twins演唱會 阿sa

Twins演唱會|阿Sa阿嬌尾場夾攻強吻容祖兒 爆笑透露有人差啲跳到嘔

最新娛聞

廣告

Twins一連14場的《TWINS SPIRIT SINCE 2001 LIVE IN HONG KONG》演唱會,在昨晚(6日)於紅館圓滿落幕。相隔8年再次在香港開演唱會,除了Twins十分興奮外,不少fans都同樣high到爆!而昨晚尾場的現場觀眾更唔願走,就算Twins2度上台encore都仍然群情洶湧!完show後接受訪問的2人都齊齊高呼超開心,仲大爆唔少今次演唱會的心路歷程!
twins演唱會 阿sa Twins一連14場的演唱會圓滿落幕!
Twins一連14場的演唱會圓滿落幕!(圖片來源:東方新地)
twins演唱會 阿sa Twins相隔8年再次在香港開演唱會
Twins相隔8年再次在香港開演唱會(圖片來源:東方新地)

蔡卓妍自爆show前一度質疑自己

蔡卓妍(阿Sa)在演唱會上感動表示:「22年後今日仲可以喺紅館開演唱會已經都係奇蹟,仲要14埸啊!」更自爆開show前曾質疑過自己:「其實一早確定咗話要開咁多場嘅時候,好多人都好擔心嘅,個個都覺得佢哋兩個掂唔掂架,搞到我都質疑自己。如果我哋再開會唔會再嚟支持先,講過要算數㗎。」

對於開足14場打破自身紀錄,阿Sa更透露:「會有巡迴,應該下半年嘅時候。」而阿嬌就表示今次演唱會聽翻好多side track,更大讚:「好多都好好聽」,而阿Sa亦表示:「好想有一個Side Track(演唱會)!」

鍾欣潼尾場唔打側手翻玩咀嘴

鍾欣潼(阿嬌)早前因身體不適而宣布取消表演中打側手翻的部分,而昨晚2人在演唱《跅跅步哈姆太郎》時,更超驚喜即興大玩咀嘴,令全場fans十分興奮!而鍾欣潼在接受訪問時亦向各位報平安:「我好翻喇」,更透露自己前幾日需取消側手翻的原因:「我係冇力囉,嗰日食咗藥,感冒」不過2人對於巡迴演出時會否打側手翻就未有公布,只表示:「到時先算啦。」

容祖兒關智斌擔任嘉賓契機

Twins今次的演唱會原定沒有嘉賓,但是在第16場時就邀請了在場的關智斌(Kenny)上台,Kenny更連打3個側手翻,炒熱全場氣氛!而尾場則迎來了容祖兒作為嘉賓,夠晒驚喜!TWINS在訪問時更大爆2人成為嘉賓的契機:「Kenny係畀我哋捉上嚟,(臨時啦㗎?)係啊。阿祖係我哋演唱會傳統嚟。」鍾欣潼更搞笑稱關智斌是飲醉,而蔡卓妍就續道:「佢差啲成為首個喺紅館嘔嘅男歌手。」

英皇「龍虎豹」冧掂老闆楊受成贊助旅行

蔡卓妍、鍾欣潼和容祖兒同為「英皇人」,3人更自封做「龍虎豹」,認真老友!昨晚容祖兒上台擔任嘉賓時,3位在看到台下的老闆楊受成時,容祖兒更表示完騷要跟Twins去旅行,仲大膽要求台下的英皇老闆楊受成贊助!蔡卓妍又指老闆的口型答:「冇所謂!」3人更馬上呼籲全場觀眾大聲說出:「多謝老闆楊受成。」

撰文:東方新地圖片來源:東方新地