COLLAR

So Ching退出COLLAR|Winka回應「8-1=0」:而家係歸零 我哋重新出發

最新娛聞

廣告

MakerVille今日下午會與COllAR舉行記者會,宣佈So Ching決定退團一事,COllAR以7人姿態現身,各成員逐回應記者提問。
COLLAR So Ching退團 阿Mo 自阿Mo受傷後未曾公開露面的So Ching終於現身。
So Ching決定退團。(圖片來源:IG@soching_nat)
So Ching退團 COllAR以7人姿態現身。
COllAR以7人姿態現身。(圖片來源:東方新地)

COLLAR成員Winka回應「8-1=0」言論

提到「8-1=0」呢個說法時,Winka表示:「呢句說話係我當時自己講,咁由我解釋返啦。其實當時8-1=0呢個說法係我自己個人俾一個力量So Ching,話俾So Ching聽我哋之後嘅團歌或者之後嘅一啲新作品好想等埋佢返嚟先做。咁但係而家佢有呢個決定,我哋一定係要尊重同埋要接納,咁8-1=0,我哋而家係歸零,所以我哋重新出發,希望大家會繼續支持我哋之後嘅作品,同埋我哋之後7個人都會試唔同嘅嘢,做唔同作品出嚟,希望大家會繼續支持我哋?或者我哋都會更加努力去做好我哋嘅表現。」另外對於會否加入新團員?Gao表示COLLAR 將以七個人嘅方式繼續行落去,並以團隊為主,未來陸續有好多個人同團隊計劃包括演唱會。

COLLAR So Ching退團 Winka表示:我哋而家係歸零,所以我哋重新出發。
Winka表示:我哋而家係歸零,所以我哋重新出發。(圖片來源:東方新地)

不考慮加入新成員

記者會上,經理人阿Wing宣佈So Ching退團,並回應一啲較尖銳問題,例如SoChing是否仍屬MakerVille藝人、會否加入新成員、合約問題等。阿Wing只係講唔方便透露合約詳情,而COLLAR會繼續以7人姿態工作,亦唔會考慮加入新成員。

COLLAR So Ching退團 經理人阿Wing。
經理人阿Wing先現身宣佈So Ching退團。(圖片來源:東方新地)

COLLAR隊長Gao:So Ching做咗一個艱難決定

接著到COLLAR隊長Gao表示:「今日喺度同大家講呢件事,So Ching做咗一個艱難決定,就係決定退團離開,我哋同大家一樣唔捨得佢。呢段日子見到佢好努力平衡各方面,包括佢再次上舞台表演,希望大家畀啲空間佢,等佢重新出發,過佢平靜自在嘅日子。知道佢呢段時間好唔容易,完全尊重So Ching嘅決定,往後日子COLLAR會繼續行落去,同以前一樣努力,一直以來多謝大家不離不棄,陪伴我哋行每一步,希望一齊好好祝福So Ching。以後COLLAR會七個人行落去,希望大家繼續支持COLLAR。」有關So Ching幾時有退團決定,Gao表示:「較早前幾時,我哋都唔係好記得。」再追問係咪因為Chill Club時已有退隊打算,「其實Chill Club時我哋好少時間排練,個個隊員都有嘢做緊,喺嗰段時間SoChing己經病咗,其實我哋啲隊員有啲都陸續好返同病緊。」

COLLAR So Ching退團 隊長Gao表示:今日喺度同大家講呢件事,So Ching做咗一個艱難決定,就係決定退團離開。
隊長Gao表示:今日喺度同大家講呢件事,So Ching做咗一個艱難決定,就係決定退團離開。(圖片來源:東方新地)

Gao:一直都有同So Ching溝通

有冇選擇挽留同因為So Ching退團而喊,Gao:「一直都有同So Ching溝通。關於佢嘅心情,較早前已在social media都表達咗,唔方便評論太多。過去呢段時間,當然有唔開心同唔捨得。喺過去的日子佢好努力去重新適應佢嘅生活,面對唔同嘅挑戰!我哋都好明白佢亦都好尊重佢。」

COLLAR So Ching退團 Gao亦透露一直都有同So Ching溝通。
Gao亦透露一直都有同So Ching溝通。(圖片來源:東方新地)

COLLAR 7位成員發表個人感受

Ivy So:「So Ching歸隊嘅時候好開心,但見到佢一直好努力咁去適應一個挑戰,我覺得佢係好勇敢嘅女仔,亦希望佢生活開開心心!所以即使有唔捨得,我哋都非常尊重佢嘅決定,同埋即使換咗個身份,COLLAR曾經經歷過嘅嘢係唔會變。」

Candy:「知道呢個消息一定會唔開心同唔捨得,但相信在坐每一位最想見到So Ching過得開心幸福同自在,所以絕對尊重佢個決定。」

Marf:「對於So Ching嘅理解,同大家咁耐嘅相識,知道佢有呢個決定我已經係冇再多問,純粹要尊重同唔會加以評論佢。尊重同support佢之後嘅決定,唯一之後我哋會focus係,因為8個女仔都係好有夢想,好多嘢想挑戰,想帶畀大家好多嘢 ,所以COLLAR嚟緊以7個人姿態比更多能量大家睇,希望大家繼續支持我哋!」

Gao:「一直以嚟都見到So Ching好勇敢咁企返出嚟去join in返我哋所有演出或者作品,但係呢個過程見到佢真係唔易,而我自己覺得佢做退團決定係更唔容易,所以我哋係會完全尊重佢決定,希望大家真係畀空間佢!」

芯駖:「So Ching有呢個決定,我哋係非常尊重,當然唔開心一定會有,由造星到而家都係8個人嘅一個團隊,相信大家最希望都係So Ching身心健康,能夠走到最舒服嘅路,做舒服嘅自己,呢個都係我哋嘅期望,嚟緊7個人好似So Ching所講,希望繼續有力量行落去。」

Winka:「第一下知道佢決定,我感覺反而係唔想佢因為咁而愧疚,因為我覺得每個人都有自己嘅權利去搵自己開心嘅生活,同埋我都好希望佢會幸福快樂,所以,在我角度,我會接納同尊重佢呢個決定,佢都有講希望我哋可以好好咁繼續落去,所以希望佢之後會搵到快樂!」

Day:「由成團到而家,之間嘅回憶都喺我哋心入面或者fans心入面都唔會消失,佢做呢個決定,我哋其實都係點都有啲感受,但大家都一齊祝福So Ching 亦祝福COLLAR未來發展。」

So Ching退團 chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
8人形式的COllAR已不再見。(圖片來源:商台)

So Ching發長文公布退出COLLAR決定

各位朋友:

自2022年7月28日後,當天留下的創傷一直無法被療癒,每段來回急症室、醫院的畫面都一一烙印在我的心裏,留下不能磨滅的痕跡。

在過去十個月的時間裏,我在不同階段也萌生不同想法與情緒。儘然有面對大家、踏上舞台的時候,但此刻的我仍未能完全適應幕前工作。經過多番考慮及與公司相討後,我決定退出 COLLAR。

過去的日子確實不容易,但作為COLLAR成員的我總會在生活裏的不同角落,感受到你們的不離不棄、陪伴、支持與鼓勵。每每我認為自己不值得得到這一切時,是你們用溫暖的文字、說話、擁抱打撈起沉下去的我,或許這個決定讓你們失望了,十分抱歉,但望你們明白。每個人正經歷的事、正在走的路不全然相同,或許在沒有任何顧慮下,彼此各自在屬於自己的領域上,才能繼續更自在、努力地發揮自己。

我對接下來的日子未有明確的想法,只想更重視自己的身心,找回快樂的來源,好好調整自己的狀態。我曾以為快樂很容易,但原來不是每個人也能輕易擁有快樂。我或許在未來的日子裏,於舞蹈或其他方面,繼續努力進修、裝備自己,成為一個更好、更快樂、更值得依靠的人。

感謝各單位及成員們對我的一切想法和決定予以包容、接納、尊重,感謝公司給予我足夠的空間去追求想做的事。在對於未能再以COLLAR一員與大家見面,請容我在此向大家表達歉意。

最後,要相信自己能成為一個帶給別人溫暖的人,多點愛與同理心,多點聆聽與了解,願彼此能成為任何人生活裏的一點暖。

很感恩一直有你們陪伴
謝謝大家。

So Ching退團 chill club頒獎禮collar唔齊人 COLLAR
MakerVille今日下午3時會舉行COllAR最新動向發布會。(圖片來源:ViuTV截圖)

另一方面,MakerVille在So Ching發文後,亦在IG發出聲明,內容如下:

我們尊重 Soching 退團的意願,並會作出適當配合,
祝福 Soching 未來找到自己的方向,我們亦會繼續支持 COLLAR 在舞台上發光,與 fans一起再出發。

So Ching退團 COLLAR
(圖片來源:MakerVille IG)

即睇COLLAR最新動向記者會:

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、MakerVille IG