^吳若希^錯鞋引熱議

咁你都唔識|C君方丈上身咀咒黎諾懿餘思霆孖閨密男友Louis玩遊戲爆笑吳若希擦錯鞋引網友熱議

tvb娛樂

廣告

由鄭詩君(C 君)、J2er 黃紫恩(Jojo)、「女版金剛」謝嘉怡(Lisa)主持,J2er 胡敏芝(Karen)客席主持的遊戲問答資訊節目《咁你都唔識》,本周四(17 日)、五晚上 10 點半、及本周日(20 日)晚上十點翡翠台播出最後三集。

 吳氏姊弟做乜都有商有量,感情要好。
吳氏姊弟做乜都有商有量,感情要好。(圖片來源:TVB

嘉賓陣容方面,周四有周奕瑋+《Think Big》童星朗朗、吳若希+弟弟 Carson、陳庭欣+「黃大仙張衞健」Jacky;周五有陳星妤+生意拍檔盈迦、黎諾懿+營養師好友 Melissa、余思霆+閨密男友 Louis;最後一集壓軸現身的則有胡諾言+御用髮型師 Sue、袁偉豪+攝影師好友 Frankie、謝東閔+好友 Patrick。

 第 7 集嘅嘉賓有周奕瑋+《Think Big》童星朗朗
第 7 集嘅嘉賓有周奕瑋+《Think Big》童星朗朗(圖片來源:TVB

童星朗朗人細鬼大笑爆全場

眾多嘉賓之中,竟以年紀最小的朗朗帶給現場人士最大驚喜,就連 C 君都甘拜下風。朗朗一出場即以 HCF 及 LCM 成功拋窒 C 君,之後回答中學生拍拖最重視和最不重視因素時,竟指最重視是「約會開支」,人細鬼大程度令全場笑至崩潰,C君見狀亦不知如何招架。吳若希亦相當搶焦,除了一嚟即向 C 君硬銷親弟弟Carson:「有冇興趣簽呀」,又於答問題期間企圖向監製擦鞋,可惜卻因傻傻分不清《Think Big》及《Hands Up》而觸礁,相當爆笑。至於 Toby 一樣勁有綜藝天分,無論答乜都扯《東張西望》落水,結果真的成功答中多條問題,到底做《東張》主持是否真的有助增長常識呢?

 第 7 集嘅嘉賓有周奕瑋+《Think Big》童星朗朗
第 7 集嘅嘉賓有周奕瑋+《Think Big》童星朗朗(圖片來源:TVB

周五(18 日)晚一集,則以余思霆及閨密男友 Louis 表現最出眾,雖然思霆謙稱並不太了解香港文化,但最終竟能擊敗其他本地薑,答中廣東字「𢻻㩿」的正確發音,更吊詭的是,思霆推斷「𢻻㩿」讀音時,竟是以「普通話發音」為基礎,技驚四座。所謂物以類聚,思霆好友 Louis 亦是聰明仔,當 C 君追問他曾否追求過思霆時,Louis 先是呆了半秒,其後竟成功以「雞蛋仔」蒙混過關,令 C 君亦忍不住大感佩服。該集更爆出 C 君與黎諾懿原來有私人恩怨,C 君更「方丈上身」咀咒黎諾懿勢必慘敗:「當年我輸得好慘,我希望你今日都有咁嘅下場!」周日晚 10 點播出一集,三組嘉賓竟齊齊畀無綫劇集經典金句截圖考起,欲知詳情,密切留意最後三集的《咁你都唔識》。

圖片來源:(圖片來源:TVB