中年好聲音2

中年好聲音2|安雅希神助功奪91分,龍婷跌落危險區驚人變化

tvb娛樂

廣告

歌唱真人騷《香港李衆勝堂保濟丸呈獻:中年好聲音 2》,逢周日晚 8 點半翡翠台播出,節目由車婉婉擔任主持。昨(21 日)晚播出一集是第八部曲第二回《中一生助陣人生之歌!爭入十四強!》上半場,繼續有肥媽、伍仲衡、張佳添、周國豐和陳慧嫻擔任評審。經過一輪激戰,安雅希+支嚳儀勇奪91 分成為昨晚一集最高分,沈宗賢+丁文俊則齊齊跌落危險區。

肥媽寸伍仲衡冇血性?

昨晚一集最搶眼組合非支嚳儀+安雅希莫屬,兩人以黑白雙煞 Look 上陣獻唱《如願》,一唱一和勁合拍,安雅希的歌唱實力毋庸置疑,支嚳儀的超強和音亦應記一功,最終兩人獲得 91 分佳績,伍仲衡更激罕給了 19 分,伍仲衡說:「我《中年好聲音》兩季,淨係畀過 2 次 19 分,第一次係總決賽畀咗吉吉,第二次就係畀咗你哋,如果淨係安雅希我會畀 18 分,你不得不畀一個好大嘅 credit 支嚳儀,佢嗰啲和音好好聽,同你 Blend 到好似白膠漿咁,黐到實一實,啲拍子係齊到無倫!」肥媽則說:「咩叫助唱呢,支支佢就做到。」與伍仲衡撈亂骨頭的肥媽更笑言:「最緊要感動到呢件咁嘅嘢(指伍仲衡)嘛,呢件嘢係冇血性嘅你哋明唔明,但依家佢好有人情味。」場面搞笑。

今集亦有感人故事,雅希賽前接受製作組訪問,談及兒時不理解父母賺錢養家難處,會埋怨父母丟下她不夠愛她,直到現在自己生了小朋友,才體會到做人父母甚艱難:「係直到我有咗小朋友,我先完全百分百理解佢哋,囡囡教識咗我愛係要講出嚟,我依家每日都同自己小朋友講我愛你,講出嚟人都會開心啲!」最後雅希在訪問中還邊哭邊寫信給天上的爸爸,場面感人。

 安雅希與女兒及媽媽合照。
安雅希與女兒及媽媽合照。(圖片來源:TVB

今集出現激罕畫面,身為實力唱將的龍婷竟然在危險區出現!王玥與龍婷合唱《夢醒時分》,兩人將歌曲改編成搖滾鬧交版,伍仲衡說:「覺得王玥畀龍婷 KO咗,因為你平時比較溫柔,Rock 嘅態度唔係好夠。」張佳添說:「你哋想要有鬧交 Feel,咁王玥要駁嘴嘛,感覺唔到你有駁嘴。」最終兩人獲得 82 分跌落危險區,主持婉婉即笑言:「龍婷你都有今日喇,哈哈!」直到最後一組沈宗賢+丁文俊獻唱《假使世界原來不像你預期》僅獲 81 分,龍婷才離開危險區!

 龍婷竟然喺危險區出現!
龍婷竟然喺危險區出現!(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB