Lucy

好睡好起|Lucy李元元強勢登場 「不睡公主」扭眼瞓樣逐格睇!

tvb娛樂

廣告

由無綫新聞及資訊部製作、黃淑明監製、方東昇、黃曉瑩及李曉欣主持的節目《好睡好起》,逢周四及周五晚十點半翡翠台播映。《好睡好起》本周四(8 日)播出的第五集有李璨琛女兒 Lucy(李元元)登場!
好睡好起 不睡公主 Lucy 大跳「兔仔舞」。
不睡公主 Lucy 大跳「兔仔舞」。(圖片來源:TVB

Lucy李元元《好睡好起》|香港 BB 是全球最夜瞓 BB

《好睡好起》本周四(8 日)播出的第五集主題是「從小『瞓』練」,節目指出,根據亞太區兒科睡眠協會的調查發現,香港 BB 是全球最夜瞓 BB,今集三位主持方東昇、黃曉瑩及李曉欣找來兩個不同風格的家庭,分別是李璨琛及「睡眠專家」教大心理系副教授劉月瑩,探討「瞓覺」是否有得教,亦會以實驗式手法嘗試解決小朋友「唔願瞓」的難題。

好睡好起 不睡公主 01-02 Lucy 被指「就算幾眼瞓都唔肯瞓」。
Lucy 被指「就算幾眼瞓都唔肯瞓」。(圖片來源:TVB

Lucy 媽分享「催」眠日常 表情包大合集

第五集最吸睛代表非李璨琛女兒 Lucy(李元元)莫屬,「出名唔鍾意瞓覺」的Lucy,拍攝期間表現生猛,不斷做鬼臉及四處撩人玩,又大跳「兔仔舞」,可愛度爆燈。面對李媽媽及主持黃曉瑩兩大高難度提問:「BB,你係咪唔鍾意瞓覺」及「你係咪見到爸爸媽媽唔瞓,所以你都唔瞓?」,Lucy 均以「神反應」輕鬆帶過,引發全場爆笑。

Lucy 好睡好起 不睡公主 05 神反應亦令媽咪及攝製隊笑破肚皮。
神反應亦令媽咪及攝製隊笑破肚皮。(圖片來源:TVB
Lucy 好睡好起 不睡公主 07-08 兩母女互動很有愛。
兩母女互動很有愛。(圖片來源:TVB

Lucy李元元「不睡公主」扭眼瞓樣逐格睇!

對於女兒「唔願瞓」,李媽媽梁志瑩(Sophia)分享「催」眠日常:「要去到最尾嗰刻,好似趕豬咁樣趕佢…總之佢一定會 Chur 到自己得番 0.01 格電(先肯瞓)。」李璨琛除自覺「夜瞓」習慣影響女兒,又真情剖白為何會「夜媽媽」陪女兒玩遊戲:「想盡量彌補番唔喺屋企嘅時間。」攝製隊實時觀察,臨近就寢時限的 Lucy 不但零睡意,採取拖延政策拉著父母大玩特玩,當媽咪勒令睡覺時更爆喊扭計。爸媽出盡法寶都無功而還,在這關鍵時刻,採訪隊送上「最強催眠神器」助陣,到底能否令「不睡公主」Lucy 乖乖就範?

好睡好起 到底能否令「不睡公主」Lucy 乖乖就範?
到底能否令「不睡公主」Lucy 乖乖就範?(圖片來源:TVB)
好睡好起 臨近就寢時限的 Lucy 不但零睡意,採取拖延政策拉著父母大玩特玩
臨近就寢時限的 Lucy 不但零睡意,採取拖延政策拉著父母大玩特玩(圖片來源:TVB)
Lucy 好睡好起
(圖片來源:TVB)
Lucy 好睡好起
(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB