鍾培生

鍾培生Toyz|台北生死拳賽今日開戰!二人開打前夕火藥味濃

最新娛聞
鍾培生Toyz|香港首批電競選手Toyz(劉偉健)過去曾在英雄聯盟憑藉戰隊「TPA」奪下S2世界冠軍,之後在電競之路都相當耀眼,近年轉職成為直播主,每次開Live都引大批觀眾觀看。而與他有著「牙齒印」的前老細鍾培生,兩人恩怨要在擂台解決!生死拳賽都終於敲定,7月5日台北小區蛋開打!
鍾培生
(圖片來源:IG@khdcheung)

台北直擊!鍾培生過磅玩偷襲 未打先開戰 Toyz揚言要見血「至少打斷鼻骨」

Derek鍾培生早前接受Jpex以1000萬港幣邀約,喺台北小巨蛋舉行嘅《拳上 The Cage》比賽中,同「世仇」Toyz劉偉健一決勝負。《拳上 The Cage》於今日7月5日正式開戰,在比賽前夕,主辦單位召集所有選手進行過磅儀式,兩位「拳手」除咗喺台上互寸外,一落台就兩度打大交,鍾培生先打了對方一巴掌再推對方一把,要工作人員擋開,合照時又隔開幾丈遠,資深判評只好企兩人中間搞氣氛!

鍾培生怒斥Toyz侮辱其家人,所以一定要打贏佢,仲自爆禁慾十星期備戰。Toyz受訪時就爆鍾培生係雙面人,對外人同對員工差天共地,揚言要打爆Derek鼻骨,唔流血都唔收手咁話!

鍾培生 鍾培生過磅玩偷襲,打了Toyz一巴掌
鍾培生過磅玩偷襲,打了Toyz一巴掌(圖片來源:Viu1 HK)
鍾培生 要工作人員擋開,合力將他們拉開
要工作人員擋開,合力將他們拉開(圖片來源:Viu1 HK)
鍾培生 要工作人員擋開,合力將他們拉開
要工作人員擋開,合力將他們拉開(圖片來源:Viu1 HK)
鍾培生 合照時又隔開幾丈遠
合照時又隔開幾丈遠(圖片來源:Viu1 HK)

Toyz爆鍾培生係雙面人 二人頗有淵源

Toys受訪時表示,自己剛才被打巴掌當下真的滿不爽,他表示:「要動手就大力點,像個娘們在那邊推」,鍾培生就表示:「沒有人可以抵毀我家人」。為平息兩人戰火,主辦單位加碼「1000萬枚虛擬貨幣JPC」給贏家,希望鼓勵雙方打出更激烈比賽。Toyz與鍾培生頗有淵源,Toyz早在2012年就因為贏得英雄聯盟2012賽季世界大賽冠軍而聲名大噪,及後2014年就由「台北暗殺星」戰隊轉往「Hong Kong Esports」,即鍾培生的電競隊伍。有指當時Toyz在個人Facebook發文公布已離開HKE,並疑似暗示Hong Kong Esports(HKE)老闆逼自己打假比賽。據當時新聞,Garena也曾判處HKE新台幣20萬元罰款。HKE方表示Toyz違約私自離隊,之後Toyz也因合約糾紛,在長達1年時間無法上場比賽或直播實況。到2019年Toyz出版自傳書《我是傳奇》,又再遭到鍾培生控告,判決須賠償鍾培生22萬港幣。

鍾培生 Toyz揚言要見血
Toyz揚言要見血(圖片來源:Viu1 HK)
鍾培生 Toyz揚言目標想打斷鍾培生幾條骨
Toyz揚言目標想打斷鍾培生幾條骨(圖片來源:Viu1 HK)

鍾培生Toyz|生死拳賽敲定7月5日開打 台上公然寸盡前老闆+館長

鍾培生過往與林作的「林鍾大戰」,吸引全港人注目並食花生。今番選擇對上「前員工」Toyz,將兩人一直積怨下來的私人恩怨決定用拳賽解決,雖然早前有傳過或拳賽會告吹。不過最後大會確認鍾培生今次收高達$1,000萬港元拳酬最終開打,並於昨日(15日)舉行事前「嘴炮大會」,兩人火藥味都相當濃,而今次拳賽定名為「拳上 2023 終於之戰 – The Cage 2023」。

toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)
toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)

鍾培生Toyz|火藥味極濃

Toyz(劉偉健)當然都在事前記者會上發揮自己打機學來的嘴炮功力,瘋狂向前老細輸出,先是插「直到今年為止33歲,OK那他自稱是香港電競教父,實際上是一個不折不扣的富4代,他的戰績是4勝0敗2 KO,可以發現他的對手,要嘛都是在演戲,要嘛是那種拳擊0基礎的人,所以呢,也挺可憐的。」,仲笑指對方唯一贏過自己的僅有「投對胎」。而鍾培生當然都唔惹少,回應指:「可以盡量去踩低我,但是在Toyz身邊,其實很多人來說,我是唯一一個一直贏他的人。」,仲笑Toyz:「只憑館長名義向粉絲賣80、100元一杯綠茶」無論是對話間抑或是合照時,兩人都火藥味十足,為比賽都落足唔少重料!

toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)
toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)

鍾培生Toyz|館長再被嘲笑

館長作為是次拳賽總顧問,都會有義務去確定今次拳賽中大家的水平及安全等等。而大家都知Toyz同館長都有過「牙齒印」,Toyz今次同樣不放過館長,表面好Nice咁送了一件寫住「戰組」的T-Shirt予對方,館長當下都即刻強顏歡送並接下T-Shirt。而該T-Shirt上的「戰組」字眼正正是在嘲笑對方以前曾加入過「竹聯幫戰組」。

toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)
toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)

網民叫Toyz唔好做「Runningman」

網民對於Toyz與鍾培生的拳賽都充滿興趣,仲笑指「邊個比人打死都係好消息」。而都有網民希望Toyz今次唔好好似林作一樣,只會做「Runningman」通場跑,而是正面見到肉與肉之間的碰撞,希望能夠真真正正地「隻揪」!

toyz 鍾培生 鍾培生
(圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live)

即睇記者會!

鍾培生勢要好好教訓 Toyz

人生贏家鍾培生!百億身家富三代!

鍾培生絕對是名副其實的「富三代」,爺爺鍾江海係「工廈大王」,創辦上市公司華廈置業;家族從事物業投資,手中持有不少商廈、工廈和住宅,媒體粗略估計超過一百億身家。

【鍾培生】港富三代鍾培生豪宅生活曝光!唔只得紅色法拉利、原來香港都有咁大間屋㗎!
鍾培生絕對是名副其實的富三代(圖片來源:聖結石 YOUTUBE)

鍾培生坐擁淺水灣萬呎豪宅 訂製30萬冷凍艙鍛鍊超人體魄

鍾家人現居住於淺水灣5層過萬呎嘅獨立屋。不但坐落於淺水灣的黃金地段,家中的車房泊滿了一架架名車。萬呎獨立屋裡面不但有各式各樣的娛樂設施,麻雀房、酒房、Playroom、衣帽間等是基本設備,連工人姐姐都有自己獨立的一層房間!豪宅內不乏健身設備,早年已有露天標準擂台,而為了今次「培生擂台:無敵盃」,更訂製了一部價值30萬的「冷凍艙」,功能是操練後快速舒緩,採用液態氮輸出低溫,幫助運動員舒緩肌肉,同時又不會令身體凍傷!

為了今次與林作對決,鍾培生特地訂造了一個私人「冷凍艙」,價值三十萬!有網友打趣說「行出嚟變美國隊長」!
為了今次與林作對決,鍾培生特地訂造了一個私人「冷凍艙」,價值三十萬!有網友打趣說「行出嚟變美國隊長」!(圖片來源:鍾培生IG)
30歲的鍾培生愛好動漫、電競,並將之化為事業。
30歲的鍾培生愛好動漫、電競,並將之化為事業。(圖片來源:鍾培生IG)
【鍾培生】港富三代鍾培生豪宅生活曝光!唔只得紅色法拉利、原來香港都有咁大間屋㗎!
鍾培生鍾情拳擊,於家中花園放咗個標準的擋台,以供平時練習之用。佢亦參加過多場慈善拳賽,相信呢啲經驗對佢打林作相當有幫助。(圖片來源:聖結石 YOUTUBE)
鍾培生 香港首個家有擂台上線啦!
香港首個家有擂台上線啦!(圖片來源:聖結石 YOUTUBE)

鍾培生限量靚車慢慢揸

跑車都有3架嘅鍾培生,話自己一個月都係揸2-3次。但係架架都貴到飛天,車牌都有埋唔同名,果然有錢人嘅生活係咁離地:

鍾培生 今年 3月出帖告別名車「再見比卡超」
今年 3月出帖告別名車「再見比卡超」(圖片來源:鍾培生IG)
鍾培生
(圖片來源:鍾培生IG)
鍾培生 一架叫比卡超,一架叫HKE Sport,認真有霸氣
一架叫比卡超,一架叫HKE Sport,認真有霸氣(圖片來源:鍾培生IG)
鍾培生 仲有架812 Superfast...LOL
仲有架812 Superfast…LOL(圖片來源:聖結石影片截圖)

相關文章:【鍾培生】港富三代鍾培生豪宅生活曝光!唔只得紅色法拉利、原來香港都有咁大間屋㗎!

鍾培生美國大學畢業 炒股賺第一桶金

鍾培生早年就讀聖保羅男女中學附屬小學和聖保羅男女中學,17歲於美國南加州大學修讀數學與經濟,自言「數口精」。17歲的他就懂得借用家人的股票戶口,看準時機投資股票,第一次炒股就已經贏得20萬!後來,年滿18歲的鍾培生更開始醉心於衍生工具,憑炒賣高風險的期指贏得人生的第一桶金!

百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
鍾培生大學時第一次炒股就已經贏得20萬!(圖片來源:鍾培生IG)

進軍電競圈

2013年鍾培生大學畢業後,憑著炒期指賺嘅千萬元資金,進軍電競圈。2018年以創辦人的身分入選福布斯亞洲《30位30歲以下精英》(30 UNDER 30)的「消費科技」名單。近年被一眾巴打譽為「香港電競之父」,27歲時嘅鍾培生已經坐擁估值4千萬美元(約3.12億港元)的電競公司!

百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
鍾培生大學畢業後,進軍電競圈被一眾巴打譽為「香港電競之父」(圖片來源:鍾培生IG)

進軍YouTube拍片 經常邀請女神一齊分享喜悅

鍾培生經常出現喺YouTube到上片,更會邀請女神為佢嘅Youtube Channel拍片(陪佢遊山玩水)。當中邀請過宅男女神陳嘉倩、簡淑兒(Jessica)、YanYan C(張欣欣)等!

百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
鍾培生經常出現喺YouTube到上片,更會邀請女神為佢嘅Youtube Channel拍片(陪佢遊山玩水)。(圖片來源:鍾培生 Youtube Channel)
百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
Date With 鍾培生應該好多人都想上!(圖片來源:鍾培生 Youtube Channel)
百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
每次約會鍾培生都有相當多豪華活動(圖片來源:鍾培生 Youtube Channel)
百億身價富三代 人生贏家——鍾培生
唔少網民心中嘅女神都有獲邀上Date With鍾培生(圖片來源:鍾培生 Youtube Channel)

撰文:東方新地圖片來源:YT@鍇睿行銷 Carry Live資料或影片來源:原文刊於NewMonday