一舞傾城

一舞傾城|大結局驚人舉動揭祕 陳法蓉誘騙屠伯自爆犯罪真相

tvb娛樂

廣告

由王晶擔任製作人、鍾少雄監製的《一舞傾城》,今晚(13日)九點半翡翠台播映大結局。昨晚(12 日)播出一集,可謂是飾演沙律的陳法蓉 Solo 之作。沙律與青龍(唐文龍飾)開心補辦喜酒期間,祝酒之際麻鷹(李嘉飾)突然殺出向志飛(楊明飾)開槍,青龍情急之下為志飛擋槍,青龍臨終前用盡最後一絲氣力為沙律戴上婚戒,沙律抱着老公屍體痛哭。
一舞傾城 原本開開心心咁結婚。
原本開開心心咁結婚。(圖片來源:TVB
一舞傾城 青龍為志飛擋子彈。
青龍為志飛擋子彈。(圖片來源:TVB
一舞傾城 青龍臨死前用盡最後氣力,為太太沙律戴上婚戒,睇到心都噏埋。
青龍臨死前用盡最後氣力,為太太沙律戴上婚戒,睇到心都噏埋。(圖片來源:TVB

陳法蓉大晒層次式喊戲

之後認屍場口,法蓉姐上演近三分鐘獨腳戲,大晒層次式喊戲。進入停屍間後,沙律先是強忍淚水與已離逝的青龍閒話家常,細訴以往甜蜜回憶,直到說出「我真係冇嘢呀」時,得不到回應的沙律終於崩潰爆喊說:「我真係好嬲你,你明明同我講過你會同我一齊到老,你做唔到做咩應承我…」、「我等咗你十幾年喇,你點解要抌低我一個…我冇咗你唔得架…」之後沙律為青龍送上最後一吻,令人動容。

陳法蓉婚紗幾百蚊有找

講到這場認屍戲,法蓉姐受訪時透露:「我都唔知拍咗幾多分鐘,淨係知道編劇想我喺呢場戲演得比較有層次,入去時就若無其事傾吓偈先,之後慢慢進入狀態喊出嚟。」法蓉姐指原本還擔心演出達不到導演要求,她說:「拍完即刻衝去導演房問得唔得,點知有個演員指住導演,之後我見到導演抹緊眼淚,佢隔籬個演員又抹緊眼淚,佢哋話覺得好好睇同埋好感人。」法蓉姐還分享了結婚戲趣事,她說:「結婚戲其實好開心,因為件婚紗都用咗好長時間搵,最後終於搵到一件幾百蚊、又好見得人嘅婚紗!」

一舞傾城 呢場認屍戲,陳法蓉大晒層次式爆喊,法蓉姐話呢場戲導演喺現場睇到抹 眼淚。
呢場認屍戲,陳法蓉大晒層次式爆喊,法蓉姐話呢場戲導演喺現場睇到抹 眼淚。(圖片來源:TVB
一舞傾城 之後沙律為青龍送上最後一吻,令人動容。
之後沙律為青龍送上最後一吻,令人動容。(圖片來源:TVB)

李嘉:最大挑戰係感情戲

昨晚一集,壞事做盡的麻鷹最終在逃避警察追捕時中槍身亡。在劇中衰到出汁的李嘉,接受訪問時被問到出街有否被街坊鬧?他笑言:「出街又冇畀人鬧,但出嚟反應有兩種,有一種係眼神有啲畏懼,另外一種就相反,一見到我就叫大佬,話我演得唔錯。最緊要觀眾睇得開心,對我嚟講都係一種鼓勵。」講到演麻鷹最大挑戰,他說:「最大挑戰係同魚旦媽(莊思敏飾)嘅感情戲,我自己以前拍嘅戲、男女之間感情好少咁深入,同埋我同屠伯(鄭恕峰飾)之間嘅父子情,都要用好多感情去演,係我演藝生涯嘅新嘗試。」提到劇中有不少親熱戲,問事前有否向太太備案?他笑言:「都有同老婆提會有親熱戲,老婆都好理解我作為演員嘅工作,作品拍完一出街,佢都會一齊睇畀意見,同我講點樣可以演好啲,都幾開心嘅。」

一舞傾城 麻鷹冇好下場,最終死喺槍下。
麻鷹冇好下場,最終死喺槍下。(圖片來源:TVB)
一舞傾城 李嘉獲街坊讚演得好。
李嘉獲街坊讚演得好。(圖片來源:TVB)

沙律誘騙屠伯自爆犯罪真相

今晚大結局,沙律將會和一班姊妹設局,誘騙屠伯自爆犯罪真相,而為夫報仇的沙律更會做出一個驚人舉動。另今晚魚旦媽將率領 Paula(傅嘉莉飾)、巴巴拉(莊思明飾)和媚媚(趙碩之飾)上演摔跤大戰,她們將與另一班舞小姐在擂台上激戰,畫面吸睛。

一舞傾城 沙律將會和一班姊妹設局,誘騙屠伯自爆犯罪真相。
沙律將會和一班姊妹設局,誘騙屠伯自爆犯罪真相。(圖片來源:TVB)
一舞傾城 沙律將會和一班姊妹設局,誘騙屠伯自爆犯罪真相
沙律將會和一班姊妹設局,誘騙屠伯自爆犯罪真相(圖片來源:TVB)
一舞傾城 今晚一集有女子摔角睇,畫面吸睛。
今晚一集有女子摔角睇,畫面吸睛。(圖片來源:TVB)
一舞傾城 Paula傅嘉莉飾)有份出戰!
Paula(傅嘉莉飾)有份出戰!(圖片來源:TVB)
一舞傾城 大混戰
大混戰(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB