黃嘉樂

娶女友變動力 黃嘉樂:我依家好想紅

藝人專訪

廣告

39歲的黃嘉樂入行17年,近日憑《果欄中的江湖大嫂》過氣江湖大佬一角演出受注目,在與本刊的訪問中,他論盡在圈中浮沉多年所面對的家庭壓力,又剖白自己的感情生活,並對圈外女友開出迎娶期票!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃嘉樂IG

黃嘉樂 曾考入海關

入行17年,問到黃嘉樂經濟上有無捱過?屋企人有無支持佢、擔心佢?黃嘉樂回應:「好坦白講,我係出身於小康到唔小康嘅屋企,爹哋媽咪係無可能支持到我,只不過我自己比較鍾意投資,幫補到生活,但係就儲唔到錢,爹哋媽咪其實無咩大嘅壓力畀過我,尤其係我爸爸,我爸爸一路都好放任我,可能覺得我係大仔,做每一個決定都諗過度過,佢可能想反對我入呢行,但無講出口,因為佢之前反對過我做一份全世界都覺得好安全嘅工作、一份唔錯嘅工作,因為我畢業之後去咗考海關,考到,仲要嗰年係97年、好多人失業,但我爸爸發晒脾氣、反對得好緊要,我接受咗佢呢個意見。我本身讀電腦,都唔太擔心搵唔到工作,之後就入咗電訊業,一路做一路讀同電腦有關嘅嘢,諗住再銜接去英國讀大學,循呢個方向發展,從來同演藝無關,因為喺正式入行前,兼職做model段時間,我已經知道,如果全職做呢行,紅咪好、唔紅其實生活都無乜保障,不過好難講,好多嘢冥冥中有安排。」

埋怨自己廢

黃嘉樂又講到佢2015年拍完《張保仔》斷咗十字韌帶,停咗年幾冇嘢做:「簽大公司就有呢個好處,變咗我白𢭃人工休養,但無嘢做個人心情係唔好,我唔係十八、廿二,無咁多時間可以嘥,同埋我返嚟係想搏殺,會覺得好嘥自己時間。爸爸嗰時身體又再差咗,會覺得做咩咁黑仔,所有嘢堆埋一齊。」

黃嘉樂續說:「當時爸爸患病,我要做番一個大仔應該要做嘅嘢,嚴格嚟講,我覺得我以前有少少不負責任,依家要負番起責任。我偏向積極,覺得認認真真做,唔會有大問題。呢幾年我係笑多咗,有啲嘢都係會執著,但容易開心咗。以前預計到爸爸情況會一路差,因為癌症開支唔細,好想快啲搵多啲錢,點知最後都係靠我爸爸啲朋友幫我,我至解決到,爸爸走嘅時候,我成個人困住咗,不停自責,講得難聽啲,點解自己廢到咁?做咗咁耐都仲係咁!」

黃嘉樂坦言過往胞弟為他擔起不少家庭責任:「爸爸已經走咗(病逝),媽媽年紀都大,將近70歲,都要好好照顧佢,依家會對自己工作緊張好多。」

戥江嘉敏慘

而講到緋聞對象江嘉敏,黃嘉樂就話:「我對愛情比較執著,我為咗追一個女仔,可以追到去英國,我係鍾意拍長拖嘅人,第一,緋聞唔係真,第二,我覺得江嘉敏都幾慘,我覺得佢係一個未識修飾自己、仲保持好樂天嘅一個女仔,我覺得佢OK、有天份嘅,我都問佢:『係咪得罪人,做咩個個都咁寫你?你改一改你咁雀躍嘅性格啦!』」

Ka Lok Wong(@wongkalok1214)分享的貼文 張貼

黃嘉樂否認跟江嘉敏的緋聞,更笑指江的爽朗性格致使易被誤會惹緋聞。

Ka Lok Wong(@wongkalok1214)分享的貼文 張貼

Ka Lok Wong(@wongkalok1214)分享的貼文 張貼

對感情專一

對於現任女友Samantha,黃嘉樂就表示:「佢真係改變咗我好多!如果我能力範圍做得到,我都想呢兩年娶咗佢嘅,就算個女仔無要求,作為一個男仔都應該有能力養到佢先,但我自問暫時未有呢個能力,所以我依家好想紅㗎!我依家係有呢個動力。」

問女友有咩吸引到佢?黃嘉樂就甜爆:「佢同我性格幾似,佢係一個專一嘅人,佢比我更加樂觀,同埋佢可以補足到我性格上嘅缺陷,因為我係唔識釋放自己,你睇我斯斯文文,其實我係脾氣好剛烈嘅人,一有睇唔順眼,我裡面如果用溫度計係有一百度,但礙於做呢行,發一次脾氣,就有一個record,就會忍,但久而久之,心理會唔平衡,但原來換個睇法,個人會開懷好多,佢教識咗我呢樣嘢。」

Samantha Kong🐷💤(@samanthakong)分享的貼文 張貼

提及早前林子善結婚,黃嘉樂公開同女朋友一齊出席,佢直言:「我覺得需要囉!反正我唔覺得自己會換畫或者做其他嘢,我亦都真係有個想娶佢嘅心態,所以我唔介意呢樣嘢。我問佢帶埋佢出席好唔好,初頭佢以為我介意,我話:『無問題,仲好啦,全世界都知我哋拍拖,仲唔使煩咁多嘢,可以解決咗好多嘢。」

女友Samantha為婚禮攝影師,問到女友有否為他操刀留影,黃嘉樂笑言:「試燈嗰陣有做吓佢model囉!」

Ka Lok Wong(@wongkalok1214)分享的貼文 張貼

Samantha Kong🐷💤(@samanthakong)分享的貼文 張貼

黃嘉樂 跟得女友放閃不停

由「御用細佬」捱到今時今日足足經歷17年,黃嘉樂才總算捱出頭來,角色漸漸吃香又成功埋到金牌監製班做到梁材遠愛將,既然得來不易,上位中收埋正印低調處理感情是常識吧!不過男方低調、女友就唱反調,早前每日一po,連朋友都頂唔順形容Samantha為「長期閃光彈」。

宣示主權

據知情人士透露,正印要宣示主權原來係為江嘉敏所逼:「其實佢哋早排5月2日至啱啱拍拖一周年,嘉樂雖然話過想儲兩年錢先結婚,但係變數可以好大,兩年後身邊係邊個邊有得保證。Samantha同嘉樂年紀差唔多、唔想再浪費時間,同埋真係覺得男友好仔唔想錯過。」

不用外出工作時Samantha亦樂得跟實男友做跟班攝影師、出席所有男友朋友聚會,前排與黃嘉樂孖住出席林子善婚宴。

知情人士續說:「本來Samantha對男友好有信心,都冇諗過要搞咁多嘢,不過江嘉敏咁進取惟有見招拆招,除咗返電視台,男朋友去到邊、見咩娛樂圈朋友Samantha都跟到實,次次仲要打埋卡晒恩愛,又成日旁敲側擊叫嘉樂快啲求婚畀啲表示,都係為咗全世界都知佢係嘉樂嫂、希望有人知難而退啫!」

三十多歲Samantha雖然唔夠23歲江嘉敏嫩口,但身形健美又有主見,經常自晒bikini,身材不比電視台小花差。

與黃嘉樂年紀相若的 Samantha是資深婚禮攝影師,不時還親自上陣做model,氣場十足身材亦有睇頭。

有十年婚禮攝影經驗的Samantha在攝影圈薄有名氣,又因為同圈中人熟絡與黃嘉樂不乏話題,去年黃嘉樂老友張頴康帶埋老婆囡囡拍大肚照,亦是Samantha操刀!