Heidi

Heidi厚墊谷胸失敗 網民瘋狂恥笑

最新娛聞

廣告

今年嘅香港先生及香港小姐選舉已經圓滿結束,再次恭喜黎振燁同馮盈盈成為香港嘅代表!兩位冠軍已經極速被起底,引起網民熱烈討論。話雖如此,其實要得到網民注意,一秒就得。事緣女子組合Super Girls五位成員出席香港先生選舉,擔任星級評論團,就喺司儀介紹Super Girls嗰一秒,眼利嘅網民已經留意到成員之一的李靜儀(Heidi) 嘅造型相當有嫌疑。好,一齊睇睇Heidi係後台正面圖先!

當晚Heidi一身黑色蕾絲長裙,性感又高貴,加埋若隱若現嘅長腿同豐滿上圍,可以用兩個字嚟形容:完美!

上鏡嘅Heidi一樣咁索!不過等等先⋯ 係另一個角度睇,穿晒煲啦!一向都係得AAA cup嘅Heidi原來想谷胸,不過就衰在太貪心,加得太多墊搞到離晒罩,成件事錯晒!上天果然係公平㗎,世界上真係冇完美嘅人㗎!女神都有暇痴⋯ 下次Heidi都係揀番件適合自己嘅晚裝啦⋯

除咗Heidi失手之外,佢隊友吳嘉熙(Cheronna) 同樣被網友恥笑!當晚Cheronna搽咗個今年hit爆嘅紫紅色唇膏,不過網友就唔多like啦,仲問佢係咪中咗毒喎⋯ Fashion嘅野,我哋識咩呀?呢一秒,真係學到野啦!

講開Heidi身材,就當然唔少得呢張「代表作」啦!

同場加映,陽光女孩Cheronna~

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!