陳煦凝

港姐陳若思Amber簽無綫同兩位港姐撞樣 改名入行前性感水著曝光

香港小姐

廣告

陳若思Amber|自爆激減30磅參選港姐的陳若思Amber參選時名字叫「陳煦凝」,21吋黃蜂腰成為她的標記,可惜2020年決賽當晚五強不入,失落奬項的腰精Amber自爆參選以來壓力大到情緒崩潰,對付出與收入不成正比似有怨言,更自爆心目中的冠軍並非謝嘉怡,而是辭去護士一職參選的何孟珊,為撐姊妹不怕得罪人﹗雖然三甲不入,陳煦凝已簽約無綫,同年10月在社交網站上宣佈從「陳煦凝」改名為「陳若思」。

有小腰精稱號的陳煦凝,參選港姐時是大熱之選,曾先後被指似蔡少芬,後來又被發現同19年友誼小姐陳熙蕊撞樣。陳煦凝為入行辭去本來的理財策劃經理一職,最近把長曲髮剪短,竟然同18年港姐亞軍鄧卓殷撞晒樣,未有實質工作,已同幾位師姐撞樣,唔知好事定唔好呢﹗

陳煦凝把頭髮剪短,網民留言話唔認得,仲話以為係鄧卓殷㖭﹗
陳煦凝把頭髮剪短,網民留言話唔認得,仲話以為係鄧卓殷㖭﹗
陳煦凝 鄧卓殷,大家英文名都係叫Amber。
鄧卓殷,大家英文名都係叫Amber。
陳煦凝 選港姐時被指同19年友誼小姐陳熙蕊撞樣,更笑言是兩姊妹相認。
選港姐時被指同19年友誼小姐陳熙蕊撞樣,更笑言是兩姊妹相認。
陳煦凝 參選前IG有大量性感水著,加入無綫後已刪除舊照。
參選前IG有大量性感水著,加入無綫後已刪除舊照。

陳煦凝發長文替姊妹不入三甲不值

《香港小姐2020》冠軍由25歲蘇格蘭混血兒謝嘉怡奪得,樣子標緻、笑容甜美,性格可愛,再加上唔鹹唔淡的廣東話,決賽當晚令她爭取不少分數,現場藝員嘉賓亦公開睇好好,三甲得主亦是大熱佳麗,外界對賽果大都表示認同滿意。不過有份落場的佳麗就唔係個個咁睇,好似小腰精的陳煦凝Amber就發文替姊妹何孟珊三甲不入而不值,

24歲的陳煦凝Amber,三圍32

24歲的陳煦凝Amber,三圍32″ 21″ 32″,職業是一名理財策劃經理。

陳煦凝 才藝表演環節跳印度肚皮舞,不停扭動其21吋纖腰。
才藝表演環節跳印度肚皮舞,不停扭動其21吋纖腰。
陳煦凝 司儀測試腰精Amber示範手向後攬腰,Amber輕鬆通過。
司儀測試腰精Amber示範反手向後攬腰,Amber輕鬆通過。

何孟珊為水腫陳煦凝按摩半粒鐘

陳煦凝寫長文大讚何孟珊有顆天使心:「佢知道水腫好唔開心,佢帶我去休息室幫我按摩咗半個鐘,不斷安慰我,佢各方面都好好,談吐才藝都特別欣賞佢,你係其實係我心目中的冠軍」,變相指謝嘉怡並非心中冠軍之選。腰精Amber同時貼出參選以來同佳麗們的集郵相,謝嘉怡的合照卻欠奉,圖片說明一切。

陳煦凝 Amber(右)晒參選以來同佳麗們的合照,出現率最高是何孟珊(左)。
Amber(右)晒參選以來同佳麗們的合照,出現率最高是何孟珊(左)。

落選後呻兩個月冇覺好瞓

因對答牙尖嘴脷、又被指曾整容、IG放漏奶相加上激減三十磅,參選以來一直是話題佳麗,新聞多多,可惜五強不入,落選後接受訪問時,被問到最想做乜?陳煦凝狂呻:「梗係瞓覺,呢個月嚟綵排到好夜,返到屋企落妝,又一早返嚟綵排,每日得兩三個鐘瞓覺,終於有覺好瞓。」而Amber亦在社交網發長文指自己參選以來,如同極速上了成長的一課,是「人生中感受到最大壓力的日子……情緒崩潰到幾乎每日都喊,全身水腫又生暗瘡」大爆參選的苦況﹗

陳煦凝 Amber在IG爆曾情緒崩潰,每日都會喊。
Amber在IG爆曾情緒崩潰,每日都會喊。
陳煦凝 撐姊妹何孟珊先至係冠軍人馬。
撐姊妹何孟珊先至係冠軍人馬。
陳煦凝 身高171cm的何孟珊,為參選而辭去護士一職,又努力減肥同練舞,誓以最佳狀態示人。
身高171cm的何孟珊,為參選而辭去護士一職,又努力減肥同練舞,誓以最佳狀態示人。
陳煦凝 身高171cm的何孟珊跟亞軍陳楨怡一樣高,不過何孟珊腰長腿粗,扣分﹗
身高171cm的何孟珊跟亞軍陳楨怡一樣高,不過何孟珊腰長腿粗,成功打入五強,卻未能晉級三甲不入﹗
陳煦凝 全晚表現相當進取的何孟珊,搶答環節尤其積極,可惜司儀環節問她無綫台徽的順序顏色,佢竟然答唔出,更亂爆了根本無的黃色,真失策﹗
全晚表現相當進取的何孟珊,搶答環節尤其積極,可惜司儀環節問她無綫台徽的順序顏色,佢竟然答唔出,更亂爆了根本無的黃色,真失策﹗
陳煦凝 Amber繼續晒合照,唔見同冠軍謝嘉怡的合照。
Amber繼續晒合照,唔見同冠軍謝嘉怡的合照。

撰文:東方新地圖片來源:IG@amberchann46、東方新地