藥劑師

邊個話藥劑師淨係識讀書㗎? 巴打:白色比堅尼真係不得了!

熱話

廣告

原文:娛聞樂|圖片:Instagram

邊個話藥劑師淨係識讀書㗎?

日本妹有幾正都唔需要多講啦,近日有網民就搵到呢位叫Ana嘅日本妹,發現佢除咗係藥劑師外,私底下都好正!首先望望佢平時啲便服打扮,都係斯文乖女feel!

不過好快就睇到佢造型百變,相信佢平時都有接唔少模特兒工作,張張相都好似賣廣告咁!

開始有啲性感造型!

巴打:白色比堅尼真係不得了!

講到做模特兒,大家最期待嘅畫面就出現啦!藥劑師Ana換上比堅尼泳衣真係不得了!大家慢慢欣賞~

同場加映:

能見真優華激似佐佐木希!日本最索女醫生?

先講佐佐木希,日本著名模特兒兼演員,多年來無數次入選啲乜乜美女排行榜,出晒名的女神!現年30歲的佐佐木希去年與諧星渡部建結婚,今年3月更宣布懷孕!不知令幾多男粉絲心碎 …

經典內衣廣告

小編猶記得佐佐木希為Uniqlo拍攝內衣廣告,激罕大晒白滑玉背,身材勁弗,完美的健康性感,男男女女都激讚!

呢個廣告真係無得輸…

日本最索女醫生?能見真優華!

好啦講返嗰位同佐佐木希撞晒樣的女醫生,出生於1993年的能見真優華今年25歲,為日本東海大學醫學部學生,擁有一雙迷人大眼睛,少少包包面及甜美笑容,靚樣激似佐佐木希!喺校內風靡萬千男生就唔使多講啦,最勁係真優華於於日、中、台、韓等地都有唔少粉絲,現時其IG就有超過27萬的followers,非常厲害!

能見真優華正努力修讀醫科,閒時都會兼職做模特兒,唔好浪費靚樣嘛!不過真優華目標明確,一心希望成為一位專業的醫生,唔會加入娛樂圈。小編都好想搵佢睇病…

關鍵詞
醫生