私樓妹

公屋仔公審私樓妹 網民反插:做狗公又唔L認

熱話

廣告

做人最忌就係太有自信,最近討論區上有個超級有自信嘅抖音網紅,想食私樓妹食唔到俾人寸番轉頭,於是將女方擺上網公審!大家認為網民會撐邊個呢?

原文:環球膠報|圖片:Lihkg.com

是咁的,樓主就聲稱「自己個朋友」追力一位住私樓嘅妹妹,但係就不幸食檸檬,嬲爆之下決定將呢位「典型港女」嘅真面目公諸於世~

對話中見到呢位私樓妹就寸爆樓主個朋友… 定唔知係咪樓主啦(正所謂你的朋友就是你),玻璃心嘅樓主就擺女方上討論區公審,放晒人哋啲相出嚟。

其實嚴格嚟講個女仔係冇咩問題嘅,都係寸咗小小,又俾咗個大檸檬人哋食啫。

當私樓妹俾人公審之後,佢好大方咁冇private自己IG,仲post埋story去反擊!

佢話自己唔介意俾人話cheap,因為佢講嘢真係幾mean,但佢唔係港女同埋拜金女,佢都好憎抖音,唔鍾意呢個抖音網紅。

敢言嘅私樓妹得到大家嘅支持,大家紛紛幫口公審返呢個低B嘅樓主!

正所謂你的朋友就是你,分分鐘受傷嗰個就係樓主。

仲要被爆狗公食檸檬唔得大體,死纏爛打!

關鍵詞
公審