中年好聲音2|星級導師EricKwok領軍5燈戰隊曾蜜詩瘋狂挑戰爆發矛盾安雅希隊長陷重大危機

tvb娛樂

廣告

歌唱真人騷《香港何濟公止痛退熱散呈獻:中年好聲音2》,逢周日晚 9 點翡翠台播出,節目由車婉婉擔任主持,肥媽、伍仲衡、張佳添、周國豐、陳慧嫻擔任評審。周日晚(29 日)播出一集是第三部曲《三十強團戰!力爭全員出線!》,30 強將分成 6 組進行比賽,每隊隊長由首兩個回合合計獲得最多燈數的選手擔任,Eric Kwok 則擔任星級導師。今集將會淘汰 4 位選手,獲得第 4 和第 5 名的兩隊分別淘汰 1 人,獲得第 6 名的隊伍則要淘汰 2 人。另本回合開始將增設 MVP 獎項,頒予該回合表現最出色選手,獲頒 MVP 選手同時獲贈價值 8,800 港元名貴禮物。

6 組選手以回合獻唱歌曲為隊名,分組名單如下:《那些年》隊:劉可(隊長)、黃劍文、沈宗賢、袁思樂、鄭梓浩;《Memory》隊:安雅希(隊長)、王學琳、曾蜜詩、王玥、林若盈;《越唱越強》隊:陳俞霏(隊長)、劉肇文、林偉璣、譚權輝、周碧嘉;《路黑山高錫人夜》隊:陳燕娜(隊長)、麥素華、簡潔明、陳麗媚、李振鵬;《我要》隊:陳蒨葶(隊長)、古淖文、尹新杰、鄔慧芳、李榮耀;至於《如果我是陳奕迅》隊,由於梁浩賢和顏米羔首兩回合合計燈數同樣是 9燈,兩人齊齊擔任隊長,劉威煌、譚輝智和朱博文則為該組隊員。

 《Memory》隊首次團練已經有啲火藥味。
《Memory》隊首次團練已經有啲火藥味。(圖片來源:TVB

綜觀上述分組名單,單睇牌面實力最強一隊非《如果我是陳奕迅》隊莫屬,皆因所有選手均曾獲得 5 燈佳績,堪稱「5 燈戰隊」!全男班組成的《如果我是陳奕迅》隊十分團結,隊長之一的顏米羔笑言:「全男班,卜卜脆夠直接!」以潮爆軍裝風上陣的 5 位型男將挑戰機械舞,惟譚輝智唱得但唔多跳得,動作和表情都比較生硬,Eric Kwok 笑言:「我叫佢條眉(表情)要狠啲,但個樣出嚟好似睇唔到嘢咁!」他們最終成績如何?
而由全女班組成的《Memory》隊,雖然有實力唱將安雅希加持,但由於還未正式比賽已爆發矛盾,令五名成員陷入重大危機,首當其衝的更是熱門之一的安雅希!在首次團練時,Eric Kwok 便問大家服不服隊長安雅希,安雅希當時略顯不太自信說:「都 OK 嘅。」怎料話口未完,甚有主見的曾蜜詩即不時提出意見瘋狂 Challenge 安雅希,就連去到最後綵排時兩人仍然爭拗不休,氣氛緊張!Eric

Kwok 亦直指《Memory》隊勢危:「6 隊之中最大危機係佢哋,曾蜜詩好有自己意見,想要乜就要乜,反而佢似隊長多啲。」曾蜜詩受訪時坦言:「隊長係有啲
Laid Back(不着急)!我哋都有好多 idea,咪一齊討論睇吓邊個 idea 嘅 end result最好。」至於安雅希則大嗌投降:「我覺得團戰其實唔可以有太多自己Personality,坦白講我唔係好想做隊長,我 Fire 我自己!」另邊廂《路黑山高錫人夜》隊同樣爆發矛盾,隊長陳燕娜和隊員麥素華出現意見分歧,燕娜坦言:「幾位阿姐都係好有主見嘅人,尤其係素華。」Eric Kwok 亦直指該組感覺「唔係特別和諧。」

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB