鄭敬基

鄭敬基被認錯做鄧健泓!盤點娛樂圈中21對撞樣明星

最新娛聞

廣告

話說娛樂圈中有咁多藝人,總會有幾個人經常被指撞樣,除咗許志安同杜德偉呢Pair之外,今次就輪到鄭敬基。早排已經畀人認錯佢做方力申,最近又被認錯做呢位藝人喇!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram、電視截圖

鄭敬基一個月被認錯做其他人兩次

藝人鄭敬基(Joe)今個月11號喺其Instagram分享趣事,內容大概係話去屋企附近買早餐,突然有個妙齡少女衝過去要求握手,Joe覺得好開心,竟然有粉絲認得自己,點知少女以為佢係方力申!Joe話自己唔係嘅時候,少女就即刻鬆開手,佢喺回家路上都係到諗:「我邊忽像方力申?」

就咁睇,其實真係唔係好覺鄭敬基同方力申似樣喎……

最搞笑嘅係事隔兩星期,Joe再次被認錯做其他人!近日佢喺Instagram分享同太太喺檳城慶祝完生日之旅,登機時又有個女人好興奮咁要求同佢合照,點知對方以為佢係鄧健泓。

其實娛樂圈又點止得鄭敬基同方力申、鄧健泓撞樣啊!一齊睇下以下咁多Pair撞樣藝人啦!

香港地區系列:

1. 湯洛雯 & 倪晨曦

佢哋究竟有幾似樣呢?就係似到無綫後製特登為兩人整咗嗰換面特效,而小編睇咗三次都覺得無線好似冇加特效咁⋯⋯

2.張振朗 & 張智霖

3. 阿嬌(鍾欣潼) & 何超蓮

阿嬌同超蓮唔單止係公認嘅兩大靚女,仲要係好姊妹,仲仲要樣都有啲似!連超蓮都喺阿嬌IG個Post度留言,叫阿嬌做失散家姐添喎~

4.陳瀅 陳僖儀

「陳瀅她不夠愛我,陳瀅我坐後備座~」

就算大家唔記得陳瀅係咩樣,都可能記得之前網民將佢個名變做歌詞萬能Key,其實小編一直都覺得陳瀅同前幾年因車禍過身嘅實力女歌手陳僖儀有啲似樣!

5. 衛詩雅 & 連詩雅

衛詩雅同連詩雅,其實除咗個名似到幾乎一樣之外,其實小編覺得佢地個樣都有少少似㗎,雖然唔係個個認同⋯⋯出道時間都係差兩年㗎咋!

6. 森美 & Otto (王志安)

森美大哥依家都四十有幾,但就愈嚟愈Fit愈有型,近年喺係無綫劇集同綜藝節目都有唔錯嘅表現!唔知大家仲記唔記得佢有個撞樣兄弟Otto (王志安)呢?

7.古巨基 VS 譚詠麟

接下來,就是一對影分身歌手,古巨基及譚詠麟!事緣二人都同樣被網民指出與古人貌似,引申下來,居然有網民認為古巨基與譚詠麟二人都有幾分相似。

樣子俊俏的古巨基保養有道,多年來樣子都沒有大變化,與當年叱吒港台日的校長確有兩分相似。

而戴上眼鏡以斯文打扮示人的基仔,霎眼看起來與時常戴眼鏡的校長十分相似,亦是同樣文質彬彬。

古巨基 VS 孫中山

基仔同校長雖然有幾分似樣,但其實他們分別更與古人撞臉,似到連你都不相信啊!

譚詠麟VS北洋海軍副將方伯謙

就連校長自己在微博上忍不住表示︰「這樣真令自己懷疑有沒有參加過中日甲午戰爭!」

8. 方力申 VS石修

方力申與石修二人時常被網民質疑是否親生父子,雖然二人並沒有血緣關係,但當年方力申以運動員身份參加東亞運動會時,則正正是因為外貌酷似石修,而被稱為「少年石修」。

而二人如果在活動上碰面,當然少不免要一起合照,「父子團聚」。甚至石修更會叫來自己的親生兒子陳宇琛入鏡,場面似足一家人拍「全家福」。

年輕時的石修,與方力申一樣都是一位女人湯丸,十分受女性觀眾的歡迎。

9. 糖妹 VS 陳慧嫻

糖妹自出道以來,就一直被指外貌酷似陳慧嫻,而她亦常常演唱陳慧嫻的歌曲。

外貌甜美的糖妹,的確樣子與陳慧嫻十分相似,甚至陳慧嫻本人都曾表示,糖妹有她年輕時候的影子。

如果陳慧嫻與糖妹一起走在外國街頭上,分分鐘被人認錯是母女亦不意外。

跨地區系列:

10. 吳尊 & 鍾嘉欣

講起撞樣明星,當然不得不提吳尊同嘉欣BB呢對經典組合啦!真係隔幾多年睇都覺得好似樣,成對親生兄妹咁啊!

鍾嘉欣今年三月宣布再度有喜,早前嘉欣於社交網上載一張摸住巨肚的相,留言問大家覺得BB係男仔定女仔添!

今胎係囝囝啊!!

11. 橋本環奈 & 梁列唯

日本女星橋本環奈形象清純可愛,素來被網民稱為「千年一遇美少女」,係唔少巴打嘅女神。但亦有網民指出佢同TVB藝人梁烈唯撞樣,仲話從此對佢冇哂興趣喎⋯⋯

12. 蔡思貝 &木村拓哉 & 達哥

其實蔡思貝被網民話同達哥撞樣都唔係第一次㗎啦,但因為達哥又被戲稱同木村拓哉似樣,所以就搞到連蔡思貝都被撞嚟同木村拓哉比較啦!雖然木村拓哉出名有型靚仔,但小編就唔知蔡思貝又鍾唔鍾意呢個比較啦~

唔知大家又覺得佢地三個又冇啲相似呢?

13. 馮盈盈 & AV女優桃谷繪里香

之前馮盈盈喺《後生仔傾下計》大爆覺得自己幾似AV女優桃谷繪里香,當陸浩話唔識嘅時候,佢仲大聲叫陸浩上網搵吓!

14. 明道 VS 阮經天

明道與阮經天二人同為台灣藝人,當紅的時間又差距不遠,自然容易被傳媒比較。

但怎料不比較還好,一將二人的相片放在一起,居然發現二人的樣貌十分相似,有些角度更是難以分辨二人。

可能因為二人都是濃眉大眼的關係吧,不過現在一人在大陸發展,一人在台灣留守。否則二人同台,畫面應該相當有趣。

15. 夏于喬 VS宋芸樺

電影《我的少女時代》而爆紅的台灣女星宋芸樺,被指與另一台灣女藝人夏于喬撞樣,笑容一致,神似程度爆登!

16. 魯芬 VSPSY

在去年因病逝世的「烈火奶奶」魯芬,是娛樂圈中出名的開心果,而她笑上來竟與韓國紅星PSY極其相似。

二人最大的共通點,便是那對狹長的單眼皮眼睛,如果單單看二人的雙眼,或者真的能以假亂真。

可惜,魯芬已經去世,廣告商亦沒有機會再找她與PSY合作,拍出另一部惹笑的廣告。

17. 陳奕迅 VS林子琦

不講不知,原來運動界中亦有著不少明星臉的出現,例如2014年在仁川亞運參與舉重項目的林子琦便被不少網民指她酷似Eason。

甚至不久之後,就連 Eason 他自己亦調皮地與網民一起惡搞,自拍扮舉重幽了自己一默!

當然此舉引起了不少網友的迴響,指二人的同步率高達100%,不過相信身為運動員有人因此而關注自己的運動事業,亦是十分值得高興。

18. 五月天阿信 VS戴駿

另一位運動員則是,中國男子游泳運動員戴駿,他在參與游泳項目時亦被網民稱他為「翻版阿信」。

除了樣貌相似之外,原來戴駿與主唱大人一樣喜歡搖滾音樂,更是搖滾樂隊 Guns N’ Roses 的樂迷。

二人最大的不同之處,估計就只有身材了吧!阿信單薄的身型與游泳運動員的專業健美身材有著相當大的距離。

19. 劉德華 VS墨子

作為型佬的華仔劉德華,原來亦與人撞樣,不過那人卻是活在古代,正是先秦諸子百家之中墨家的創始人──墨子。

20. 陳豪 VS 土著哥哥

香港的陳豪卻沒有那麼好運,有網民發現與他撞樣的對象,是一位非洲的土著。雖然如此,相信依然難以動搖陳豪的型佬地位。

21. 薛凱琪 VS 土著姐姐

除了陳豪外,有網民發現與他撞樣的對象,是一位非洲的土著姐姐。

薛凱琪 VS 長頸鹿

不止似土著姐姐,還與可愛的長頸鹿撞樣,她自己也在IG上PO了長頸鹿出來。

撞樣明星同場加映 :

1. 王祖藍 VS 胖妹 《哆啦A夢》

王祖藍昨天在IG上載了一張搞怪的相,看到祖藍比以前胖了不少,不到兩個鐘已經有大批網民留言,表示完全就是胖妹,不論髮型還是五官都有幾分相似,非常趣怪。

2. 曾志偉 VS 大番薯 《老夫子》

獎門人曾志偉矮矮胖胖的身形,又經常開懷大笑,跟《老夫子》裡面的大番薯毫無違和感。

3.陶傑 VS《阿森一族》Milhouse

才子陶傑跟《阿森一族》的Milhouse相似度簡直有90%!好像從漫畫中走出來一樣!

4. 魯芬 VS 烏蘇拉《美人魚》

開心果魯芬經常被網友說長得像《美人魚》裡面的壞女巫烏蘇拉,之前曾經cosplay烏蘇拉宣傳維港泳,扮演得維肖維妙,說是烏蘇拉真人版都不誇張!逝去的她留給世人盡是快樂回憶!

 

5. 張家輝 VS 山根同學 《小丸子》

張家輝跟《小丸子》的山根同學的確感覺有幾分相似,香港拍真人版《小丸子》也可以考慮找他出演山根同學。

 

6. 徐濠縈 VS 野口同學 《小丸子》

潮流達人徐濠縈一向裝扮風格特別,最近剪了個眉上瀏海加上短髮後,細小的眼睛整個感覺就是《小丸子》裡面的野口同學,是時裝界的野口!

7. 鄧梓峰 VS 巴斯光年

要數跟卡通人物撞樣,怎麼可以少了鄧梓峰,每次一看到他就很自然的想起巴斯光年,簡直就是神

複製!

相就睇完啦,大家又覺得邊對撞樣明星最似樣呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!