黎明

首次公開囡囡正面照!黎明B女 激似天王童年

最新娛聞

廣告

本刊獨家爆出51歲黎明離婚六年感情再有滋潤,去年開始寵幸失婚女助手Wing Chan,其後黎天王在facebook宣布喜訊,承認與32歲、同樣離過婚的阿Wing交往,且女方已懷孕!

今年4月22日阿Wing早產一個月誕下五磅B女,雖然BB出世係件開心事,但黎明喺社交網上作出回應,字裏行間對醫務人員及其他產婦深感抱歉,更怒斥爆料者係「漢奸」,而為咗保護女兒,黎明謝絕外人探訪,也一直未肯公開女兒的樣子。不過日前黎天王終於在其社交網正式公開女兒的正面照,被網民大讚天王女好可愛,也大讚天王好大方,唔會把家人收收埋埋!

 

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、黎明FB

黎明:平凡是她的運氣

黎明四月榮升老竇,女助手阿Wing為天王誕下女兒,眨眼天王女四個多月大,雖然之前黎明從未讓女兒容貌曝光,但日前他突然在社交平台罕有上載B女正面照,黎明說:『我的女兒…🤩好胖呵呵,…平凡是她的運氣🤩分享!一直和我一起成長的家族朋友』

 

天王女容貌正式曝光,B女單眼皮兼小嘴仔,肥嘟嘟,網友紛紛大讚BB女好可愛,有如「迷你版黎明」!搵番黎天王童年照,樣子和神情的確同囡囡好似!

我來自北京嘅黎明…

邊個係天王,唔使多講啩!

少年時期嘅黎天王!

發福嘅黎天王同肥嘟嘟嘅B女,真係好似!

黎明十級戒備保護B女 陳慧琳勸調整心態:你保護得佢幾多呢?

Kelly好友黎明做爸爸,她表示仍未見過B女:「我唔八卦嘅,不過我都想睇,但係我就唔會特登問佢拎嚟睇,撞到先問佢。咁BB一定係可愛㗎喇。」(傾吓育兒心得?)就係將會有好多人會影佢囉,好似醫院嗰件事件,我好明白佢嘅心情,我當時都有呢個感覺,所有傳媒喺Lobby等好似畀人包圍咗間醫院,抖唔到氣咁,因為係第一次吖嘛。但我自己慢慢適應,因為諗吓個小朋友遲早要返學,你保護得佢幾多呢?所以自己要去調適自己嘅心理,一日一日Leon就會接受到!返咗學即使冇記者都有家長影你,放落啲社交平台嗰到傳媒又會拎嚟登,所以自己一定要調適,唔好唔開心。」我依家就調適咗自己,你影啦!

事實上,育有兩子劉昇及劉琛的Kelly,的確在兩子年幼時任傳媒影相而未有阻止!

而長子劉昇對記者「接放學」早已習以為常,面對鏡頭駕輕就熟,更試過主動走近本刊記者前單眼擺甫士,笑住話:「我係Spider-Man﹗」非常可愛﹗Kelly前年在紅館開演唱會,更加首度安排兩子上台和觀眾打招呼,場面相當溫馨!

黎明 拒再現身醫院

真的假不了,由貼身助手到大住肚入住黎明上水古洞豪宅、出入自駕天王名下靚車,3月本刊獨家踢爆由助手升呢Amusic前營業部經理成功打動失婚黎明,獲得寵幸仲陀住六個月天王B,話口未完,B女周一(4月23日)已經提前近一個月駕到。處理私生活感情事一向低調、撻著前助手亦都盡量收埋,雖然Wing陀B再早產走漏風聲,51歲老來得女的黎天王仍然希望盡可能封鎖消息,為兩母女營造不受傳媒和粉絲騷擾的正常生活。

明嫂 產前獨來獨往

為了密冚懷有天王B,阿Wing已經甚少返工,免大肚消息通天,就算陀住巨肚都係獨來獨往睇車入貨上倉添置BB用品,雖然Leon冇辦法時刻陪伴身邊、手拖手出入,但對BB嘅所有狀況佢都一直掌握得好清楚,據知今次早產入院,講過會保護家人的黎明相當緊張,對外十級戒備,以防母女受騷擾,知情者透露:「Leon都有心理準備亦都即刻停工陪安胎。其實工作以外,黎明都少出街更加少social,阿Wing誕女後與外界隔絕,依家提早做老竇消息傳出,Leon將保護行動升級,拒絕人來探B,除此之外,由醫院醫護,到屋企工人同看更,連另一半阿Wing,黎明都個個交代晒唔好對外洩露任何風聲!」

發火護女

傳出誕B後,連日大批傳媒趕至浸會醫院,醫院亦明顯加強保安,Leon為了保護母女,在FB發火:「我不會再出現醫院,寧願選擇在有私人空間的場合享受與家人在一起。最後我也無奈回頭一想當年讀書時期所學到的歷史日本侵華中的(漢奸)為什麼會出現,原來有些人真是有這種漢奸基因,喜歡爆料⋯⋯」黎明咁嬲,無非都係想保護屋企人!

Leon在FB發文,指為免再次出現醫院會令醫院及其他病人增添壓力,所以不會再現身醫院。然後又句句有火鬧爆爆料者,指爆料者將別人的問題變成八卦去告知媒體,不滿自己升呢做人父,卻成為花生友的對象,黎明發火非同小可。

舊相好齊送祝福

黎明女助手新寵曝光

一個多月前,外界都一直以為黎明未走出情傷,但其實他去年已有著落,與其唱片公司AMusic的女助手阿Wing過從甚密!獲黎明寵幸的阿Wing進駐上水雙魚河St.Andrews Place的6千呎獨立屋,又在AMusic任營業部經理,可以話係打晒骰。成為天王新寵不特止,阿Wing更狗年報喜將榮升人母,現時陀B六個月!

黎明新寵阿Wing 陀B出巡

這段養胎日子,阿Wing繼續自由出入黎宅,早前本刊拍得黎明由司機接載離開寓所工作,之後阿Wing獨自駕車外出,直駛沙田「Homesquare」,該處集中售賣家具及家品。現場所見,阿Wing當日身穿白色薄羽絨內襯黑色連身短裙,下車後清楚可見佢腹部已明顯隆起,目測已懷孕六個月以上,不過佢未有水腫,而且健步如飛。

睇中七人車

據知阿Wing已為生B作好準備,早前把頭髮剪短,以免搶去BB營養,看她精神不錯,腳骨力特好,行足幾個鐘頭街都未見要休息。入到商場,阿Wing第一時間行到車行,望住門口陳列價值約35萬的七人車「Noah」,佢睇得入神更用手機影低,車行經紀見佢一身名牌似足闊太,即落足嘴頭力Sell,除殷勤招呼上車試坐,又埋枱傾價錢同細節。

之後阿Wing拎住新車資料離開,還邊行邊研究。據知呢款車與黎明得力助手子泉駕駛的七人車同款,阿Wing為方便產後與B外出,亦想把現時駕駛的福士小房車換成七人車,與子泉睇齊。

再睇BB床

其後阿Wing再折返商場逛嬰兒家具店,主攻日本品牌的BB床及被具,見佢細心研究每張床的資料,最後睇中一張可延伸長度及與大人床拼接的BB 床,不過佢未有落訂購買,並向售貨員表示要與家人商量後先決定。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!