岑麗香

香香公主離巢等生B 回顧岑麗香10大無綫劇集角色

最新娛聞

廣告

「香香公主」岑麗香今年6月離開TVB,日前宣布懷孕,短時間內都唔會再睇到佢演出劇集!雖然話香香演技仍有進步空間、講對白仍需努力,但其觀眾緣真係無得頂,總是令人好有親切感,唔睇開電視都會想睇佢!岑麗香效力TVB七年,一共喺20套劇集演出過,邊個角色係你至愛?

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram、劇集截圖

岑麗香-2010年華姐冠軍

1984年出生的岑麗香,2010年時以26歲之齡奪得國際中華小姐冠軍,其甜美燦爛笑容令人印象深刻,之後成為大台當家花旦之一。後來演出劇集《巴不得媽媽…》的「香香公主」大受歡迎,自此大家都喜歡叫岑麗香為香香公主。

香香在加拿大溫哥華土生土長,唔止樣靚身材正,更擁有時裝設計學士、市場管理學士以及人力資源學士的文憑,美貌與智慧並重!

16年成人妻

2015年10月,岑麗香被揭露與6呎高的金融才俊Joshua(強強)拍拖,其經理人公司承認和祝福兩人,之後香香與強強在16年於溫哥華舉行婚禮,婚後強強為了愛妻來到香港定居,兩人過著幸福快樂的生活。

今年6月宣布離開TVB

今年6月時,岑麗香承認跟無綫完成七年合約並且唔再續約,佢在IG上載一張笑容甜美的靚相,並寫下千字感言:「我還記得我第一次踏入TVB去參選國際中華小姐… I can’t believe so many years have come and gone and that our contract is now finished. Words can not fully express the gratitude, respect and appreciation that I have for my TVB family in my heart. 呢咁多年唻我相信神係擺咗好多天使係我身邊… Ms Lok, 你一直保護同埋教導and guide我,因為你唔想一個傻傻地嘅我行錯路. 沒有說話可以表達 the gratitude I have for you, our mamabear. Thank you」

出活動孕味濃

半年後,岑麗香星期日(12月3日) 出席活動時,身穿性感低胸短裙及三吋高跟鞋現身,看起來比之前圓潤了不少,面圓圓又肚凸凸,孕味濃喎!不過當時香香就話:「適當嘅時候會同大家講,畀少少時間我,努力中。」

香香公主榮升香香媽媽

不過事隔幾日,大家已經可以講聲恭喜香香公主!日前(12月6日) 岑麗香就喺IG上載與老公強強的溫馨合照,宣布自己懷孕,並留言「B-a-b-y coming 2019!」,迎來豬年BB!

回顧岑麗香10大無綫劇集角色

岑麗香現已離開無綫,專心等做媽媽,短時間內都唔會再見到其演出!依家一齊回顧香香10大無綫劇集角色!

《巴不得媽媽…》 香香公主

岑麗香成功入屋的作品一定係《巴不得媽媽…》,劇中香香和錢嘉樂一對,完全演活一個可愛儍大姐,「香香公主」更自此成為其外號。另外香香喺劇中一場濕身戲更加係經典,當年被瘋狂Cap圖!

《神槍狙擊》 黎珍

2013年《神槍狙擊》中,香香係唯一的女飛虎隊隊員,劇集前段最多觀眾追看,因為劇中香香經常都係著上貼身小背心進行訓練,又跑又跳實在非常吸睛!但其實此劇主角為周海媚及「不死珊」,香香只係第三女主角,而且佢之後大多係穿著整齊飛虎隊制服,所以收視回落(好似係)。

《On Call 36小時II》車曉彤

《On Call 36小時II》中,香香與《巴不得媽媽…》拍檔羅仲謙再次合作,雖然兩人戲份唔及其他主角,但劇中「車車」與「洋蔥」的感情線十分動人,兩人最終雖成為情侶,但不久後便陰陽相隔。

《衝上雲霄II》莫文翠(Tracy)

唔知大家記唔記得呢?香香都有份演出2013年《衝上雲霄II》,飾演其中一位靚女空姐,同時係劇中胡杏兒家中租客之一。當中大家最留意的,當然係香香又再有泳衣鏡頭啦!

《貓屎媽媽》邊貴知(Grace)

香香於《貓屎媽媽》為兩大女主角之一,都算係演藝生涯第一套戲份最重的劇集,劇中香香與黃宗澤是一對戀人。但劇集始終係TVB一貫的輕鬆小品,劇情沒甚大起大落,收視都相當麻麻。

《實習天使》祁樂

2015年《實習天使》係香香首次擔正女一的劇集,劇集以一班實習護士的故事為主題,但係播出後備受批評,被指出劇情謬誤多多,有違常理,與現實中護士的工作大相逕庭。最誇張係臨近結局的劇情完全失控,網民話直頭應該改名做《實習黐線》。

《火線下的江湖大佬》何寬心

《火線下的江湖大佬》以過氣大佬退下火線,經營街坊食店的故事為主題,有兩大好戲之人鄭則士及黃光亮坐陣,劇中香香係鄭則士女兒及陳煒繼女,演出可人,表演舞獅時亦有板有眼!

《為食神探》唐嘉嘉

2016年20集輕鬆小品《為食神探》,香香飾演唐嘉嘉(BabyKaKa),係偵探社調查員,亦係馬國明的女神。香香在《為食神探》中發揮屬一般,反而其他配角如黃心穎、楊秀惠及樂曈等更搶眼。

《溏心風暴3》許貝兒(Belle)

2017年無綫重頭劇《溏心風暴3》卡士超強勁,岑麗香亦有份演出第二女主角許貝兒(Belle),為李國麟與米雪的寶貝女,與王浩信飾演一對近乎《羅密歐與茱麗葉》的苦情人。

《果欄中的江湖大嫂》李樂怡

最後到今年3月播出的《果欄中的江湖大嫂》,為香香離開TVB前的告別作,人妻香香的眼鏡娘造型極具魅力,不比陳煒及馮盈盈遜色,靚女、可愛之餘,仲多了一份書卷味!

人妻香香前面好似無盈盈咁「凸」出,不過輕輕一轉身再露出白滑誘人玉背!香香就話自己平時出trip都係着三點式,呢日已經唔算特別性感,所以唔使問准老公強強!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!