大笪地唱不停 孖蘇韻姿 ^龍婷^廣東話祕訣大公開

大笪地唱不停歌單|蘇韻姿驚喜現身呂珊童年照片曝光、龍婷廣東話祕訣大公開

tvb娛樂

廣告

《大笪地唱不停》歌單:周日晚 9 點 05分翡翠台播映,節目由許文軒擔任主持。明晚(13 日)播出一集的演唱地點是東區,演出陣容有周吉佩、李佳、羅啟豪、龍婷、顏志恒、吳大強、支嚳儀和魏嘉信,嘉賓則有呂珊和蘇韻姿。

《大笪地唱不停》歌單:

《Can’t help falling in love》吳大強

《Endless Love》吳大強 支嚳儀

《愛是懷疑》李佳羅啟豪

《如果沒有你》李佳

《壯志驕陽》羅啟豪

《Only Yesterday》呂珊

《風的季節》呂珊

《紅日》顏志恒

《幾分傷心幾分癡》顏志恒

《漫步人生路》龍婷

《我一見你就笑》龍婷

《Fly Me To The Moon》蘇韻姿

《天下無雙》周吉佩

《世界會變得很美》周吉佩

《大笪地唱不停》港島東站演唱歌單

一眾好聲音與東區甚有淵緣,當中顏志恒和龍婷比較特別。身為東區地膽的顏志恒說:「從來冇諗過離開東區,我細個住西灣河,之後就住柴灣,已經適應咗東區,我係東區人,流緊東區嘅血!」龍婷則指對筲箕灣特別有感情,她說:「好鍾意呢度嘅街市,我嘅廣東話可以話喺買餸時學。」龍婷在節目中還會走入街市買餸重溫舊夢,事後她說:「嗰時嚟咗香港冇耐,為咗融入香港社會,我喺買餸時會請教佢哋(檔販),喺嗰個過程中學習廣東話,同埋建立信任。」

大笪地唱不停 孖蘇韻姿 原來龍婷同東區都好有淵緣。
原來龍婷同東區都好有淵緣。(圖片來源:TVB

至於嘉賓呂珊亦是在東區長大,她說:「我細個喺呢度讀書,日日放咗學就喺東大街篤魚蛋食燒賣!」節目上還會曝光呂珊的兒時舊照,相當珍貴。身為地頭蟲的呂珊獻唱《Only Yesterday》和《風的季節》,唱到興起還走落台與觀眾互動,氣氛高漲。

大笪地唱不停 孖蘇韻姿 呂珊喺東區長大,節目仲會曝光佢嘅舊照。
呂珊喺東區長大,節目仲會曝光佢嘅舊照。(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB