^陳嘉慧^深情演繹母女情

你好我的大夫|陳嘉慧感人演繹仔女愛意蘇恩磁47年演齡深入民心

tvb娛樂

廣告

由方駿釗監製、黎倩儀編審的《農本方 25 周年呈獻:你好,我的大夫》,逢周一至五晚 8 點半翡翠台播映,主要演員包括蔡思貝、何廣沛、陳嘉慧、吳偉豪、游嘉欣、孔德賢和許俊豪等。

 絲絲忍唔住爆喊,呢個畫面令人好心痛。
絲絲忍唔住爆喊,呢個畫面令人好心痛。(圖片來源:TVB

昨晚(21 日)一集劇情豐富,除患有神經性肌肉痙攣的關穎璇(關嘉敏飾)個案,還有袁絲絲(陳嘉慧 Erica 飾)與母親羅培清(蘇恩磁飾)發人深省的母女情。絲絲因一直看似不太珍惜母親付出,包括執屋及煮飯等,被誤以為不孝女;但其實絲絲十分痛錫母親,當年更因媽咪辛苦打數份工賺錢、為絲絲賺取昂貴的診金看中醫治病,故立志成為中醫回餽母親,可惜最終因過於沉醉追夢忘記初心…昨晚絲絲經遠志(吳偉豪飾)提醒得知母親可能患有柏金遜症後,即拋下一切趕回家,可惜卻連母親在哪間麵店打工也不知道。自責忽略母親的絲絲,在後巷發現疲態盡現的母親、為賺多個錢幫絲絲交學費,竟咬緊牙關額外接多份夜間洗碗工作。從來不想絲絲操心的培清,看到眼泛淚光的絲絲趕至,繼續像平時般裝沒事謂:「夜晚喺屋企靜英英,我返工好多人同我打牙骹吖嘛,而且賺多啲錢唔好咩。」又謂自己日踩十數小時並不辛苦:「我點同啫,我做慣咗吖嘛。」簡單數句已將母親無私的愛展露無遺。

 培清收到女兒嘅學費單,咬實牙關頂硬上。
培清收到女兒嘅學費單,咬實牙關頂硬上。(圖片來源:TVB

Erica:我自己都好感動

昨晚該幕後巷戲,無論是絲絲泛著淚為母親抹汗,或是恩磁看到阿女趕來時的複雜神情均甚有感染力。Erica 受訪時亦直指很喜歡相關場口:「嗰場戲我自己都好感動,好多人作為仔女,對住父母都好少將自己愛意表達出嚟,但嗰場戲絲絲終於將口硬心軟嘅狀態表達到出嚟,就算平時點唔講,嗰刻見到媽咪咁辛苦終於忍唔住。希望可以令觀眾明白番,絲絲內心其實係好錫屋企人。」談到與蘇恩磁合作,Erica 透露開心又有趣:「佢成日同我分享以前讀訓練班嘅趣事,又畀好多相我睇。我覺得佢好有趣、好親切、好 nice。其實拍嗰陣我真係覺得佢就係我媽咪,可能因為疫情期間我太耐冇返過屋企,而且佢見親我都係咁『女呀女呀』,我都係嗌佢媽咪,個感覺好溫暖。」

 17-19  絲絲眼泛淚光咁幫媽媽抹汗,充滿感染力。
17-19 絲絲眼泛淚光咁幫媽媽抹汗,充滿感染力。(圖片來源:TVB

蘇恩磁與新演員合作感開心

而演齡長達 47 年、憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「二太」一角入屋的蘇恩磁,是次「洗盡鉛華」飾演實幹老實慈母別具說服力,並將傳統好媽媽的「好女兩頭瞞」演繹得相當到位;對著不懂事的絲絲時默默忍耐,對著浪子回頭的絲絲
時則老懷安慰。蘇恩磁受訪時透露:「可能《愛.回家》做得耐咗,大家對二太特別有印象,其實我之前都演過好多唔同角色,同埋我呢幾年比較少拍正劇,今次好開心可以同好多新演員合作,佢哋都好乖好聽話。」她續指與監製方駿釗合作相當愉快,她說:「我同佢合作得好好,之前喺《跳躍生命線》我係演一個野蠻奶奶,呢啲角色我都好鍾意做,不過呢幾年冇乜機會去做。」提到她與陳嘉慧的洗碗場口很感人,她說:「劇中我同陳嘉慧有好多感情戲,監製同導演睇完都覺得好感動,佢哋話睇完場戲都感動到喊咗!」

 蘇恩磁同陳嘉慧嘅母女情好感人!
蘇恩磁同陳嘉慧嘅母女情好感人!(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)