植完眼睫毛唔敢洗? 小心:眼皮長蟎蟲

Channel May

廣告

有唔少女仔為咗節省化妝時間,都會選擇做植睫毛,咁就化妝就小一個步驟啦~不過最近台灣嘅眼科醫師林怡汝,日前於綜藝節目《醫師好辣》中就分享一個案例,呼籲大家一定要記得保持眼部清潔,否則會造成很嚴重嘅後果~~

撰文:CM Team|圖片:Youtube截圖
林醫師於節目上透露,自從植睫毛出現,就出現唔少關於眼瞼發炎、結膜炎甚至生眼挑針嘅個案求診。佢解釋多數係因為植睫毛時所使用嘅膠水刺激到眼睛同眼皮,如果眼睛原本就有發炎嘅情況,有可能引發更嚴重嘅問題。

佢分享早前所遇到嘅案例:一個20幾歲上班族女生,於植完睫毛後就覺得眼睛癢癢刺刺,起初不以為意,結果第二日起床發現眼皮整個紅腫起來,到門診檢查後先發現係生眼挑針,醫生推測可能是當時消毒時無徹底清潔乾淨,或者原本就啲發炎狀況所導致,後來醫師就開咗抗生素比佢。

之後女生回診時透露,因為怕睫毛會甩而一直唔敢洗眼睛,於洗臉時會避開眼部,搞到眼瞼上長出了許多密密麻麻嘅白色物質。

醫師解釋其實那些只係皮脂腺分泌物,分泌物堆疊於睫毛根部,「因為我們皮脂腺裡有時會長出一種叫『蟎蟲』嘅生物,所以放大睇,裡面有多隻蟎蟲躲於裡面!」螨蟲會以皮脂腺分泌嘅物體為主要食糧,如果無徹底清潔,螨蟲就會一直住於裡面!

眼皮上有螨蟲症狀,通常是眼皮經常感到很癢,尤其係夜間時候,因為螨蟲通常於半夜先會出來活動。如果唔理會的話,情況只會越來越嚴重,如果遇到這樣的狀況,林醫師建議「除咗徹底清潔,都可以買嬰兒洗髮露加水稀釋,好似洗頭皮般搓洗睫毛。」

一起來看看林醫師是如何解說這一段的吧:(睫毛部分從4:12分開始)
https://www.youtube.com/watch?v=doaiTTZlyiY