林芊妤

林芊妤陀B八個月玩倒立 遭網民揶揄咪得意忘形!

最新娛聞

廣告

孕婦就要坐定定,唔可以做運動?日前,陀b八個多月嘅Coffee(林芊妤)就喺ig度貼出一張倒立照片,隨即引來好多網民熱議!

編輯:東方新地|原文:Sunday Kiss|圖片:Instagram

Coffee陀B八個月玩倒立 網民揶揄:「呃like」、「咪得意忘形!」

懷孕後絕大多數準媽媽萬大事都先呵住肚中BB,行快兩步都擔心驚動B仔,更不敢膽粗粗去做劇烈運動。不過,瑜伽達人Coffee就自己有不同見解。Coffee認為適當運動對孕婦與胎兒都有好處。自懷孕後佢一直堅持每日鍛鍊,日日做瑜伽,不時更會做一系列高難度動作。

Coffee懷孕初期,身形變化不大,甚至越陀越靚,令好多孕媽媽都直呼「好羨慕」。

陀B後嘅Coffee依然無時停,不時喺社交網貼出做運動同玩瑜珈嘅相、短片。不時都有好多網民提醒Coffee要小心。

Coffee陀B八個月玩倒立 網民揶揄:「呃like」、「咪得意忘形!」

日前,Coffee日前喺ig貼出一張「倒立照」,隨即引來網民熱議。有網民大讚Coffee犀利,大肚仍然keep住馬甲線,更封佢為「最強孕婦」!

連兩位剛為人母的鍾嘉欣、宋熙年都大讚Coffee「好勁」!

不過,有網民眼見孕後期媽媽做啲咁驚險嘅舉動,就直指Coffee晒「倒立相」只為「呃Like」。更有網民批「呢d唔係專業唔專業定佢有幾撚禁勁,呢d叫多餘。無事咩wow下囉,有事就揾黎搞」、「真係凳個bb慘,有個咁無知既阿媽,為左呃like, 咩都做得出」。

有網民更留下惡意留言,而大肚婆Coffee亦有對此冷靜回應!

coffee親自回應:「這是< title=”已編輯”>我懷孕前後每天練習瑜珈動作」</>

隨後,coffee就親自回應:「< title=”已編輯”>這是我懷孕前後,每天也會練習的瑜珈動作。而我做倒立的方法很安全。也有10年的倒立經驗,跟正常人站著一樣穩實。每個人的體質和準則也不一樣,所以將懷孕前運動量減半即可。加上我是瑜珈導師,知道有哪些動作孕婦要避免,激烈轉身向前彎向後彎,或訓練腹肌和壓到寶寶的動作。我在孕期也有避免的,而沒有練習過頭倒立的人,我相信也不會突然懷孕後去做,所以謝謝你們關心喔!」

知道網民其實係出於好意擔心自己,Coffee更好有耐心逐個回覆,更用「10號風球水中也是很寧靜」來比如自己對每個動作、腹中BB嘅安全係有十足把握。

林芊妤卸貨在即挑戰拱橋動作

一向肥肚唔肥人嘅林芊妤(Coffee)已陀B八個月,但日前佢就上載一段做拉筋運動嘅短片喺個人社交網,見佢著上粉色運動bra,除咗知肚之外,身形依然纖瘦!短片開始時,就見到Coffee坐喺床上,做一啲簡單嘅熱身動作,感覺冇咩問題!

之後,佢就做一個伏身嘅動作,成個上身趴喺張床上,雙手向前平放。雖然唔知BB有冇喺肚入面跟住做,但就可以肯定Coffee好落力咁做每個動作!

簡單做咗一輪熱身你後,Coffee就開始嚟料,正式做以下多個驚險動作!首先,用對手加一隻腳撐住個人再單腳向後踢,之後左右腳互換,輪住做。

除咗用對手加一隻腳撐住個人向後踢腳,Coffee仲壓住個肚嚟個雙腳向後屈加拗腰,真係睇到都為佢擔心,唔知有冇壓親肚入面個小BB!

向後屈腳都難唔到呢位膽大嘅大肚婆,大住肚做一字馬又點會難到Coffee呀?

一字馬呢啲對佢嚟講都己經係小兒科,再高難度啲嘅高身拱橋一樣做得到!雖然係咁,但就睇到一班網民心都為佢跳咗出嚟,擔心會對BB構成不必要嘅危險!

有片睇!

陀住8個月嘅Coffee據知腰圍仍然只得33吋,咁嘅身形的確令唔少準媽媽羨慕!

林芊妤 吳日言 晒靚靚泳衣照

身為瑜伽導師的Coffee懷孕後身材依然Fit爆,日前跟好姊妹吳日言齊齊去游水,更在社交網站上貼出唯美泳衣照,見懷孕32周的Coffee手腳纖幼,肚子只比懷孕28周的吳日言大少少,兩個準媽媽都Keep得非常好,引來不少網民大讚。

Coffee留言:「之前一起主持節目而認識,到現在一起前後懷孕,太有緣份了吧,哈哈哈!」

而吳日言則貼出與丈夫的合照,並留言指:「今年第一次落水,結果就比佢地笑我“唔做運動。皮膚太白。唔識游水。”睇住嚟,生完之後減比你地睇。😝」未生B已經想著產後修身,看來吳日言誓要當個靚媽!

在 Instagram 查看這則貼文
🧘🏻‍♀️C O F F E E L A M🧘🏻‍♀️(@coffee89921)分享的貼文張貼

 

林芊妤沖繩旅行晒升Cup上圍

早幾日前,Coffee同老公去了沖繩旅行,其後仲大晒著泳衣嘅三點式相,相中可見,本來上圍豐滿嘅佢因為大肚嘅關係再度升級,非常性感!而且張相更於網上廣傳,令Coffee被台灣傳媒冠以「港版瑤瑤」稱號!

Coffee亦有分享外遊相,仲笑指老公話佢依家好似企鵝,但佢就認為似企鵝都唔錯,因為夠哂可愛,唔知大家點睇呢?

林芊妤卸貨前大出「股」惑

林芊妤(Coffee)唔經唔覺已經接近臨盤,早前曾公開表示醫生指佢有胎盤前置問題,叫佢多休息及唔好太操勞。日前,陀B八個月嘅Coffee就喺個人社交網po靚相,實行出「股」惑,大晒「優質股」不過,相中可見影呢張相嘅時候,Coffee係未大肚嘅,果然夠哂蠱惑!

據了解,呢張相原本係上年寫真集嘅相之一,本來上年諗住出運動教學加寫真,但因為Coffee有咗BB,所以就要停工!好在,依家Coffee派福利令大家有眼福啦!

除咗晒Pat Pat,Coffee早一日又po相,並留言:「我一直都勤力過隻牛,今次攞正牌食玩同埋瞓,機會真係好難得,所以應該要好好活在當下享受做懶豬嘅時光,不過係時候要諗下搞唔搞Baby shower la!」睇嚟又有大計準備要進行喎!

林芊妤騷弗到漏身材

除咗簡單講下嚟緊嘅大計外,Coffee仲拍咗後加快咗影片速度嘅片放上個人社交網,更有趣留言:「寶寶好像在震盪的布丁」相信大家除咗將注意力放喺佢個肚外,亦同時留意到大肚8個月嘅Coffee對腳依然纖幼,認真羨慕死人!

有片睇:

Coffee林芊妤B仔 扮陶大宇⋯

Coffee在IG留言:「Oh my god!!今日醫生話我好叻,因為無咩點肥到,但個b竟然係大碼BB,長在胎兒不長肉,令我聽完最開心既係,知道肚腩仔健健康康。」

🧘🏻‍♀️C O F F E E L A M🧘🏻‍♀️(@coffee89921)分享的貼文張貼

Coffee都有回覆網民留言話:「係呀,佢好串」又話「係呀 勁搞笑 佢好似唔想俾我睇」

身為瑜伽導師嘅Coffee,大肚以嚟肥B唔肥身,陀B 6個月體重56kg,比懷孕前只係重咗8kg,最勁仲係BB居然係大碼B!

唔少孕媽陀B後都容易眼瞓,Coffee都唔例外,佢話以前再忙再攰瞓數小時就足夠,但現在經常會自動熄機訓著咗!睇張相唔使問當然係老公影,但Coffee就話「又唔幫人除眼鏡」

😛 梳化變成我晚晚訓著覺既地方 以前忙既話訓幾個鐘就夠 而家就算幾忙幾多野未做都好 都會自動熄機訓著左🐷 #sleepinglikeaboss #人生最健康的10個月 #又唔幫人除眼鏡
🧘🏻‍♀️C O F F E E L A M🧘🏻‍♀️(@coffee89921)分享的貼文 於張貼

林芊妤:想穿的漂亮衣服也穿不下

懷孕6個月的Coffee於IG發佈相片,並留言:「到現在自己懷孕,才開始明白到什麼是付出。不能做什麼什麼、不準吃這個那個、不可去這兒那兒、不可玩這個那個,想穿的漂亮衣服也開始穿不下,慢慢生活也改變得越來越多。不過其實也有很多得著的,最大感受是身邊的人都對我小心翼翼,連一向把我當硬漢子的老公,也變得比平時細心了。雖然還不太習慣被呵護備至,但我就當好好休養一下吧!讓我這個粗生粗養的人,感受一下被細心關懷的人生,因為到👶🏻(BB)出生後,相信才是人生真正的戲肉⋯哈哈」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
林芊妤