Tyson Yoshi演唱會

Tyson Yoshi演唱會︱女fans掟Bra上台 向女友Christy講:唔關我事㗎

最新娛聞

廣告

Tyson Yoshi昨晚(8月5日)於九展舉行《MY NEW WORLD ORDER》演唱會頭場,一身肌肉的Tyson Yoshi一開場已經除衫騷肌,台下fans尖叫聲四起。期間更有瘋狂女fans掟Bra上台,大隻仔Tyson一時反應唔切,仲「笠水」同台下女友Christy講:「唔關我事㗎!」
Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi昨晚8月5日)於九展舉行《MY NEW WORLD ORDER》演唱會頭場。
Tyson Yoshi昨晚(8月5日)於九展舉行《MY NEW WORLD ORDER》演唱會頭場。(圖片來源:IG@tysonyoshi)

瘋狂女fans掟Bra上台 Tyson Yoshi對住女友笠水:唔關我事㗎

Tyson Yoshi昨晚(8月5日)於九展舉行《MY NEW WORLD ORDER》演唱會頭場,他一身肌肉迷倒台下女fans。唱到《Right Here》尾段的時候,更有瘋狂女fans掟Bra上台,Tyson Yoshi即場呆咗,激動爆粗大叫:「What the Xuck?」又說:「我要少少時間處理下呢嚿嘢……」然後笠水對台下女友說:「Christy唔關我事㗎!」笑言:「相信佢掟上嚟唔係因為我大要我戴啦!」

Tyson Yoshi演唱會 有瘋狂女Fans掟Bra上台,Tyson Yoshi呆咗,笠水同女友講:「Christy唔關我事㗎!」
有瘋狂女Fans掟Bra上台,Tyson Yoshi呆咗,笠水同女友講:「Christy唔關我事㗎!」(圖片來源:IG@tysonyoshi)

Tyson Yoshi女友後台勁啜示愛

Tyson Yoshi與女友Christy一向都不避嫌認愛,昨晚男友成功開騷,Christy喺後台錫錫支持,更於IG story示愛大講:「I Love You!」對於有瘋狂女fans掟Bra上台,她都有轉發限時動態,只留下一句「Amazing」,似乎佢都睇到呆咗。

Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi女友Christy都有轉發掟Bra呢一幕,留下一句「amazing」。
Tyson Yoshi女友Christy都有轉發掟Bra呢一幕,留下一句「amazing」。(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi演唱會 Post得呢個story,睇嚟Christy唔介意fans瘋狂行為喎。
Post得呢個story,睇嚟Christy唔介意fans瘋狂行為喎。(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi操到咁fit,Christy都有出story撐。
Tyson Yoshi操到咁fit,Christy都有出story撐。(圖片來源:[email protected]

Tyson Yoshi多謝張敬軒:呢個大佬冇跟錯

Tyson Yoshi好識做,在台上特意多謝張敬軒,仲話每場都要多謝佢,他說:「呢個人真係黐線,唔單止嚟睇我正式綵排,仲教我點唱先唔會傷到把聲,我覺得張敬軒真係唔使咁對我,我唔知要點解釋,佢好照顧我、好睇住我,呢個大佬冇跟錯!」

Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi多謝張敬軒支持,仲話:「呢個大佬冇跟錯!」
Tyson Yoshi多謝張敬軒支持,仲話:「呢個大佬冇跟錯!」(圖片來源:IG@hinscheung)

Tyson Yoshi女友Christy玩得夠放

Tyson Yoshi與女友Christy拍拖四年,她不時在社交平台分享在Tyson Yoshi屋企內自拍的照片,打卡位置遍佈全屋,包括在客廳做瑜伽。早前Christy在主人房身穿內衣對鏡自拍,可見Christy已當正自己是女主人,向外宣示同居生活。

Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi Tyson Yoshi的模特兒女友Christy曾把一張身穿內衣的對鏡自拍照放上社交網,對比之下發現就是在主人房。
Tyson Yoshi的模特兒女友Christy曾把一張身穿內衣的對鏡自拍照放上社交網,對比之下發現就是在主人房。(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi Christy在客廳中做瑜伽。
Christy在客廳中做瑜伽。(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi演唱會 Tyson Yoshi Christy身穿睡衣躺在沙發上。
Christy身穿睡衣躺在沙發上。(圖片來源:[email protected]

當Tyson Yoshi收到Bra時有什麼反應?

一身肌肉的Tyson Yoshi一開場已經除衫騷肌,台下fans尖叫聲四起。期間更有瘋狂女fans掟Bra上台,大隻仔Tyson一時反應…詳情請看

Tyson Yoshi如何多謝張敬軒?

Tyson Yoshi好識做,在台上特意多謝張敬軒,仲話每場都要多謝佢,他說:「呢個人真係黐線,唔單止…詳情請看

關鍵詞
Tyson Yoshi
撰文:東方新地圖片來源:IG@tysonyoshi、[email protected]、IG@hinscheung