陰道鬆弛有得救 找回妹妹的緊緻度

Channel May

廣告

女生一踏入25+,面部及身體開始流失骨膠原,就連肉眼睇唔到嘅陰道,都會有機會出現鬆弛等問題,懷過孕嘅媽媽們尤其明顯~~如果陰道鬆馳,其實都會引致好多不便,例如白帶過多、尿滲引致有異味、性生活不協調,愛愛時產生空洞感等。

撰文:CM Team|圖片:網上圖片、Instagram

如果陰道鬆弛時候,會直接影響到尿道鬆弛,令女士會出以上情況,以前想處理尿滲問題都唔好意思開口問,不過年代唔同啦,而家要收緊陰道,可以靠針對陰道修復嘅儀器幫手啦~

傳統修陰儀器大多以單一射頻或激光技術,將能量穿透至陰道壁或黏膜層,刺激自身組織重組及收緊,以提升陰蒂組織敏感度,改善分泌滲尿問題同時更加增加性愛時嘅接觸度,令愛愛過程更愉快。

近期有較新型嘅私密護理儀,以環迴超聲波及單極射頻技術,激活陰道口至子宮頸嘅膠原蛋白及彈性纖維,達至重塑陰道外觀,聲稱可以改善鬆弛、滲尿及痕癢等問題。不過於療程前,要確保陰道內無任何炎症及創傷,建議療程後7至10日暫停性生活、游水同做劇烈運動。

不過當大家以為修陰只係女士專利?其實男士都會出現小便無力或出現滴尿問題,可以考慮利用高強度聚焦磁場技術(HIFEM), 據聞可以激活盤底肌肉及內器官,幫助改善問題。

在做療程前,醫生會和患者評估,懷孕中的女士或者有其他陰道、子宮疾病,就不適合進行療程~

都係果句,以上內容只作參考,做任何療程都要搵專業可靠,甚至有認證執照的治療師或醫生問清楚喔。另外,進行美容注射時,都要了解多d安全及風險呀。