yanny 陳穎欣

陳穎欣被吹奏成「當代最美女星」 網民大讚唔需要點加工都證明係一個靚女

最新娛聞

廣告

前女子組合Super Girls的陳穎欣(Yanny),近年成為YouTube頻道「試當真Trial & Error」的常駐成員。Yanny已經33歲,但看下去實際年紀也會認為她只有20多歲,因此Yanny樣貌常被網民大讚保養得宜。同時Yanny觀眾緣相當好更被吹奏為成「當代最美女星」,不過就有一個缺點是網民難以接受,仲笑稱:「上帝係公平」!

Yanny陳穎欣被吹奏為「當代最美女星」:唔使整色整水都夠晒靚

現年33歲的Yanny陳穎欣,近年積極轉形成為KOL,她加入當紅YouTube頻道「試當真Trial & Error」成為其成員之一,同樣亦是古天樂「天下一」公司的藝人。而Yanny的顏值亦沒有隨著年齡而降低,反而係越大越有魅力,無論係咩造型及妝容都能夠輕輕鬆鬆Carry得到!

yanny 陳穎欣 Yanny
完全唔似33歲!(圖片來源:IG@yannyyc)

Yanny唔使整色整水都靚

近日有網民在討論區開Post,以「Yanny 陳穎欣算唔算證明,你係靚女唔使整色整水都係靚?」為題與大定討論,當中附上了數張在「試當真」開直播時的截圖,形容Yanny無論是平時出席活動時的「Full Gear」又好,抑或是普普通通穿搭化個淡妝,同樣係一名靚女。並認為其存在印證了只要是靚女,基本上點打扮都會散發出「靚女」特質。

yanny 陳穎欣 Yanny
Yanny深得唔少網民喜愛。(圖片來源:影片截圖)
yanny 陳穎欣 Yanny
網民認為Yanny普普通通打扮都好靚女。(圖片來源:影片截圖)

成時尚品牌寵兒

Yanny平時都會在IG上傳不同風格的穿搭以及街拍照片,可見其對於個人穿搭都有一套個人理解。而且因為擁有漂亮的臉蛋,不時成為各大時尚品牌的寵兒,並在不同活動上都能夠見到Yanny的身影。有網民都希望Yanny能夠再次經營自己個人的YouTube頻道,去分享私下生活以及自己的另一面。

唯一小缺陷

同時網民認為「上帝係公平」這一句話,因為上天賜了如此美麗的臉蛋給Yanny後,但其聲音就沒有去到太好聽,聽落都會帶點沙啞以及小小「老牛聲」。另外,有部份網民認為Yanny每次笑都會「好炒車」,但只要淨係睇樣的話,仍然係冠絕全港,稱她為「典型靚港女樣」。

yanny 陳穎欣 Yanny
(圖片來源:IG@yannyyc)
yanny 陳穎欣 Yanny
(圖片來源:IG@yannyyc)
yanny 陳穎欣 Yanny
(圖片來源:IG@yannyyc)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@yannyyc資料或影片來源:原文刊於NewMonday