日本 cosplay

日本Cosplay女神Enako收入破1億 年初殺入日劇多線發展

正妹
日本Cosplay界收入最高的扮演者28歲的Enako最近又出招賣寫真,今次主題係Crossover高橋留美子漫畫系列,一如以往被fans搶到一本都冇剩。呢本寫真集係9月7日推出,同佢上一本寫真差不過兩三個禮拜,出得咁密難怪可以賺咁多!
日本 cosplay 今次寫真主題係山T女福星
Enako今次寫真主題係山T女福星(圖片來源:IG@enakorin)

上年賺夠1億日圓

Enako(えなこ)過去在2020年自爆自己賺進5000萬日元(約港幣220萬),舊年更加翻倍,單計2021年去到11月,Enako已經進帳1億日元(約港幣540萬),收入都係來自節目宣傳登台等,佢自己就話出寫真搵得唔多,純粹真係靠宣傳同各種活動搵錢。

一鍵即睇Enako相集:

日本 cosplay
(圖片來源:IG@enakorin)
日本 cosplay
(圖片來源:IG@enakorin)

殺入日劇界

Enako最近她更殺入日劇界,首度演出改編漫畫的深夜劇《前男友←RETRY》(モトカレ ←リトライ),飾演男主角鈴木仁的前女友,男粉絲見到都妒忌同葡萄。

日本 cosplay 玩埋日劇
玩埋日劇(圖片來源:MBS每日放送官網截圖)

曾經被指靠有錢男友同「枕營業」

Enako賺到錢一樣有是非,其中最多人講就係佢靠男友同「枕營業」先搵到咁多,但佢亦不甘示弱,反問對方知唔知自己一個星期排到幾滿,亦表示係靠自己先賺到一年3000萬日圓,對於傳聞話佢靠男朋友養真係一笑置之。

日本 cosplay 直接cap圖不留情面
直接cap圖不留情面(圖片來源:twitte@Enako)

被爆同居兩年

根據日本文春媒體上年報導,Enako被發現與職業選手けんき(Kenki)同居兩年多,而本人在twitter並沒有否認,僅表示:「就如今天報導所言,我和けんき交往屬實,但這是私事,所以我不會特地公開說明,如果你們能祝福我們,我將感激不盡!」之後伊織萌也特別來「抽水」。

日本 cosplay
(圖片來源:IG@enakorin)

Enako小檔案

Enako(えなこ)今年28歲,出身於日本愛知縣名古屋市,自從中學時代已經投身Cosplay,她早在2011年透過扮演角色《東方》遊戲的帕秋莉後人氣急升,之後更推出寫真CD-ROM,更成為Sony Music旗下的第一個全Coser女子組合panache!的成員,不過卻因其中位成員離隊而於短短半年間解散,後來Enako後來更獲邀前往中國,開始她的演藝事業。2018年在西日本暴雨中協助當地籌款,為受災地區籌得268萬日圓,2020年成為Cool Japan的外交大使,在2022年成為日本第八屆封面女郎第一位,第二位分別是伊織萌(伊織もえ)和篠崎心(篠崎こころ))。

撰文:東方新地圖片來源:IG@enakorin、每日放送、