散水餅

90後新人辭職派散水餅 全場同事講不出聲……

熱話

廣告

話說近排又有同事last day,而呢個同事只係6月入職,但因為做嘢太慢,過唔到試用期,最後只好byebye。見最後一日,諗住佢會識做人,好來好去。點知佢竟然咁無恥,散水餅派呢啲……

原文:經濟一週|撰文:Society|圖片: Visualhunt、TVB 金曲獎電視截圖

90後新人辭職派散水餅 全場同事講不出聲……

故事是咁的,話說last day嗰日,同事諗住約呢位同事飲茶,估佢醒水話會請客啦,點知佢竟然話唔飲,因為佢想多啲時間買禮物比多啲同事!咁大家都覺得佢幾識做,覺得呢個新仔唔識做事唔緊要,有心去買份禮,留低的都係一份心意,而唔係負擔!

 

點知lunch time完,佢話多謝大家呢三個月的照顧,於是伸隻手入個袋拎咗三盒家庭裝樂天熊仔餅,同事每人可以分到三包…… 全場同事都牽強笑著不說話,成個場安靜到得番時鐘轉動的聲音。

派「散水餅」時,呀同事仲要話多謝大家照顧,但喺IG story就見到佢係咁插啲同事,話終於離開地獄,唔使再對住啲老屎忽同事。其實呢個世界好細,江湖再見啦。

同場加映:史上最強散水餅 網民:一定好過食Cake啦!

史上最強散水餅登場

事情是咁的,有位絲打唔知係佢辭職定公司有人辭職,抱住「你好我好」、日後好相見嘅心,所以就買咗一堆「史上最強散水餅」!究竟有啲咩?

絲打話有:

天仁茶葉蛋
老麥脆香雞翼
譚仔土匪雞翼

絲打就話:「仲要諗30幾蚊一件又甜又漏既cupcake?」蛋糕唔係個個想食,但雞翼真係人人食得開心!

關鍵詞
90後