中年好聲音2

中年好聲音2|譚輝智感動肥媽獻唱《歸來吧》奪MVP,劉可遭Foul笑場離開,陳慧嫻驚喜現身!

tvb娛樂

廣告

歌唱真人騷《香港李衆勝堂保濟丸呈獻:中年好聲音 2》,昨日初二(11 日)晚翡翠台播出,節目由車婉婉擔任主持。昨晚一集是第九部曲《陳慧嫻金曲賽 喜氣洋洋賀十二強!》下半場, 有肥媽、伍仲衡、張佳添、周國豐和陳慧嫻擔任評審。經過一輪激戰,越唱越強的譚輝智獲得 93 分第三度獲得 MVP,王玥和劉可被淘汰。

肥媽感嘆三十幾年冇同屋企人過年

實力唱將譚輝智獻唱《歸來吧》,輝智憑住真摰的歌聲將曲中的寂寞、委屈和思念等情感發揮得淋漓盡致,肥媽被他感動得毛管戙兼爆喊,最終輝智獲得全集最高分 93 分,張佳添更獻出首個 20 分。對於輝智演出,慧嫻大讚:「你係後起之秀,成為四大天王其中一位!你呢個男仔 Version 我好滿意,呢隻歌好難唱,但你完全揮灑自如。」肥媽講評語時再度落淚:「我哋成日出去做嘢,除咗疫情,我三十幾年冇同屋企人過年,佢唱出咗嗰種感覺(離鄉別井),我嘅感受比任何人都深,你唱時我已經喊同毛管戙。」獻出 20 分的張佳添說:「你將我第一次嘅20 分攞走咗,畀你 Touched 到,無論係你嘅聲線定係表情,感受到好想家嘅感覺。」周國豐笑言:「點解你靚仔咗咁多,又偶像又有實力。」勇奪 93 分的輝智最終第三度獲得 MVP,負責頒發 MVP 的慧嫻說:「佢令我好 Surprise 同估唔到,佢將一隻女仔歌變成咁費玉清!」內斂的輝智笑言:「想多謝 Rita 老師(韋綺姍),人生第一次學唱歌就係 Rita 老師教,學咗好多嘢,同埋多謝添 Sir 畀咗 20分,我驚今晚瞓唔着。」

14 名選手演出完畢後,同樣獲得 79 分的劉可和陳蒨葶、以及獲得 75 分的王玥留在危險區,王玥因為獲得最低分關係毫無懸念被淘汰,劉可和陳蒨葶「邊個有得留低」則要評審團退庭商議,最終劉可被淘汰,宣布結果的張佳添坦言:「呢個絕對係好困難好痛苦嘅決定,都有啲傷感,要離開嘅係劉可,由第一集你畀到我哋驚喜,到中間畀到啲好正、有啲爭議性嘅演出,其實你係一個真正嘅 Artiste,你要繼續唱歌,唱多啲好歌。」而被 Foul 的劉可未有太大傷感,繼續保持正能量,他說:「好慶幸企喺呢個舞台,始終我太耐冇唱喇,咁多位都好犀利,呢一刻我都好開心,唔係好傷感。今次最開心係可以見到陳慧嫻老師,雖然今次呢隻歌唱得有失水準,但好想同你講你係我畢生嘅偶像,最後仲要多謝我嘅屋企人、Fans 同埋朋友,係我最大嘅 Back Up。」

昨晚 12 強名單正式誕生,分別是(排名不分先後) 鄭梓浩、陳俞霏、陳蒨葶、林若盈、安雅希、顏米羔、沈宗賢、陳燕娜、古淖文、黃劍文、劉威煌和譚輝智。

 肥媽感動到爆喊。
肥媽感動到爆喊。(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB