大灣區美味好玩攻略

大灣區美味好玩攻略|24歲新東張女神鄧凱文濕身浸溫泉 郭柏妍睇到眼定定

最新娛聞

廣告

由麥長青(麥包)和江美儀主持的TVB飲食節目《大灣區美味好玩攻略》來到最後2集,嘉賓有「芊芊」郭柏妍繼續做嘉賓,以及首次拍攝旅遊節目的24歲「東張女神」鄧凱文,兩位青春可人的女藝人更大方以水著look上陣,非常有睇頭!
大灣區美味好玩攻略 麥長青麥包)和江美儀主持的TVB飲食節目《大灣區美味好玩攻略》,邀請到郭柏妍和鄧凱文做嘉賓。
麥長青(麥包)和江美儀主持的TVB飲食節目《大灣區美味好玩攻略》,邀請到郭柏妍和鄧凱文做嘉賓。(圖片來源:TVB
大灣區美味好玩攻略 鄧凱文是新東張女神。
鄧凱文是新東張女神。(圖片來源:TVB

鄧凱文水着look有睇頭過郭柏妍

2位女嘉賓浸溫泉的一幕可謂全集焦點,鄧凱文繼去年參選港姐後,再次以泳裝呈現觀眾眼前,相反師姐郭柏妍卻由頭包到落腳勁密實,搞到鄧凱文以為自己著錯泳衣:「師姐,你話我哋一齊著泳衣上位嘅!」郭柏妍笑說:「上位有好多種方法嘛,你呢個其中一種,我嗰種就另外一種,你上位可能快啲,我嗰個就難講啲!」

大灣區美味好玩攻略 鄧凱文穿水著浸溫泉,大晒美好身段!
鄧凱文穿水著浸溫泉,大晒美好身段!(圖片來源:TVB
大灣區美味好玩攻略 郭柏妍卻由頭包到落腳勁密實,見到鄧凱文都嚇親!
郭柏妍卻由頭包到落腳勁密實,見到鄧凱文都嚇親!(圖片來源:TVB
大灣區美味好玩攻略 鄧凱文大騷好身材。
鄧凱文大騷好身材。(圖片來源:TVB)
大灣區美味好玩攻略 有不少福利鏡頭。
有不少福利鏡頭。(圖片來源:TVB)
大灣區美味好玩攻略 不得了。
不得了。(圖片來源:TVB)

鄧凱文泳裝 VS郭柏妍泳裝

26歲的郭柏妍是《2020香港小姐競選》季軍得主,24歲的鄧凱文則參加上年《2023年香港小姐競選》並10強止步。不過,如果着起泳裝則是鄧凱文更為佔優,經常以比堅尼示人,相反郭柏妍則較為輸蝕,平時挑選的泳裝款式都較為保守。

大灣區美味好玩攻略 港姐 鄧凱文 鄧凱文參選港姐時的表現不俗。
鄧凱文參選港姐時的表現不俗。(圖片來源:TVB畫面截圖)
大灣區美味好玩攻略 十強香港小姐誕生 廖慧儀獲汪阿姐讚有冠軍相順利晉級
郭柏妍是《2020香港小姐競選》季軍得主。(圖片來源:TVB)
大灣區美味好玩攻略 港姐 鄧凱文 鄧凱文的魔鬼身材大受網民關注。
鄧凱文的魔鬼身材大受網民關注。(圖片來源:IG@thm___)
大灣區美味好玩攻略 郭柏妍 郭栢妍孖林奕匡太太李靄璣結伴遊玩水上樂園。
郭柏妍身穿白色一件頭仙氣過人。(圖片來源:IG@rositakpyy)

圖片來源:圖片來源:TVB