(Amy)等的同門師妹。原來Hazel在16歲時已膽粗粗應徵做網店模特兒,因此累積了不少粉絲,現時IG已有超過12萬位Followers。前年8月,她在人氣YouTube頻道《試當真》謝票場初現身,已引來不少網民關注,並憑著甜美笑容,獲網民封為「小李麗珍」。

約會實況 張天賦 試當真
前年8月的一集「試當真謝票場」中,Hazel(右二)首度現身參與遊戲,被誤以為是《試當真》新幕前成員,由於樣子甜美聲音嬌嗲,極速引起網民關注。(圖片來源:試當真影片截圖)
約會實況 張天賦 Hazel曾多次上Now體育台節目《Football Party Room》同其他嘉賓等一齊睇波。
Hazel不時會上Now體育台節目《Football Party Room》,同其他嘉賓等一齊睇波。(圖片來源:[email protected]
約會實況 張天賦 此外去年11月Hazel曾衝出香港,為越南歌手Vũ.的歌曲《BƯỚC QUA NHAU》擔任MV女主角,這也是她的MV處女作。
此外Hazel又曾衝出香港,為越南歌手Vũ.的歌曲《BƯỚC QUA NHAU》擔任MV女主角,這也是她的MV處女作。(圖片來源:[email protected]

乖女Hazel幫手湊細佬

現時Hazel正修讀有關平面設計的副學士課程,她曾透露自己出身單親家庭,家中有兩個弟弟,最細的弟弟比她細13歲,身為大家姐的她要不時幫手湊B。Hazel曾公開有個拍拖兩年的初戀男友,但有指兩人現在已分手,Hazel社交網上曾經晒出的二人合照,現在亦已全部「被消失」。

約會實況 張天賦 Hazel與母親及兩個弟弟感情非常好。
Hazel與母親及兩個弟弟感情非常好。(圖片來源:[email protected]
約會實況 張天賦 小時候的Hazel已有一對精靈大眼,非常可愛。
小時候的Hazel已有一對精靈大眼,非常可愛。(圖片來源:[email protected]
約會實況 細路女都愛扮大個,Hazel表示這條大露背晚裝裙是屬於其母的。
細路女都愛扮大個,Hazel表示這條大露背晚裝裙是屬於其母的。(圖片來源:[email protected]

https://imgs.orientalsunday.hk/wp-content/uploads/2021/08/hazel.1120_218106809_544444040093919_1317805846380103397_n_322155948610a1acd0d9a0.jpg

Hazel與MC張天賦曾兩度合作

原來Hazel早在去年尾已經拍過MC同藍仔頭合唱《聖誕很忙》MV,當時MV中的女角仲有兩位「熊女郎」夢雨同AhGi,所以Hazel只算係三分之一女主角,仲係戲份最少的一個,只有數秒鏡頭,但也有被MC攬頸及與MC共舞的戲份。去年Hazel再與MC合作拍《老派約會之必要》MV,終於可以擔正,成為MV的唯一女主角,同MC大玩民初時代大小姐同下人的浪漫戀情,當中仲有Hazel餵MC食飯的情節,非常Sweet,網民更紛紛大讚Hazel清純又可愛,十分GFable!

約會實況 張天賦 MC的《老派約會之必要》MV上架僅約一日,已有近50萬view數。
MC的《老派約會之必要》MV上架僅約一日,已有近50萬view數。(圖片來源:IG@mcheung1201)
約會實況 張天賦 MC指雖然同Hazel合作過,但不算熟絡,今次導演要求演繹靠近餵飯情節,令二人感覺好尷尬,最後要拍了10多take導演才收貨。
MC指雖然同Hazel合作過,但不算熟絡,今次導演要求演繹靠近餵飯情節,令二人感覺好尷尬,最後要拍了10多take導演才收貨。(圖片來源:IG@mcheung1201)
約會實況 張天賦 去年尾的《聖誕很忙》MV中,Hazel曾有被MC攬頸及與MC共舞的戲份。
去年尾的《聖誕很忙》MV中,Hazel曾有被MC攬頸及與MC共舞的戲份。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
約會實況 張天賦 而今次《老派約會之必要》MV中Hazel就要餵MC食飯同一齊踩單車。
而今次《老派約會之必要》MV中Hazel就要餵MC食飯同一齊踩單車。(圖片來源:YouTube@MC張天賦)
約會實況 張天賦 MV中Hazel有兩款民初造型,獲網民紛紛大讚「個樣好甜」、「MC揀親都有質素」等等。
MV中Hazel有兩款民初造型,獲網民紛紛大讚「個樣好甜」、「MC揀親都有質素」等等。(圖片來源:YouTube@MC張天賦)

即睇MC張天賦《老派約會之必要》MV:

仲有《One Day 約會實況》與Hazel約會!Friend Zone之邊爐!

A0 Marco 憑實力單身!

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV提供、YouTube@ViuTV、[email protected]、IG@mcheung1201、YouTube@FHProductionHK、YouTube@MC張天賦資料或影片來源:YouTube@ViuTV、YouTube@MC張天賦