Mimolemon

聖麗檸檬Mimolemon 夏日清涼相要你記住粒水果

正妹
日本的水着女星眾多,不過讓人留下印象的少之又少,不過有位名叫Mimolemon(聖麗檸檬/みもれもん)的妹妹除了因為好線條出名之外,更是因為曾在任天堂Mario賽車積分賽獲世界冠軍而成名!最近佢就住炎炎夏日,拍攝了一批泳裝題材相,等大家唔好唔記得,佢係一粒檸檬!
Mimolemon 係,佢好強調自己係檸檬
係,佢好強調自己係檸檬(圖片來源:IG@mimore_mon)
日本Mimolemon 的IG上擁有逾56萬人追蹤。
日本Mimolemon 的IG擁有逾56萬人追蹤。(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon 曾參加雜誌舉辦的比賽「Superior Girls Grand Prix 2017」,更成功奪得比賽冠軍。
Mimolemon 曾參加雜誌舉辦的比賽「Superior Girls Grand Prix 2017」,更成功奪得比賽冠軍。(圖片來源:IG@mimore_mon0929)

165cm 短髮正妹 泳衣照

日本水着女星Mimolemon(みもれもん)是IG上擁有逾56萬人追蹤的短髮正妹,身高165cm的她,從小就抱有明星夢,曾參加雜誌舉辦的比賽「Superior Girls Grand Prix 2017」時,在沖繩街頭拉票兼截順風車做宣傳,成功奪得比賽冠軍,因為憑自己中短頭髮的清爽造型加性感泳裝風格成為「次世代IG水着偶像」。其實Mimolemon好識做,不時會在IG分享泳衣照,而且照片也十分大方。

Mimolemon
(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon
(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon
(圖片來源:IG@mimore_mon0929)

曾奪Mario賽車世界冠軍

不過要數到Mimolemon的最勁履歷一定是打機。原來她非常愛打電子遊戲,尤其是任天堂的Mario賽車,她表示由N64年代就已經非常沉迷Mario賽車,到了Wii年代,Mimolemon更曾經勇奪線上積分賽的世界第一,甚至到現在她仍然掛住「前Mario Kart世界冠軍」的名號,引得一眾電玩迷都視她為偶像!

原來Mimolemon 曾經勇奪任天堂Mario賽車線上積分賽的世界冠軍。
原來Mimolemon 曾經勇奪任天堂Mario賽車線上積分賽的世界冠軍。(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon 表示由N64年代就已經非常沉迷Mario賽車。
Mimolemon 表示由N64年代就已經非常沉迷Mario賽車。(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon 直到現在仍掛住「前Mario Kart世界冠軍」的名號,引得一眾電玩迷都視她為偶像!
Mimolemon 直到現在仍掛住「前Mario Kart世界冠軍」的名號,引得一眾電玩迷都視她為偶像!(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon
(圖片來源:IG@mimore_mon0929)
Mimolemon
(圖片來源:IG@mimore_mon0929)

(有片)Mimolemon 跳沙灘健康舞

聖麗檸檬小檔案

聖麗檸檬本名係福岡聖麗(福岡みもれ),現年29歲,係大阪府出世,小學時已經對日本藝能界充滿憧憬,最叻就係玩Mario Kart,不過除此之外就冇邊隻game叻啦。

Mimolemon 圖輯(1)

Mimolemon 圖輯(2)

Mimolemon 圖輯(3)

關鍵詞
Mimolemon
撰文:東方新地圖片來源:IG@mimore_mon0929資料或影片來源: