youtuber 香港

全港第1 YouTuber Emi Wong老公半年唔見影 連登神探一線索查證婚變傳言

最新娛聞

廣告

YouTube影片成為了時下人類的最佳解悶方法之一,而香港YouTuber界亦都百花齊放,最為人熟悉的莫過於《試當真》、《FH Prodcution》、《小薯茄》等等。不過原來最高訂閱數的均不是他們,而是一名健身YouTuber Emi Wong。

全港第1 YouTuber Emi Wong疑離婚 混血老公半年唔見影!

健身YouTuber Emi Wong坐擁577萬訂閱,Instagram則有68.7萬粉絲。曾以7A成績拔尖入讀港大環球商業系,被外界定為尖子。後來愛上健身,2018年辭職以YouTuber為全職,頻道的內容創作、拍攝及剪接均一手包辦,成名後更是不斷接廣告接到手軟,網站NoxInfluencer估計Emi Wong單計影片分紅,便月賺約30萬港元,十分有料!

youtuber 香港 Emi Wong
健身YouTuber Emi Wong坐擁577萬訂閱,Instagram則有68.7萬粉絲。(圖片來源:IG@emiwong_)
youtuber 香港 Emi Wong
Emi Wong單計影片分紅,月賺約30萬港元,十分有料!(圖片來源:IG@emiwong_)
youtuber 香港 Emi Wong在YouTube教健身。
Emi Wong在YouTube教健身。(圖片來源:YouTube@EmiWong)

以前大曬恩愛狂放閃

Emi Wong在影片中都不時拉埋混血老公Chad一同拍片,一齊做運動兼大曬恩愛。鏡頭前兩人都相當恩愛,並不時都會在社交上大放閃,兩人看起來關係都十分融洽。

youtuber 香港 Emi Wong
以往,鏡頭前Emi和老公相當恩愛(圖片來源:IG@emiwong_)
youtuber 香港 Emi Wong
(圖片來源:YouTube@emi wong)
youtuber 香港 Emi Wong
(圖片來源:IG@chadcd_)

5月起不見老公縱影

不過近來有網民留意到,自5月起Emi在IG以及YouTube上都不再見到Chad的身影,最後兩人同框的影片是4月26日兩人一齊進行「青春大挑戰」。就連近日Emi前往新加坡參與網紅聚會都不見Chad隨行,而老公Chad的IG自去年12月後便沒有再更新近況。

youtuber 香港 Emi Wong 最後同框影片
Emi和Chad最後同框影片(圖片來源:IG@emiwong)
youtuber 香港 Emi Wong Chad的IG自去年12月後便沒有再更新近況
Chad的IG自去年12月後便沒有再更新近況(圖片來源:IG@chadcd_)

盛傳兩人離婚 連登神探靠一線索證未離婚

有不少Fans都發現了異樣,紛紛在Emi的IG及YouTube上留言,「Are you still together?」、「What happened to u guys 」、「Rip @chadcd_ we so worry for you」。而兩人都被傳已經離婚,所以就沒有再同框出現過。

不過有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開,可能Chad想慢慢淡出Emi啲片,都有機會升咗職公司要求都唔出奇。

youtuber 香港 有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開。
有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開。(圖片來源:IG@emiwong)

Emi聖誕解謎

Emi Wong和老公至今未有正式回應離婚之事。不過來到聖誕節,Emi在Instagram密密曬出與朋友開派對相聚片段,更將自己包成禮物助興。今日(25日)Emi Wong帶兩隻愛犬到戶外郊遊,片中「失蹤」多時的Chad終於出現,二人在家中鏡前自拍,一黑一白穿甜蜜情侶裝擺出型爆手勢。

youtuber 香港 Emi Wong 「失蹤」多時的Chad今日聖誕節終於出現,二人在家中鏡前自拍。
「失蹤」多時的Chad今日聖誕節終於出現,二人在家中鏡前自拍。(圖片來源:IG@emiwong)

https://www.youtube.com/watch?v=X4dqv-LRTwE

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(內容轉載自New Monday)圖片來源:IG,YouTube資料或影片來源:原文刊於NewMonday