陳凱琳

陳凱琳囝囝百日宴首曬正面相 鄭嘉穎親解鄭承悦名字意思

最新娛聞

廣告

49歲鄭嘉穎與27歲太太陳凱琳(Grace)嘅囝囝鄭承悦(Rafael),喺今年情人節出世至今唔經唔覺已經100日大,日前兩夫婦為囝囝舉行百日宴派對,邀請勁多圈中好友出席,之前二人一直只post囝囝嘅側面照,不過呢日佢哋首次公開兒子的正面相,個個都讚好靚仔,而鄭嘉穎仲喺佢嘅IG親解兒子中文名鄭承悦背後的意思㖭!

撰文:東方新地 圖片:IG

陳凱琳鄭嘉穎幫囝囝搞百日宴首曬正面相

鄭嘉穎與陳凱琳的兒子鄭承悦今年情人節出世,至今已100日大,日前佢哋搞咗個百日宴,更首次公開兒子的正面相,Rafael好好肉哋而且有一對精靈大眼睛,非常可愛,真係盡得父母的優良遺傳!唔少網友讚全家福好溫馨,仲叫佢哋快啲為兒子添多個細佬妹㖭!

親解鄭承悦名字背後意思

嘉穎和Grace更在IG親解兒子中文名「鄭承悦」背後意思,二人留言:「鄭承悦,爸爸媽媽為你改呢個名,係希望俾你一個承諾,令你每一天都感受到愛同喜悅,祝你一百日生日快樂,We love you so much」。

黎耀祥同太太及兒子黎正橋一家三口都有出席,個個都爭住同Rafael集郵!

杏兒想對親家

至於曾與嘉穎合作過《怒火街頭》飾演「王思苦」、腹大便便的胡杏兒更與老公及兒子出席,杏兒在社交網站分享兩家人的大合照,並留言:「Law霸(鄭嘉穎)恭喜你,娶到一個靚靚老婆又喜得麟兒,快啲再生個囡囡同我對襯(親)家!王思苦上」,而嘉穎亦留言回覆:「多謝晒王思苦!我地會盡力而為!亦都希望你再生個健健康康、精乖伶俐既BB!Law霸上 」Grace亦留言表示感謝杏兒出席兒子的百日宴:「多謝你一家大細參加BB嘅百日宴 You look so radiant as always!」

《鐵馬尋橋》好友齊到賀

出席百日宴的賓客還包括劇集《鐵馬家族》成員唐詩詠﹑馬國明﹑黃嘉樂和女友,唐詩詠在社交網分享百日宴照片,她表示抱BB仔好緊張:「我知我唔識抱 佢個樣應該係舒服啩?﹗買BB衫仔真係好難 買啱size又驚著得唔耐 買大少少就變成咁 但你又著得好靚仔喎 同我又好襯喎 我個心俾(畀)你融化左(咗)啦」之後她再說:「Our BIG family 多左一個小人仔 💚承悦💚 #鐡馬家族 #rafa100days 。」

 

 

而詩詠在社交平台分享照片,她留言:「Our BIG family 多咗一個小人仔💚承悦💚」

 

 

賴慰玲和陳嘉寶一家都有出席,陳嘉寶表示:「小小主角中場休息 那就抓住過去100天最滿載著愛、最勞苦功高的女主角來個 #靈異學會 的小聚吧。Really proud of you ! #rafa100days #小小主角超可愛 #主角媽咪超美麗」賴慰玲亦開心謂:「幸福到爆炸﹗」賴慰玲亦開心謂:「幸福到爆炸﹗」

「少婦聯盟」好姊妹譚凱琪、龔嘉欣、沈卓盈都有出席,雖然龔嘉欣趕拍無綫新劇《大醬園》但都抽空出席。Katy喺IG分享相片仲留言話:「好開心 見証承悅每一個階段 見到佢身邊包圍住滿滿的愛 我地都同樣感覺幸福 一個非常鍾意笑又好玩嘅Baby 每隔幾個禮拜見你又大個仔咗好多 又得意咗又靚仔咗 咁點算啊 我哋會好掛住你㗎」

譚凱琪則說:「三個女人一個墟 承悅表示無眼睇~~~瞓覺 #班AuntieUncle好肉緊呀 #小帥哥 #Happy100days」

 

咁多好朋友出席,梗係要影張大合照啦!

會場布置係以動物做主題,五顏六色好繽紛!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!