中年好聲音2|陳俞霏收斂唱大熱爆紅譚輝智玩單眼成焦點黃劍文梁浩賢化身Rock友引笑聲

tvb娛樂

廣告

歌唱真人騷《香港李衆勝堂保濟丸呈獻:中年好聲音 2》,逢周日晚 9 點翡翠台播出,節目由車婉婉擔任主持。周日(3 日)晚播出一集是第五部曲《廿四強導師分組賽!致敬傳奇巨星!》下半場,評審團除了有肥媽、伍仲衡、張佳添和周國豐外,還有關心妍(Jade)暫替陳慧嫻出任評審,星級導師分別是藍組韋綺姍、綠組彭嘉麗和紅組谷婭溦。下半場的「致敬傳奇巨星」系列是「張國榮」、「黃家駒」和「陳百強」,出場歌單如下:《今生今世》安雅希、《風繼續吹》王學琳、《大熱》陳俞霏、《喜歡你》梁浩賢+黃劍文、《情人》袁思樂+周碧嘉、《無盡空虛》沈宗賢+林偉璣、《深愛著你》譚輝智、《我的故事》劉威煌、《盼望的緣份》古淖文。

紅組的陳俞霏今集獻唱《大熱》,她穿上紅色皮褸、塗了大 Red 唇、蠟了一個 All Back 頭上陣,造型搶眼。由於俞霏不是住在香港的關係,令導師谷婭溦十分頭痕,溦溦坦言俞霏不太聽話:「可能佢一開始會唔聽我講嘢,但係唔緊要嘅,當佢見到每個學員都有進步,而佢自己好似冇進步時,佢就會知道緊張!」結果經溦溦悉心調教,俞霏演出時的 Hyper 指數下降不少,聲音變得溫柔,只是仍偶有拉咪飆高音,周國豐說:「其中一個好明顯嘅進步,你之前好 Hyper 式嗰種發癲,今日係收斂咗,收斂得嚟係一個 Performance 應有嘅 standard。」Jade 則說:

「頭先你坐喺度,我都認唔到邊個係你,好 Fresh、好型格同好舒服,但係太過刻意去 Show off 唱功。」
藍組的譚輝智獻唱《深愛著你》,性格內斂的他自參賽以來一直台風欠奉,今集他一洗頹風,獻唱時終於識得郁吓兼單吓眼,令人眼前一亮。韋綺姍對此特別感謝已被淘汰的尹新杰:「多謝尹新杰幫我哋(藍組)執晒啲台風,唔會令輝智企喺台度一舊飯咁!」張佳添給予不俗評價:「送 4 個字畀你,恰到好處,我覺得你係今季嘅羅啟豪,畀到愈嚟愈多好嘅亮點令大家記得你,睇好你!」惟周國豐卻反高潮說:「呢隻歌係懷緬緊以前,所以唔應該係開心嘅歌。」

藍組的黃劍文、梁浩賢合唱《喜歡你》,原來韋綺姍對學員咬字要求甚高,賽前還要求學員錄讀歌詞的聲帶給她,韋綺姍指大部分學員都很聽話,惟浩賢沒有照做,浩賢即時認衰仔說:「唔會有下次!」畫眼線化身 Rock 友的黃劍文、梁浩賢一唱一和,默契十足,婉婉笑言唔認得劍文:「好似變咗街童,差塊滑板就可以
去踩板!」張佳添說:「唱 Rock 版《喜歡你》係 OK 嘅,但首歌始終係 Rock Ballad 嚟,我 Feel 到 Rock 嗰 Part,但 Feel 唔到 Ballad。」伍仲衡則說:「劍文你啲哭腔進步咗好多,不過你硬係每句都有一粒,搣埋嗰粒啦!」今集將會淘汰 2名參賽者,到底邊個可以笑住入 21 強?密切留意周日晚播出的《中年好聲音2》。

圖片來源:(圖片來源:TVB