唔係人人都識打斑 揀啱波長最重要

Channel May

廣告

一講打斑,一定會諗起皮秒激光~無可否認,皮秒激光速度確實係比傳統嘅納秒激光快十倍,而色斑分解力更係強咗7倍有多,但當個個都話要做皮秒打斑,唔代表個個人袪嘅斑都係一樣,所以記得做袪斑療程之前,要問清楚面上嘅斑點係屬邊類,咁先可以選擇到適合自己嘅波長做激光啊~

撰文:Ruby|圖片:網上圖片、Instagram

今次就同大家講下深層色斑/荷爾蒙斑、淺層色斑/雀斑/曬斑或老人斑、暗瘡紅印同炎性暗瘡到底有咩分別,等各位醫美精都可以知多啲啦~!

深層色斑/荷爾蒙斑:1064nm VS 755nm
755nm波長比1064nm波長較易刺激的黑色素,而亞洲人黑色素比白種人多,故1064nm更適合亞洲人袪除深層色斑,並大大減低反黑機會同時有效改善凹凸疤痕及作嫩膚功效。

淺層色斑/雀斑/曬斑或老人斑:532nm
一般於面上碎散的雀斑或淺層斑,就可用532nm皮秒激光處理,若屬較淡色或難以結焦的色斑,則可加配660nm激光去除。

暗瘡紅印或炎性暗瘡:595nm
595nm則可針對血紅素,調整發炎時的微血管狀態,減緩發炎症狀並去除暗瘡後等紅印問題,仲可以加強去除荷爾蒙斑的效果及防止復發。

配合不同波長及分段式激光,除咗可解決色斑困擾外,仲可以清洗紋身!不過都提提大家,色斑嘅形成及消除,除咗關乎到儀器及療程選擇外,效果亦會因個人皮膚或體質因素而有所不同㗎!
都係果句,做任何療程都要搵專業可靠,甚至有認證執照的治療師或醫生問清楚喔。另外,進行美容注射時,都要了解多d安全及風險呀。