清水寺

連登仔坐的士去京都清水寺 點知司機去咗……

熱話

廣告

日本的士出名好服務,司機都會穿著整齊西裝幫你開門放行李,但出晒名價錢昂貴,所以大部分遊客都甚少會乘坐。近日有位網民於連登討論區大呻「日本的士佬一樣咁衰」,原來佢打算坐的士去京都清水寺,點知就去咗另一隱世「清水寺」…到底係司機的問題,還是連登仔的錯?

撰文:Sophie | 圖片來源:LIHKG|原文:GOtrip

連登仔坐的士去京都清水寺 點知司機去咗……

早前有網民於討論區投訴日本的士司機,指自己在日本旅遊人生路不熟,故打算坐的士去京都著名景點清水寺。由於不懂日文,樓主上車時就向司機出示了清水寺的網上圖片,結果⋯⋯

司機冇做錯到!

樓主一落車就知唔對路,不知名的街頭、零遊客,冇任何稱得上「寺」的建築物!樓主再向司機出示圖片,只見司機不停按車上的顯示屏,再駛至下一個街口,叫樓主下車再向右走一段路。好啦,最後搵到一座同熟悉的紅牆清水寺完全不一樣、白色牆兩層高的建築物,但個牌匾又真係寫著「清水寺」……

盛惠252港元 樓主落車超傻眼

樓主事後上載一張的士收據,指今次車費一點都唔平,車程共收費3610日元,即大約是252港元。

網友齊撐的士司機 真・清水寺

小編同唔少網民都覺得,又真係唔怪得個司機,因為真係去咗「清水寺」嘛!更有網民笑司機沒有帶樓主找清水健(日本AV男優)已經算不錯。

眼尖網民大發現 由東京出發到京都清水寺!?

另外有網民就發現,樓主在東京上車,而目的地清水寺則為於京都,就算坐新幹線都需時三小時,的士更可能要五小時以上。情況等同在深圳坐的士去北京,根本不可能有司機會載。而且費用一定比原本的貴好多倍!

不過樓主表示,佢上車時已經出示「京都清水寺」的圖片,不明白點解司機唔同自己講,反而帶佢去不知名的地方。有網民亦指出由東京去京都必先經過名古屋,很多時都會與乘客商量,在中間站再轉一次的士,有機會只是司機誤會了。

關鍵詞
的士東京