陳家樂

專訪回顧:陳家樂拍拖三年 「想同余香凝有將來」

藝人專訪

廣告

最近爆出分手消息的陳家樂,在不久前曾接受本刊訪問,甜蜜表示「希望同女友余香凝組織家庭」,又大談新劇《逆緣》入面嘅角色,以及喺入面同前輩黎耀祥、姜大衞嘅合作⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

獨家直擊:余香凝背陳家樂偷食 連日陪保險才俊過夜

含淚回應:余香凝偷食致分手? 陳家樂含淚認情已逝…

陳家樂專訪中示愛:「希望一路行到組織家庭」

在早前的專訪中,講到同女友余香凝認識嘅經過,陳家樂就甜爆話:「我哋喺拍港台電視劇時認識,係佢第一套劇,嗰時我哋未一齊,係拍完之後聚會再見,發覺無論傾偈定對將來嘅睇法都幾一致,大家互生情愫。雙方公司都冇意見,我諗公司見到我哋有一種互相幫助嘅嘢喺度,我好開心可以同身邊一個咁親密嘅人成日討論電影、劇本,對大家幕前嘅工作都有幫助。」

當時陳家樂又透露,女友已經融入佢家中:「我幾鍾意佢對我屋企人啲態度,佢係我拍拖歷史入面,唯一會令到我屋企人好開心,佢去咗外地拍嘢,我啲屋企人係會掛住佢,問佢幾時返,甚至有時我激嬲佢,我啲屋企人係會鬧我,我覺得依家嘅相處幾好、幾開心。」

提到去年余香凝撞車,陳家樂話要照顧佢下半世,問佢係咪睇得呢段感情好長遠、有下一步計劃?陳家樂直言:「我係嘅,如果可以係好希望一路行到組織家庭,至於得唔得就睇個天,希望我嘅付出可以做到。嗰次撞車睇到佢係好強,我好緊張,反而係佢安慰我話佢冇事,叫我唔使擔心,我覺得佢好好。」

相隔十年重返TVB

對於TVB新劇《逆緣》,陳家樂表示:「今次係我入行十年後再返TVB,因為十年前我啱啱入行嘅時候,喺TVB拍咗部青春劇《四葉草3盛裝舞步愛作戰》,嗰時好好玩,成班十幾歲嘅小朋友拍完劇再出去食宵夜,瞓兩、三個鐘又再拍。到十年後再返去拍,我開頭以為好容易會處理到,點知原來係爭好遠。」

陳家樂續說:「因為以前拍青春劇全部外景、冇廠景,同埋一日得一組戲,但原來真正拍劇係需要外景接廠景再接外景,係好密,冇乜時間休息。開頭我係幾難適應,我係幾慢熱,睇劇本要喺屋企拎住杯咖啡慢慢睇,拍嘅時候三部機拍,行錯咗鏡頭會影唔到,又係要慢慢適應企位,好好彩我嘅對手全部都好有耐性、好幫我,畀咗好多信心我。」

孖John哥度gag

問陳家樂面對姜大衞、黎耀祥呢啲前輩係咪好有壓力?佢答:「係,因為我唔識祥哥,同埋佢平時係cool cool哋、唔係好講嘢,個樣好似好惡咁,我見到佢好緊張,但係真係拍嘅時候,佢畀最多意見我,佢同我分析每一集嘅劇本,同我講一開始唔需要呈現太多情緒,因為劇集係一集集播,最緊要頭嗰個禮拜令到觀眾認識、喜歡你,佢畀咗好多呢啲意見我。我同John哥(姜大衞)合作過,佢好慈祥,所以我對住佢唔緊張,佢鍾意同我度一啲輕鬆啲嘅gag,每集都有一、兩個笑位係嚟自John哥同我。」

陳家樂又劇透佢會同林夏薇有愛情線:「頭段講我尋親,我係一九四幾年嘅一個軍人,畀日本仔捉咗去做實驗冰封咗,冇人發現,一路到七十年後行雷閃電打醒咗我,因為臨打仗我生咗個BB,一出返嚟我去搵佢,尋親途中發現我個仔就係姜大衞,個孫係黎耀祥,因為我係好正直、好愛國嘅人,見到子子孫孫呃綜援、偷呃拐騙,希望同佢哋相認,教番佢哋點做人。仲有條愛情線,林夏薇嘅角色係中日混血兒,我打仗打日本仔,我係極度憎日本仔,慢慢講我點融入番社會,冇咁民族主義,亦冇咁在意以前打仗嘅嘢。」