肥媽

肥媽教去大灣區食鯇魚魚生 食安中心警告切勿進食!

最新娛聞

廣告

大家都知TVB近來不斷推出軟銷高鐵、「大灣區」的節目,搵來不同藝人介紹食買玩好去處、甚至教人喺內地置業等。早前兩集《大灣區 活好D》由出晒名愛國的肥媽介紹佛山,更兩度推介食鯇魚魚生,點知本港食安中心及衞生署衞生防護中心,日前先後在Facebook發文,指鯇魚魚生其實……

撰文:東方新地|圖片:節目截圖、食物安全中心衞生署衞生防護中心

肥媽激讚「大灣區」

肥媽Maria Cordero,大家知佢除了歌藝驚人同成日教你食平啲外,仲出名有一顆愛國心,之前就試過公開激讚「大灣區」,表示內地無論生活環境、日常消費、買樓都係比較好,另外又話自己喺中山買咗樓,第時退休一定會返大灣區生活!肥媽稱雖然有啲人唔喜歡內地,但佢話身為一個中國人,住喺邊度你都係中國人!小編聽到熱血沸騰!

《大灣區 活好D》

呢排無綫十點半時段播緊的《大灣區 活好D》,宣傳大灣區的美好,又點可以唔搵肥媽做主持?節目中肥媽帶住一班年輕藝人喺大灣區唔同城市吃喝玩樂,再介紹埋樓盤教你置業。年輕人,你哋仲等咩呀?

鯇魚宴食魚生

不過有肥媽在,當然要食好西啦,早前第6集去到中山,由黃美棋及林伊麗試食佛山一間食肆的鯇魚宴,當中更特別推介招牌魚生,兩位靚女都食到好滋味咁喎!

大灣區奢華生活

之後去第7集,肥媽就主力介紹河鮮,去到當地一個佢話係佢老友的屋企作客,觀眾望到間屋都O晒嘴,靚到酒店咁,獨立屋有大草地有自設魚塘,搞到小編都好嚮往大灣區的生活呀!

無錯啦,大灣區人非常識得享受生活,人哋個魚塘養魚唔係想拎去賣,純粹係養嚟自己食,想食咩魚就養咩魚,即刻捉完即刻煮!

肥媽介紹鯇魚魚生

之後去到呢集節目的戲肉,主打係一道命為「風生水起」的鯇魚魚生,係用薄切的鯇魚魚生加上唔同配菜撈埋嚟食,幾位主持未食都已經話好正,覺得肯定又香又口感豐富!

順德人「放血」勁

食安中心呼籲 市民切勿進食淡水魚生

不過日前本港食物安全中心日前於FB發文,呼籲市民切勿進食如鯇魚及大頭魚等的淡水魚生:「在一般環境下飼養的淡水魚,除了致病菌外,還可能帶有寄生蟲,例如可造成膽管梗阻、肝硬化和引致膽管癌的中華肝吸蟲。酒、醋、日式芥辣、黃芥辣及香料均不能殺死包括中華肝吸蟲在內的寄生蟲。」

今早衞生署衞生防護中心亦在FB發帖,稱要發出正確衞生訊息:「鯇魚容易附帶肝吸蟲,市民如生吃鯇魚,有機會受到感染。因此鯇魚應徹底煮熟才進食,絶不適宜用來製作魚生!慢性肝吸蟲感染更會損害膽管和肝臟,增加患上膽管癌的風險。」大家要留意啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!