李芷晴 姜濤

李芷晴睇姜濤演唱會被發現速刪Po 事後IG報平安冇被TVB照肺!

最新娛聞

廣告

昨天(5日)是MIRROR成員姜濤演唱會的尾場,除咗有羅志祥做嘉賓之外,台下亦星光熠熠,有唔少前輩都有到場支持,包括Do姐鄭裕玲、毛舜筠等。但係最令人估唔到嘅係TVB御用綠葉馬海倫昨日也有捧場,並且在社交平台留言感謝「姜糖」大方送禮物畀自己,而馬海倫身旁仲有李芷晴同鍾晴呢兩位小花…
tvb李芷晴 姜濤 昨日係姜濤演唱會尾場!
昨日係姜濤演唱會尾場!(圖片來源:東方新地)

李芷晴睇姜濤演唱會 被網民發現好快刪除咗IG限時動態

身為TVB藝人她們去支持對家ViuTV藝人已經是一個焦點,而有網民發現李芷晴昨晚在IG限時動態中有發布有去看姜濤演唱會的動態,但很快就刪除了!

tvb李芷晴 姜濤 左起:李芷晴、鍾晴同馬海倫都去咗睇姜濤演唱會,三人睇嚟都係姜糖!
左起:李芷晴、鍾晴同馬海倫都去咗睇姜濤演唱會,三人睇嚟都係姜糖!(圖片來源:IG@ ma_helen_ma)
tvb李芷晴 姜濤 愛回家 送水輝 李芷晴 請一日假去旅行 猛男包圍
李芷晴被發現刪除咗睇姜濤演唱會嘅Ig Story。(圖片來源:IG@step_bystep)
tvb李芷晴 姜濤 愛回家 送水輝 李芷晴經常向網友大派福利
唔少網民話依家先知邊個係李芷晴。(圖片來源:IG@step_bystep)

在晚上時份,李芷晴在IG出了一個限時動態,她強調沒有畀TVB照肺,「其實公司冇照肺 Story24小時就冇左(咗)係好正常 大家唔使擔心」。焦點除了沒有被公司照肺,限時動態中的李芷晴嘟嘴樣貌竟被指撞樣姜濤

tvb李芷晴 姜濤 強調冇被照肺!
強調冇被照肺!(圖片來源:IG@ step_bystep)
tvb李芷晴 姜濤 網民話同姜濤撞樣!
網民話同姜濤撞樣!(圖片來源:東方新地)
tvb李芷晴 姜濤 真係有啲似樣。
真係有啲似樣。(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|網民開Post討論:方丈 嬲嬲豬

網民在Facebook討論區開Post,寫道:「啱啱TVB李芷晴Del咗睇姜濤 演唱會嘅Story,方丈 嬲嬲豬,利申:同情」。不少網民也附和「TVB不嬲小氣」、「點解要del呢,咁驚就唔好睇喇嘛」、「反而用呢張相,啲人開始識佢」。

至於馬海倫IG則沒有刪除3人的合照,馬海倫還很高興的寫道:「昨晚開心咗成晚 感謝姜糖粉絲送好多姜糖相和紀念品」。

tvb李芷晴 姜濤 同場嘅鍾晴反而冇咩人講。
同場嘅鍾晴反而冇咩人講。(圖片來源:IG@ karliechung)
tvb李芷晴 姜濤 鍾晴都係TVB藝人。
鍾晴都係TVB藝人。(圖片來源:IG@ karliechung)

姜濤演唱會|擔心李芷晴會入雪櫃

亦有網民擔心TVB會否因睇一次姜濤演唱會就雪藏李芷晴,網民表示TVB很「小氣」,同時害怕以後在《愛回家》見唔到佢。

tvb李芷晴 姜濤 愛回家 送水輝 李芷晴 李芷晴的茉莉公主造型。
李芷晴喺《愛回家》嘅角色,成功俘虜咗唔少Fans。(圖片來源:IG@step_bystep)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地 IG@ ma_helen_ma IG@step_bystep