rover 樂隊

ROVER樂隊4子型爆登場 網民意見不一 狠批「三尖八角」

最新娛聞

廣告

MakerVille在IG昨日(27日)公布,推出4人樂隊ROVER,幾位成員由《全民造星V》的參賽者組成帶來全新音樂風貌,其首作《秒速8公里》將於29日面世。對於MakerVille的新男團網民意見不一,仲鬧爆1樣嘢!

ROVER樂隊《造星V》四子正式出道

繼《全民造星V》節目播出後,參賽者們的去向一直受到粉絲熱切關注。昨日(27日),MakerVille終於揭曉謎底,公布了首隊樂隊ROVER的四位成員,他們分別是王希晉(希晉)、陳鎮亨(亨仔)、卓金樂(Kim)和雷濠權(Jason Loi)。這四位音樂新星將攜手合作,帶來全新的音樂作品,令人期待。- 王希晉(希晉)擔任主音- 陳鎮亨(亨仔)擔當結他手- 卓金樂(Kim)負責低音結他- 雷濠權(Jason Loi)為鼓手。ROVER樂隊不僅公布成員,更帶來新歌《秒速8公里》。這首歌曲將於29日叱咤樂壇首播。

0
ROVER樂隊不僅公布成員,更帶來新歌《秒速8公里》(圖片來源:ig@rover.weare)

連登仔3大唔睇好:點解有陣低成本low味

對於MakerVille再推出新男子樂隊時,網友再次表示不看好,首先指MIRROR都未搞好又推一隊,亦有網民留言戥ERROR不值,認為公司資源分配不均。

第2指樂隊由公司組合而成通常都較差,第3亦指MakerVille不懂打造其造型,首次亮相已經成經「有陣低成本low味」將原來大大隻的亨仔變到成個「唱乸型情歌嘅歌手」!「點解有陣低成本low味」「有無錢養咁多隊啊」「mirror都已經飽飽地,仲整多隊做乜」「由公司安排砌出嚟嘅唔可以叫做band」「隊名:三尖八角」「班死MK以為自己識跳舞 Gel吓頭就可以做明星」「我唔想睇一隊男團打band」「同 collar 一樣造型炒車,夾 band 但著到乸型咁做咩,明明亨仔一直個造型係大大隻 show 下肌肉咁,本身呢種 look 算叫好啱 band,而家執到佢似個唱乸型情歌嘅歌手咁為咩」「7過超星團」

不過都有網民力撐表示Band仔多數不是sell樣,而且平均顏值已經好過好多樂隊很多「公道講句,平均顏值高過好多band」「Dear Jane咪又係得Tim係正常樣,歌好聽就得啦」「幾時band都要睇樣?」「算幾型,尤其對比超星團班x菇碌,呢隊清泉好多」

0
MakerVille旗下首隊樂隊ROVER正式亮相(圖片來源:ig@rover.weare)
0
網民最不滿亨仔造型,指未出道前大大隻仲啱做band仔(圖片來源:ig@hangjai0305)

《造星V》亞軍KC與Tsoul推出首支跳舞片

除了ROVER樂隊的出道,MakerVille還宣布,《造星V》中的舞蹈好手黃家灝(KC)和田曜誠(Tsoul)將會推出首支跳舞片《Get Silly》。這支跳舞片將於2月29日在商臺節目《叱咤樂壇》首播,屆時MV也會同步發布。值得一提的是,KC的女朋友Win Win更有份參與編舞,讓這支跳舞片更添看點。

0
《造星V》亞軍KC與Tsoul推出首支跳舞片《Get Silly》(圖片來源:ig@kc.kano)

冠軍Lyman香胤宅獨立開創舞蹈劇場

在《全民造星V》中高票勝出的Lyman香胤宅,雖然與MakerVille未能達成簽約,但他的藝術道路並未因此停滯。Lyman將於4月至5月在藝術中心演出個人舞蹈劇場《Unspoken》,展現他對舞蹈藝術的熱情與承諾,繼續以獨立身分發展自己的舞蹈事業。

0
冠軍Lyman香胤宅獨立開創舞蹈劇場(圖片來源:ig@lyman.heung)

圖片來源:ig@hangjai0305、ig@lyman.heung、ig@kc.kano、ig@rover.weare資料或影片來源:原文刊於NewMonday