viutv anson

年度男歌手金銀 姜濤愛的告白贈MIRROR Anson Lo眼濕濕講感受

最新娛聞

廣告

CHILL CLUB頒獎禮尾聲,亦係全晚高潮位,就係頒發「年度男歌手」獎項,奪銀嘅姜濤喺台上發表超長告白,得獎感受充滿愛!事後姜濤受訪,提到為何會構思這段「公開示愛」,原來係同身邊朋友有關係⋯⋯
viutv anson 當姜濤得銀獎時,姜濤逐一多謝12位隊友發表「愛的宣言」。
當姜濤得銀獎時,姜濤逐一多謝12位隊友發表「愛的宣言」。(圖片來源:ViuTV截圖 )

姜濤深情示愛 逐一點評MIRROR成員

「年度男歌手」金銀銅獎最後花落誰家,分別係Anson Lo、姜濤及Ian奪得。MIRROR團內成員爭歌王,花生一定多!其中鬥得最激烈的當然係Anson Lo盧瀚霆、姜濤。當姜濤得銀獎時,姜濤用了5分鐘時間逐一多謝每位隊友並發表「愛的宣言」。

Lokman:我記得頭幾年我哋有好多好多嘅內部有好多問題,睇《調教你MIRROR》會知道,但係我知道經過《調教你MIRROR》,你有努力成為一個好嘅隊長。我好Respect你,多謝!

Tiger:雖然《調教你MIRROR》話同你講會有每日 50 句,但都係一句都冇,但係你好有 talent,喺電影方面、唱歌方面其實你都有你嘅talent,所以繼續加油!

Jeremy:你係我最surprise嘅一個人,老實講我喺《全民造星》並無太多留意你,但係我想講,講真,你係我覺得喺我哋咁多成員之中,真係進步最多嘅一位。

Alton:我每一次搵你都係傾啲無聊嘢,但係我知道你一直好渴求有表現自己嘅機會,我相信你總有一日一定會做到。

Frankie:其實我同 Tiger 起碼有一句,但係我同你一句都冇哈哈,但係我知道你仲好努力搵緊自己嘅目標,我相信你比《調教你MIRROR》更加清楚自己嘅目標。

Anson Kong:雖然脾氣都係照舊啦,但係我知道你好努力她努力成為我地副隊長,所以好尊重你。

Ian:I love you,我 proud of 你值得擁有嘅一切,你攞獎我好開心。

Stanley:我知道你好想成為一個演員,我知道你對演戲嘅熱誠,比起在場每一位都更加更加多,所以你一定會成為一個好演員。

Jer:我知道你好想做到自己嘅音樂路,我知道你一直對自己嘅音樂好有堅持,繼續堅持落去,因為我都係一個咁樣嘅人!

Edan:你實在係一個非常全能努力嘅人,我只可以講… MIRROR入面我第二佩服你!

Anson Lo:第一個,Anson Lo!我知道外界成日都會將我哋攞來去比較,我知道我哋好多支持者,有時會因為我哋有好多嘅爭拗,但係我想講我從來無理呢啲嘢,我想講我真心地喺《全民造星》第一日開始,我哋經歷過好多好多誤會,但係我永遠都係最信你,你知嘅,所以 I love you。

viutv anson 姜濤呢段話好有愛呀!
姜濤呢段話好有愛呀!(圖片來源:ViuTV截圖 )
viutv anson Jeremy以心心手勢回應。
Jeremy以心心手勢回應。(圖片來源:ViuTV截圖 )
viutv anson Anson Lo非常感動!
Anson Lo非常感動!(圖片來源:ViuTV截圖 )

Anson Lo:我哋永遠都係MIRROR

接下來到金獎得主Anson Lo上台時,Anson Lo一度哽咽說:「近日好大壓力,多謝神徒嘅陪伴,好想同睇屋企,爹哋媽咪講聲Hi,今日係家姐生日,想講聲對唔住,近排我好少喺屋企食飯,你哋好擔心我嘅作息,好多謝你嘅體諒,同埋你哋今朝嘅短訊,好Sweet,我會令你地好自豪,最後要多謝MIRROR每一位兄弟。」

最後,Anson Lo同樣以愛回應姜濤剛才的表白,並團結MIRROR:「啱啱姜濤講嘅外界嘅紛爭同比較,我哋冇辦法控制,呢樣嘢永遠都會存在,但冇嘢可以阻擋到我哋12個人嘅力量,無論報紙點寫、無論外界嘅評語,我哋做嘢都只會一樣,一齊繼續努力,每個想分化我哋嘅comment,我想同你講,我哋永遠都係MIRROR。」

viutv anson Anson Lo同大家講:「我哋永遠都係MIRROR。」
Anson Lo同大家講:「我哋永遠都係MIRROR。」(圖片來源:ViuTV截圖 )

Edan事後搞笑回應:「收到『姜老師』訊息」

MIRROR於頒奬典禮後受訪,兄弟回應姜濤評論,大家表示事前唔知,Edan搞笑表示「知道自己排第二梗係開心,大家估唔到佢會咁講,收到姜老師訊息」,Frankie就話最近拍《12怪盜》多咗傾偈;Anson Lo 表示未試過公開收到咁肉麻嘅「示愛」,即席回應姜濤「Love You Too, Man! 」

姜濤爆身邊好友叫佢唔好再講做「乜乜第一」

而姜濤就表示感恩:「今年發生咁多事情,有獎我真係諗唔到」,提到今年自己抱著重新開始的心態,被問到如何構思台上感言,佢就話笑言身邊好友勸他得獎感言不要太高調,自嘲說「佢哋叫我唔好再講『咩咩第一』,你都搞到咁喇」,他解釋自己於節目期間坐在最後排,眼前就是這11位兄弟,所以忽發奇想構想了這一大段「告白」。

viutv anson AK在表演期間不慎拗柴,因此缺席圍訪。
AK在表演期間不慎拗柴,因此缺席圍訪。(圖片來源:東方新地)
viutv anson 姜濤今日同咁多位兄弟「表白」。
姜濤今日同咁多位兄弟「表白」。(圖片來源:東方新地)
viutv anson
(圖片來源:東方新地)

即睇完整訪問影片

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV截圖