書展2019

【書展2019.多圖】6大明星寫真散文集晒冷 網民:Lilian Kan冇得輸!

最強精選

廣告

書展2019星期三(17日)開鑼,年年都有唔少女星,𡃁模推出寫真又或者散文相集,今年都唔例外,除咗兩位美魔女溫碧霞同羅霖打對台,仲有一代女神孫慧雪,索女設計師Lilian Kan等推出寫真及散文相集,認真熱鬧!之不過估唔到嘅就係有兩位男星都加入戰團推出寫真,咁又係嘅!邊個話出寫真系女星嘅專利㗎!

 

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片,官方宣傳照,羅霖IG簡幗儀IG簡幗儀官方網頁楊潮凱IG楊卓欣IG

【書展2019】6大明星寫真散文集曬冷

溫碧霞

書展2019星期三(17日)就開鑼!52嘅歲美魔女溫碧霞(Irene)亦宣布推出第三本寫真集“海潮”,寫真集會有香港版及內地版兩個版本,香港版會以靚相為主,而9月會再推出以自傳形式的內地版,因為Irene是「善學慈善基金愛心大使 」 ,所以她在本月28日將舉行慈善拍賣晚會,捐出80本做慈善拍賣,真係人靚心善!52歲的溫碧霞保養得宜,而佢今次嘅寫真集之所以名為“海潮”,係因為當年電視劇“火玫瑰”中的「海潮」一角令佢至今仍為人所記得,為感謝「海潮」帶畀佢嘅一切,所以Irene推出第三本個人寫真也以此為名,真係好有意思同紀念性啊!

多個造型出現

Irene今次嘅寫真集去咗塞班島取景拍攝,據知會有超過20個造型出現,當中有幾個造型更會用她以前演過的電影、電視角色作為靈感,好似有《胭脂扣》中的高貴表妹、豪邁野性的靚妹仔、誘惑性感的妲己,唔使問梗係仲有招牌跌膊海潮look。

此外其中一個造型見佢以黑色蕾絲內衣褲,除下胸圍躺臥在床,盡顯美臀及半球線條,大玩透視性感。

羅霖

「美魔女」羅霖(Candy)喺2015年推出首本個人寫真集《Timeless》而成為話題,事隔4年,53歲的羅霖捲土重來,宣布推出《Timeless凍齡美魔法》,Candy話本書唔止有靚相,仲會分享扮靚、Keep fit、保養及凍齡心得,係一本美容書。

羅霖又透露佢仲會教大家減壓方法,為咗新書佢花咗好多時時間做資料搜集。

 

羅霖美容書豪花60萬分別去香港、韓國、泰國及上海四地取景拍攝,至今訂單已超近一千本,而部分收益更會捐去單親媽媽協會,好有意義。

羅霖為咗呢本書準備咗六套泳裝影靚相,真係好重視!

孫慧雪

女神孫慧雪今個月11日就37歲生日,有感時間過得好快,希望把握時間作多方面嘅嘗試,所以雪雪今年趁生日推出兩本新書,一本係名為《那個願沒有圓》寫真散文集,而另一本為相集,雪雪話:「寫真散文集是圖文並茂,等大家對我更了解,大約寫咗4萬字左右,主要分享我的童年事、一些生活上的感受,甚至血淚史都有。」

雪雪又透露之前特意去日本關西影相,當中都有少許福利圖,散文集售價為$118,Fans一定要支持啦!

至於另一本名為《私圖》相集,為多位女星的相片寫真合集,相集走小性感路線,而封面就用咗孫慧雪做封面相。

Lilian Kan

現年30歲的索女設計師Lilian Kan(簡幗儀)平時喺Facebook,IG已經有超多靚相,之前仲激罕曬噴血性感內衣照,成個畫面簡直系完美,正常男人都頂唔順!而今年佢會推出佢第五本作品“Le Parfum”和日曆套裝,書中接近50個造型,隨書更附送四支小香水,售價為$ 268,相信喺今年書展十分暢銷,果然有樣又有才!書展期間Lilian仲會喺點子出版攤位(1A-E16)開兩場簽名會,時間系7月17日晚上七時至九時,以及7月20日下午一時至三時,粉絲一定要捧場啦!

第五本作品仲包括2020年月曆,入邊有12張4x 6吋明信片大小嘅Lilian靚相,明信片4“x 6”的大小,仲好貼心附贈一個小木座,可以放在桌上,而每一張仲配上歷煉的鼓勵短句,相片後面的月曆用上黑白色的圖案設計,等大家可以塗上自己喜歡的顏色,過程好治癒!

“Le Parfum”的相片由韓國攝影師操刀,整體感覺清新唯美,配合Lilian溫暖的文字,小香水淡雅的香氣,真係好治愈!

其實Lilian Kan都唔使多介紹啦!呢位女設計師身材火辣,前凸後翹,而且派福利照次數非常頻密,或火辣性感,或可愛嫵媚,所以網上有唔少巴打都話,基本上歷煉社交網求其一張相都系咁正!

Lilian Kan呢身小可愛打扮,加埋呢個表情……正常男人都頂唔順啦?

邱勝翊

同鄧麗欣熱戀嘅「王子」邱勝翊都推出新書“Prince Start:邱勝翊的10957個日子”,踏入30歲的王子推出紀念寫真,新書遠赴英國取景。

楊潮凱

現年34歲的楊潮凱入行10年,早前宣布離開無線不再做「TVB親生仔」(即是無線經理人合約),改簽普通合約。外闖後他首次推出處男寫真集“Go With The Flow “佢喺IG留言話:!「為咗我人生第一本相集,我真系搏左條老命講真,勁就真系唔係好勁但系由知道要影呢本相集到真系影,前後只有廿三日,呢段時間我要戒油,戒鹽,戒糖,我由170磅減到144磅,講真,我真系盡曬力架喇!」

 

而喺17/7 3pm,阿凱會喺書展舉行「順其自然的流浪書書籤名會」,到時大家可以拎本相集過嚟,同佢影相同簽名!

楊卓欣

在邵氏劇集《戰毒》中飾演吳卓羲下屬的楊卓欣(Cherry),也宣布推出寫真集《彼女育成計劃》,佢話寫真唔會賣弄性感,而是以甜蜜感覺為主。