Lilian Kan

Lilian Kan簡幗儀胸口迫爆做運動 網民:胸墊厚過個胸?

正妹
浴缸玩過,仙氣玩過,水著玩過、校服look仲有典床典蓆都玩過,設計師出身、網上大紅,LilianKan(簡幗儀)在粉絲眼中真係乜都carry到!近日疫情再度爆發,Lilian Kan(簡幗儀)為了保持前凸後翹的身材,加緊閉關做gym,穿上性感運動衣、貼身運動褲晒好身材,不過女神一樣有甩轆時候,被網民質疑佢「太厚墊」!
Lilian Kan 2022更新,努力修身女神好似搵返條腰!
2022更新,努力修身女神好似搵返條腰!(圖片來源:liliankan)
Lilian Kan Lilian Kan簡幗儀定時分享周日運動短片。
Lilian Kan簡幗儀定時分享周日運動短片。(圖片來源:liliankan)
Lilian Kan 認真做足半小時!
認真做足半小時!(圖片來源:liliankan)

Lilian Kan舉4.5升水代替啞鈴

早前女神Lilian Kan一如以往,在家努力操練務求keep fit兼強身,她在家中搵來一大樽水代替啞鈴,表示因為她未有啞鈴,所以在家裡找來裝到4.5升水的大水樽頂替,更寫道:「很高興為我的日常鍛煉增加重量。」大多數粉絲都大讚女神腰幼又索,套運動衫都唔係人人carry到咁話,但亦有網民笑佢胸墊太厚、厚過胸,墊到咁都冇辦法營造到激突的效果!

淺色開胸有袖運動上衣配淺粉紅色sport bra,Lilian Kan明顯想展現好身材。
淺色開胸有袖運動上衣配淺粉紅色sport bra,Lilian Kan明顯想展現好身材。
Lilian Kan 不過可能粉紅sport bra透視度太高,深色胸墊原形畢露,更被網民笑她胸墊厚過胸。
不過可能粉紅sport bra透視度太高,深色胸墊原形畢露,更被網民笑她胸墊厚過胸。

40秒示範家居運動 心口迫爆錯重點

因為肺炎疫情肆虐,KOL去唔到外地旅行、連街都好少去,Lilian Kan(簡幗儀)早前曾在IG示範了「家居隔離的日常」,不過影片卻觸發另一場討論!
Lilian Kan迫爆直播做運動靚相圖集!「不科學 Sport Bra」惹關注

話說全長5分錶的影片,講下煮食又講下化粧,不過重點就在頭40秒,Lilian Kan在垂直畫面前示範家居伸展運動,被畫面斬去頭同腳的瞓地支撐動作,完全將重點擺在Lilian Kan一對迫爆上圍!
Lilian Kan迫爆直播做運動靚相圖集!「不科學 Sport Bra」惹關注

Lilian Kan 比起早幾年的Sport Bra造型,Lilian的身材又升咗級!
比起早幾年的Sport Bra造型,Lilian的身材又升咗級!

白滑雪球彈出

比起早幾年Lilian 示範的健身裝束,今次露罅Sport Bra引來更多討論!

Lilian Kan迫爆直播做運動靚相圖集!「不科學 Sport Bra」惹關注

一班忠實的女網友都表示這件運動衫太迷人!
Lilian Kan迫爆直播做運動靚相圖集!「不科學 Sport Bra」惹關注

Lilian Kan 呢件PUMA唔係咁容易Handle啊!
呢件PUMA唔係咁容易Handle啊!

Lilian Kan谷胸運動服巡禮 日日唔同衫!

其實呢個「Work Out 系列」已經持續咗幾個月,重點並唔係運動嘅質量,而係日日唔同款式嘅谷胸運動服,網友多數留言都係「件衫邊度買」多過點樣減肥修身,過程中都可以見到Lilian搵返條腰,實在可嘉可賀:

Lilian Kan 呢件都幾經典⋯⋯
呢件都幾經典⋯⋯
Lilian Kan 比較初期嘅運動服,係未見到條腰⋯⋯
比較初期嘅運動服,係未見到條腰⋯⋯
Lilian Kan 包得好緊⋯⋯
包得好緊⋯⋯
Lilian Kan 今日訓練上邊罅⋯⋯
今日訓練上邊罅⋯⋯
Lilian Kan 第二日訓練下邊波罅⋯⋯
第二日訓練下邊波罅⋯⋯
Lilian Kan 粉紅色好受歡迎
粉紅色好受歡迎
Lilian Kan 透墊系列⋯⋯
透墊系列⋯⋯
Lilian Kan 好誘人⋯⋯
好誘人⋯⋯
Lilian Kan 呢件到底係運動衫定係⋯⋯?!
呢件到底係運動衫定係⋯⋯?!

撰文:東方新地圖片來源:Lilian Kan IG