木瓜豐胸

木瓜真係可以豐胸? 要配_ _ 先有效

Channel May

廣告

擁有S身材係唔少女生嘅願望,著衫都好睇啲!想快捷可以用隆胸嘅方法,但係唔係個個都有咁嘅金錢同有膽量去承受風險。好多女生會選用天然嘅方法去豐胸。由細到大都聽到人講食木瓜可以豐胸,係唔係真㗎??

撰文:CM Team |圖片:網上圖片

木瓜要加牛奶 才有豐胸效果
其實木瓜嘅成份對乳房嘅發育係冇任何幫助,不過,木瓜酵素可以幫助蛋白質分解,有助身體吸收蛋白質,而蛋白質係令胸部變大嘅必備營養素,所以,想要令胸部長大,只係食木瓜係冇用㗎!要配埋蛋白質先得!最方便就係加牛奶喇!記住要一齊食先有效呀~
5款豐胸食物
胸部主要係由脂肪和乳腺組成,其實想要好身材,除咗木瓜加牛奶,仲可以多食有效調節雌激素嘅食物,有助刺激乳腺發育,打造S身材~

豆漿
豆類製品比如豆漿、豆腐,都含有豐富蛋白質、卵磷脂、天然植物雌激素、大豆異黃酮,可以調節雌激素的分泌,刺激乳腺發育,從而達到豐胸效果。

蜂皇漿:
因蜂皇漿有刺激荷爾蒙分泌的功用,連續服用數月,即能有一定的豐胸功效,而且還有抗氧化功效。

三文魚:
蛋白質和脂肪是幫助胸部發展嘅主要成分,因此含有豐富蛋白質和不飽和脂肪的三文魚可以食多啲!


紅葛根:

紅葛根含有豐富的植物雌激素,可以刺激人體荷爾蒙分泌,是荷爾蒙治療中常見的材料,有一定的豐胸功效。

蠔:
蠔除了可以壯陽外,當中含有的鋅和銅可以刺激女性的荷爾蒙,鋅更可以幫助製造更多荷爾蒙,促進乳泡脹大,達到豐胸作用。

 

雖然話就話食以上食物有助豐胸,但資料只供參考,如想知道更準確嘅食療或健美資訊,記得搵醫生問下啦!