妳不是她|顏值演技俱佳的彭慧中首度挑戰喊戲,翟威廉不介意再度演繹渣男

tvb娛樂

廣告

由徐正康夥拍新鮮人陳萍 April 擔任監製、麥世龍擔 任編審的《妳不是她》,逢周一至五晚八點半翡翠台播 映,主要演員包括丁子朗(丁丁)、馮盈盈(Fyy)、黃庭鋒、張頴康、車婉婉、姚嘉妮、馬貫東、郭柏妍(Rosita)、林景程、彭慧中及黃婧靈(波波)等。

昨晚(4 日)劇情與前晚一樣,集中講述阿信(丁子朗飾)好友阿木(馬貫東飾)與太太敏兒(彭慧中飾)的故事。敏兒前男友阿輝(翟威廉飾)出獄後纏著敏兒要錢,並以俊仔(王瑋程飾)為餌索價 100 萬。為免俊仔受騷擾及想盡快回復正常生活,敏兒瞞著阿木借錢應急,因而令阿木意外得悉愛妻被威脅,為盡快解決阿輝這個計時炸彈,阿木在化身「背心雙煞」的好友阿信及阿 Man(黃庭鋒飾)陪同下企圖兇走阿輝,卻反遭阿輝設局兼被捉往差館,被惹怒的阿輝更捉著敏兒到財務公司借錢兼影裸照,事件最終演變成商場追逐戰,經過一輪「亂打」,夏莉(馮盈盈飾)憑一張摺櫈成功收服阿輝…

網民:齋做主持唔拍劇好浪費

現為《流行都市》主持的彭慧中 Phoebe,2010 年透過參選港姐入行,由於擁有修長美腿,是《流行都市》人氣主持之一。之前曾在綜藝節目《吃貨橫掃曼谷》中坦言希望事業有所突破的 Phoebe,終憑《妳不是她》如願以償。不但飾演人母維肖維妙,更演活了角色充滿心事及煩惱一面,大量喊戲場口亦處理得宜,獲網民盛讚演技自然討好:「齋做主持唔拍劇好浪費」、「呢套彭慧中真係做得好」;港姐出身的彭慧中,顏值與身形亦同樣獲網民點讚。

Phoebe 開心 Share 穿衣之道

雖然 Phoebe 以往亦會偶爾拍劇,但她直指敏兒是其入行以來最難忘角色,皆因多內心戲之餘,更有大量喊戲,對此,Phoebe 坦言壓力大:「其實以往每個角色都有獨特之處,但敏兒確係最難忘嘅角色,因為有幾個 scene 都係好重內心戲,所以係一個好好嘅挑戰。但因為我始終拍劇經驗唔太多,所以壓力一定有,特別係面對大量喊戲嘅情況下。」Phoebe 又感激拍檔馬貫東及監製 April 的支持及幫

忙:「監製除咗同我討論角色同劇本,仲會幫我培養情緒同進入狀態,所以好多謝佢,佢係我嘅精神支柱。同埋有時我都會問我劇入面嘅老公(馬貫東),佢哋

都畀到我好多支持同啟發。」談到身形獲讚,Phoebe 大方自爆增磅:「其實我比之前肥咗,所以要喺着衫方面畀多啲心思,遮住自己冇咁好睇嘅地方,同展露自己優秀嘅地方。」

同樣表現突出的還有飾演極品渣男的翟威廉,在劇中卑鄙無恥賤格的威廉,不但外型及舉止似足爛人,配以極度賴皮的對白以及猙獰的面口,一出場即成功引起注意獲封「御用賤人」,更有網民直言有想打他的衝動。談到獲封「御用賤人」,威廉受訪時笑言很榮幸,並坦認最近確是演多了反派:「尤其喺錢銀方面嘅賤格角色,計計埋埋都做過成十幾廿次賤人吧!」威廉更笑言絕不介意演賤人:「做戲嚟講其實咩角色都有佢嘅獨特之處,人生百態,總有值得飾演嘅情節嘛!仲可以順便參透到所謂賤人嘅想法同因果關係,都係好好嘅體驗。」威兼續指商場追逐戰原來足足拍了兩晚通宵,並坦言拍攝期間意外打到馬貫東流鼻血:「拍呢場戲時我意外打中咗馬貫東,因為當時導演冇嗌 Cut,所以我哋就繼續打,最後佢仲流鼻血,真係唔好意思。不過佢好好,冇嬲之餘仲幫襯我買酒。」

圖片來源:圖片來源:TVB