離婚

辣媽慶祝離婚當眾載歌載舞 囝囝表情勁搶鏡!

最新娛聞

廣告

近日,網上瘋傳一段短片,片中一名內地女子大搞派對,大宴親朋,慶祝自己恢復單身,不斷喺台上高歌熱舞,不過重點反而落咗喺坐喺台下嘅囝囝,皆因呀仔個表情…

撰文:東方新地|圖片:微博影片截圖

辣媽慶祝離婚當眾載歌載舞

近日,網上瘋傳一段爆笑影片,片中一名穿deep V黑衣嘅內地女子企喺一張長方形凳上,背後掛住寫有「熱烈慶祝離婚」、「苦盡甘來」、「離婚快樂」嘅紅布。該名女子一手拎酒,一手拎咪對朋友狂呼:「今天是我離婚第一天,希望大家吃好、喝好、玩好,好不好?」,場內氣氛非常high!

囝囝表情勁搶鏡

呢位辣媽雖然為恢復單身而狂歡,但就似乎唔記得咗喺身旁囝囝嘅感受,默默坐喺一邊嘅年幼囝囝露出無奈表情,而且仲反哂白眼以示不滿!

呢位男童嘅表情瞬間成為全片嘅焦點,仲吸引咗大批網民觀看,有網民更為呢位男童「配音」,笑言:「早知這樣還不如跟爸爸了……」、「快帶我離開!」,唔知當下嘅男童實際係諗梗啲咩呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
離婚