黎耀祥

黎耀祥嘆做一線唔容易:係好奇怪嘅緣份

藝人專訪

廣告

三屆視帝黎耀祥在訪問中大談佢對演技同行業發展嘅睇法,並慨嘆要做到一線係好難嘅事:「我有機會做一線,都係好奇怪嘅緣份!」

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黎耀祥IG

黎耀祥 從來唔改對白

講到以黎耀祥今時今日嘅地位,要改句對白,大家都會尊重佢,但以佢嘅性格,係咪對白係點都會照講?黎耀祥直言:「係呀,我唔鍾意改人嘢,因為我好尊重大家嘅創作,除非去到現場係好唔合理或者環境做唔到,同埋唔係好合理而冇乜作用我會改。我好尊重大家嘅創作空間同自由。同埋編、導、演係獨立評估,做自己嘅範疇。演員係應該融合編、導,變為一個新嘅嘢,譬如見到對白話『我唔會咁講嘢』而講番自己想講嘅,咁你咪永遠都係做自己。」

笑談《高倫布》:都唔係好差!

對於網民成日彈《神探高倫布》,黎耀祥笑言:「《高倫布》內容都唔係好差!」問係咪個制度編排畀佢,想推都冇得推?佢答:「制度係一個問題,TVB好難去預計,搵我拍、我應承嘅時候係乜都冇,得個大綱,冇劇本,我就好少推嘅,其實咩都唔知推乜鬼啫!《神探高倫布》有個問題,係錯在喺個宣傳度,當年節目巡禮,《神探高倫布》係包裝到好似《神探李奇》咁嘅奇案式,有個養佢、好長氣嘅奶媽司棋姐、遇到舞小姐楊怡有一段情,成件事好有趣味⋯⋯點知出嚟完全係兩回事,沉重到不得了,個主角個腦中咗子彈,性格變晒,鍾意個女人,個女人殺咗個前夫,搞到咁heavy,最慘連宣傳片都拍到《神探李奇》咁,傻豹嘅音樂,完全都唔係嗰樣嘢,觀眾諗住開開心心,點知一睇咁悶嘅?個落差太大,所以拍一個戲出嚟嘅成績,真係冇得怨,根本冇得計。我從來都唔會揀戲,不過近年我開始覺得應該要嘅,所以我贊成某啲演員 話揀戲,盡量揀一啲有趣味,因為我哋演得耐,角色好容易重複,當然重複可以應付自如嘅,因為做過吖嘛,譬如《逆緣》,小人物我做好多啦,對我嚟講唔係好大挑戰、冇難度㗎,嚟緊我都會揀番比較有難度,因為演咗咁多年,自己都想挑戰或者嘗試某啲嘢。」

與梁朝偉、劉德華同期:邊夠佢哋靚仔?

黃秋生話過TVB有好多好嘅演員,譬如韋家雄,但無機會上一線,黎耀祥亦認同:「TVB好演員好多,但做一線,好難嘅!一個演員能唔能夠畀公司接受、觀眾接受,其實有好多因素,做一線唔係容易,亦都唔係一個咩成就,做到一線,但做得唔好或者觀眾唔鍾意成績唔得,一樣冇得做!唔係公司皇恩浩蕩,每人做一次一線試試啦,咁唔得㗎嘛,公司都係 做生意,變咗佢哋總有個選擇嘅,呢個選擇我覺得係基於佢哋嘅經驗、甚至乎唔係好客觀嘅統計,佢哋對觀眾嘅了解、認識。」

「《巾幗梟雄》我有機會做一線都係好奇怪嘅緣份,我入行嘅時候,係梁朝偉、劉德華同期,邊夠佢哋靚仔啫?點會覺得有機會畀你啫?我入行嘅時候都無諗過做一線,我覺得我做戲開心、滿足、搵到食,呢個係做演員最基本滿足嘅條件。我反而覺得畀唔畀一線或者重啲嘅角色唔係重點,反而係公司應該著重去珍惜一班演員嘅資源,喺人工、各方面嘅尊重,一個戲除咗一 線,仲有二、三、四、五、六線都要好睇,嗰個戲先好睇嘅。唔係做一線就好巴閉,二、三、四、五線好多都係受人尊重嘅演員。」

新聞對演員影響大

問佢認為觀眾緣係講運定可以苦心經營?黎耀祥表示:「兩樣都要㗎,運係一個問題啦,尤其是香港嘅觀眾好得意,香港嘅觀眾好講感情、要儲嘅,你就算幾靚仔出嚟,佢唔一定要第一時間鍾意你,要睇多你幾部戲,甚至乎要認識埋你個人,先至得㗎喎!呢個係好奇怪嘅項目嚟,如果你個人衰,慘嘞,所以除咗戲好,你個人要好,所以好多新聞對好多演員嘅影響好大,啲觀眾唔知信晒,當然都有啲真嘅!哈,哈!觀眾緣第一要有相當條件,唔好乞人憎先,街市檔口呢個客好傾啲,當然你日日嚟幫襯又好傾啲,觀眾一樣,我成日睇住你,愈睇愈順眼,呢樣嘢係累積番嚟,我就係好明顯嘅例子,你問我係咪演柴九先演得好?唔係呀,我之前都演得好㗎,哈,呢個唔怕自己講,柴九嘅成功因為累積咗好多嘢,累積咗觀眾對你嘅認識,甚至乎同情,覺得你做得咁好點解唔得呀?好多嘢加埋,所以觀眾緣呢樣嘢我哋無辦法控制,我哋只能夠做好自己嗰一部分。就係第一,唔好太樣衰,哈哈哈,第二,做一個好人,好人係包括你自己日常生活、個人嘅修養,對觀眾、公司、劇組,你唔好以為你鬧一個人無事,呢個人同十個人講,十個會同一千個人講。呢樣係演員嘅修養,唔單止係為你自己嘅事業,你要明白你嘅影響,你鬧完一個 人,係會有一萬個人去鬧番你,呢樣嘢好緊要。」

關鍵詞
黎耀祥