30歲黃心穎賤價續約求無綫放生 觀眾唔受狂轟反胃

娛聞

廣告

淫完人夫嘅黃心穎,除咗失去滿分男友馬國明,事業亦都直線插水,早前避走美國8個月,近日竟然高調回港,有傳係因為無綫開綠燈,佢有機會翻身,所以明知會受到唾罵都要返港搏一鋪,喺機場喊晒口搏同情。不過網民似乎唔多受,早知今日何必當初呢。

撰文、圖片:東方新地

黃心穎淫人夫人財兩失累全家避走美國

一子錯,滿盤皆落索。今年4月發生「安心事件」,黃心穎錯在淫人夫,結果賠上了多年來的努力,形象毀於一旦,而男友馬國明亦痛定思痛與她斬纜,人財兩失,面對風頭火勢,黃心穎飛美國逃避現實,亦因為牽連甚廣,其有份參演的多套劇集亦被抽起或易角,無綫損失慘重,黃心穎自食其果唔抵可憐。

老戲骨帶挈《牛下女高音》重見天日厚顏心穎解凍有望

闊別香港8個月,有傳黃心穎有意在美國重新開始,甚至轉行做金融,不過早前《牛下女高音》一劇重見天日,卻為她帶來新的契機。據知情者透露:「《牛下》有得播,其實係因為黃心穎佔戲唔多,高層睇完覺得套劇拍得好,唔應該嘥,點知出嚟見外界都唔係插得黃心穎好勁,所以就覺得可以藉住呢次機會試吓幫佢解凍。」

無綫開綠燈播新劇 黃心穎賤價續約求翻身

知情者續指:「有無綫開綠燈,黃心穎𢱑爛塊面,明知會受到唾罵都要返港。其實呢段時間黃心穎都冇放棄過香港市場,佢一直keep住跪求公司原諒,話自己會洗心革面唔會再錯,仲發晒毒誓唔會再亂搞男女關係,而且仲主動提出約滿後會以賤價續約,以後聽晒公司話,要行就行要企就企。件事已經過咗8個月,無綫諗住博一博,希望大家對黃心穎冇咁憎恨,嚟緊又會播《丫鬟大聯盟》試反應,黃心穎係女主角,所以就幫佢鋪路返香港,等大家接受番佢。」

事實上,無綫近月的舉動真的有意放生黃心穎,播完《牛下女高音》,再播《丫鬟大聯盟》,不過另一套《堅離地愛堅離地》就只在馬來西亞播出,原 來是因為黃心穎在《堅離地》中的角色非常姣,若在香港播出,恐怕會令觀眾對其反感加深。