中年好聲音2

中年好聲音2|劉可為《忘記他》跳唱,張佳添大讚:「呢碟乾炒牛河愈食愈想食」,陳蒨葶神祕玩法獲贊似鄭秀文

tvb娛樂

廣告

歌唱真人騷《香港李衆勝堂保濟丸呈獻:中年好聲音2》,逢周日晚 9 點翡翠台播出,節目由車婉婉擔任主持,肥媽、伍仲衡、張佳添、周國豐、陳慧嫻擔任評審。周日晚(17 日)播出一集是第六部曲《廿一強全新賽制 動感/情感 PK 賽!》下半場,今集將再有 2 位參賽者被淘汰。今集對戰組合如下,動感歌曲組別有,《忘記他》劉可 VS《信者得愛》陳蒨葶、《雨中感嘆號》劉威煌 VS《淑女》顏米羔;情感歌曲組別,有《愛我的人和我愛的人》陳燕娜 VS《領悟》梁浩賢、《有一種悲傷》黃劍文 VS《我要快樂》王學琳VS《背叛》沈宗賢、《不了情》王玥 VS《我應該》鄭梓浩。

 陳蒨葶一路唱一路除衫。
陳蒨葶一路唱一路除衫。(圖片來源:TVB

派心心為患癌粉絲打氣

每次出場均令人有驚喜的劉可再有新搞作,擅長抒情歌的他挑戰動感歌曲《忘記他》,以灰色西裝上陣的他在台上放飛自我,演唱時扭扭吓之餘又做出得戚樣,鬼咁風騷!張佳添笑言:「呢碟係乾炒牛河嚟,黑鼆鼆格衰衰咁,點知食落好味又飽肚,愈食愈想食,你完全唔似任何一個藝人,你嘅拍子感、聲線同埋態度加埋就係一碟乾炒牛河,呢個就係你嚟。」周國豐則說:「第一次聽到有人畀女飛咗之後係咁開心,《忘記他》係講畀女飛架嘛。」劉可演出過後,婉婉透露現場來了一位因患癌即將要接受化療的劉可粉絲,該名粉絲心願是希望能夠現場欣賞劉可演出;製作組除為該名粉絲實現願望,婉婉並着全場所有人做心心手勢為該名粉絲打氣,劉可亦在台上感性說:「好高興喺《中年好聲音 2》有鍾意我同支持我嘅人,希望呢位病人可以盡快康復,請大家畀最熱烈嘅掌聲佢。」

 劉可挑戰動感歌《忘記他》,個樣鬼死咁得戚。
劉可挑戰動感歌《忘記他》,個樣鬼死咁得戚。(圖片來源:TVB

兩位女將陳蒨葶和王玥的演出同樣搶焦。獻唱天后鄭秀文《信者得愛》的陳蒨葶,以 Oversize 黑色外套蒙頭上陣大晒神秘感,演出期間再慢慢除去外套又 Rap又跳,拉高全場氣氛,肥媽大讚:「真係好 Sammi(鄭秀文)呀,連個樣都

似。」王玥則穿上旗袍化身上海歌女,身形 Fit 爆的她完全不像三孩之母,保養得宜;王玥大晒靚聲深情獻唱《不了情》,陳慧嫻聽畢說:「你嘅聲音好適合呢隻歌。」張佳添則說:「好鍾意你嘅音色,你今日把聲好好聽,最後一段『忘不了』,感情滲晒出嚟。」

 張佳添笑言話呢碟「牛河」愈嚟愈好食。
張佳添笑言話呢碟「牛河」愈嚟愈好食。(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB