^趙璧渝^ ^被姐姐耽誤嘅歌手^

你想點煮姐|趙璧渝封家傭為被姐姐耽誤咗嘅歌手艾威抗衡地獄料理

tvb娛樂

廣告

為驗證「姐姐廚藝是否都很駭人」的「都市傳說」,J2 開拍實驗式飲食節目《你想點煮姐》,逢周一至周五晚 8 點半 J2(82 台)播出,除有 J2er 施焯日(Arthur)及 JB(布樂文)擔任主持,還有「廚藝顧問」李錦聯(Ben)即場指導每集現身錄影廠廚房的藝人及姐姐,由內而外、再由外到內指點藝人及姐姐廚藝,並透過一道又一道菜式、見證溫馨僱傭情。

(圖片來源:TVB

今晚(14 日)一集亮相的「僱傭 2 人組」是趙璧渝和姐姐 Rochelle,對於姐姐,璧渝大讚做家務及對老人家均細心又有耐性,二人更經常嘻嘻哈哈、拍晒膊頭感情要好;唯獨問到廚藝,璧渝卻只以一個「唉」字概括,相當爆笑,並透露姐姐曾經金針菜和芽菜傻傻分不清,食物調味亦永不對味:「自嗰次之後好少要求佢煮啲咁中式嘅家常菜。」為一雪前恥,Rochelle 再戰經典地獄菜式—雲耳蒸雞,不過由於 Rochelle 無論洗雞、切菜

 趙璧渝
趙璧渝(圖片來源:TVB

及擺盤均有板有眼,Arthur 一度笑言:「佢唔係嚟改進廚藝,佢係嚟表演架喎!」

最終 Rochelle 雖然煮出外在美滿分的雲耳蒸雞,但不但雞件大部分未熟,金針菜有大陣「up」味,還因 Rochelle 落錯醋當豉油,令餸菜出現一陣奇怪的酸味,璧渝吃畢忍不住慨嘆:「靚冇用知唔知呀!」雖然 Rochelle 煮餸有姿勢冇實際,但笑言有想過做歌手的她,經 Arthur 慫恿後在節目中大展歌喉,成功吸引全場目光,璧渝更笑指 Rochelle 是「被姐姐耽誤咗嘅歌手」。

 睇璧渝個樣就知個味道有幾正。
睇璧渝個樣就知個味道有幾正。(圖片來源:TVB

明晚(15 日)一集亮相的「僱傭 2 人組」是艾威與姐姐 Ade,談到 Ade 廚藝,艾威不但全情耍手兼擰頭,更在錄製節目途中拿出一早準備好的乾糧醫肚打底,並搞笑謂:「我驚我一陣餓得滯真係要食咗佢啲餸,依家食飽就一陣唔使食。」結果 Ade 不負「威」望,不但將「涼瓜煎紅衫魚」離奇地一開二,更無論紅衫魚或是涼瓜都完全未煮熟,艾威見狀笑言:「印尼餐變咗日本餐喎。」意指紅衫魚未熟程度直逼刺身級。雖然艾威對 Ade廚藝不予置評,但 Ade 卻強調自己煮飯其實 very ok,並指艾威私下對她十分欣賞。想知艾威同 Ade 真實到底點相處?密切留意《你想點煮姐》。

 趙璧渝
趙璧渝(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB)