^黃庭鋒^被封^敗家仔^

咁你都唔識|黃庭鋒再被封敗家仔林鈺洧驚人身分曝光馮盈盈糯米雞傻傻分不清

tvb娛樂

廣告

由鄭詩君(C 君)、「自稱 J2 一姐」的黃紫恩(Jojo)、「女版金剛」謝嘉怡(Lisa)擔任主持的遊戲問答資訊節目《咁你都唔識》,逢周四、五晚上 10 點半翡翠台播映。「Common sense(CS)一啲都唔 common」,《咁你都唔識》雲集抵死又貼地的刁鑽問題,透過有趣答問環節,測試參與遊戲嘉賓「CS(Common Sense)指數」。

 C 君成程都忍唔住搵阿謝嘉怡嚟開玩笑。
C 君成程都忍唔住搵阿謝嘉怡嚟開玩笑。(圖片來源:TVB

昨晚(4 日)一集《咁你都唔識》邀得的三組嘉賓有,黃庭鋒加精靈黃爸爸 TK、馮盈盈(FYY)與湯兆昇博士的「雙湯學是學非組合」,及林鈺洧與中一認識至現在的閨密好友 Winnie。本集兩位素人是亮點,當中尤以黃爸爸最搶。庭鋒出場時笑指帶爸爸上節目齊齊玩全因「唔忿氣」:「佢好鍾意睇我 Game Show,佢次次都話我渣,我就回佢:『咁勁你玩吖』。」黃爸爸聞言即口甜舌滑回應:「我係庭鋒Fans,叫到一定支持。」之後黃爸爸在整個節目中愈戰愈勇,尤其去到第三部分的搶答環節更如有神助般「百答百中」;黃爸爸見識廣博度令 C 君大感佩服,直接封他為節目 MVP;反之答題目錯到離晒大譜的庭鋒,則被冠以「敗家仔」惡名。最終庭鋒在「虎父」TK 神助攻下,以大比數拋離其餘兩隊勝出,與黃爸爸溫馨影「畢業相」。至於林鈺洧好友 Winnie,不講不知道原來已是三子之母;雖然 Winnie 表現怕醜又低調,但甜美笑容及傻乎乎氣質甚有入屋潛質。

 黃爸爸由呢條問題開始,就好似如有神助咁…
黃爸爸由呢條問題開始,就好似如有神助咁…(圖片來源:TVB

謝嘉怡獨特句子結構搶焦

以《學是學非》「明辯是非」招牌動作出場的 FYY,繼續例牌大派表情包,其中的「揼心三連環」更是萌絕全場、爆笑非常;由於 FYY 大學主修與食物及營養學相關的食品管理學,製作組遂想出以下問題幫 FYY 考牌:「邊種點心卡路里最高?」,可供選擇答案有「一籠四粒蝦餃」、「一籠馬拉糕」、「一籠四粒燒賣」、「一籠三個奶黃包」、「一隻珍珠雞」及「一籠三個叉燒包」,可惜 FYY 最終老貓燒鬚答錯「珍珠雞」,事後笑指是因搞錯「珍珠雞」及「糯米雞」才如此失策,製作組另外還貼心公開了所有選項的卡路里含量。是集 Lisa Tse 繼續以獨特的句子結構搶焦,當她 round up 三組答題表現時,竟以「答咗零個題目」形容其中一組,遭 C 君揶揄「咁講真係好清晰」之餘,還遭製作組以「莊諧並重」形容。

 呢個「揼心三連環」好好笑。
呢個「揼心三連環」好好笑。(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB